![]() |
Mohammed B. verdient niets meer dan de doodstraf
Wat Mohammed B gedaan heeft, namelijk Theo van Gogh gruwelijk afgeslacht, is een inbreuk op de vrijheid van meningsuiting. Maar geheel niet onbelangrijk is de manier waarop hij Theo van Gogh heeft vermoord. Met een pistool en een met heeft hij Theo op een gruwelijke wijze afgeslacht. Ook schoot Mohammed B nog op de politie bij zijn arrestatie Mohammed B schijnt ook nog connecties te hebben met radicale immams en radicale groepen in ons land. Bovendien zou de dood van Mohammed B als straf voor zijn daad een afschrikwekkende werking hebben tegen alle radicale Moslims in ons land. (Je kunt tot hier gaan en niet verder) Vandaar ook de stelling:
Mohammed B verdient als vergelding voor de moord op Theo van Gogh de doodstraf. |
jij ook
|
niets minder dan :o
|
Hmm, vind ik niet. Denk alleen al aan het 'martelaar' worden.
Ik moet niet denken aan het gekanker in de media en de politieke rompslomp die het teweeg zou brengen als een politicus deze stelling eens zou uitspreken. |
Citaat:
YOU! ARE AN IDIOT! LA LA LALALA! |
Citaat:
|
Oh, en de doodstraf is voor mietjes.
Levenslang, dát is pas een straf. |
Citaat:
Rot op, ik heb geen egotrip nodig. |
Even bookmarken....voilà
Mijn dank gaat uit naar RanC en Mephostophilis. Zonder jullie was dit allemaal niet mogelijk geweest. |
Er zijn wel wat meer mensen die de doodstraf verdienen. Wat Mohammed B. gedaan heeft was slechts een wissewasje.
|
Citaat:
|
Als we andere moordenaars ook geen doodstraf geven in dit land, dan Mohammed B ook niet.
|
Ben ik met je eens, lady-kebiss
Mohammed B heeft wel meer gedaan dan "zomaar" een moord gepleegd. Ook de andere argumenten in mijn inleiding spelen natuurlijk een grote rol bij de veroordeling tot doodstraf van Mohammed B |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Treffend. |
Sinds wanneer is moord een inbreuk op de vrijheid van meningsuiting :confused:
|
Citaat:
Oja, klein detail: van Marokkaanse afkomst.. |
Krijg de klere!
|
Citaat:
Maar goed, als al die extra redenen voor moord niet in het strafboek staan als strafbaar, moeten we niet opeens de wet willen veranderen... Dus nogmaals, nee, niet mee eens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.jschouten0.freeler.nl/afb...n/al-sahaf.jpg "Kees B. bestaat niet." |
Citaat:
|
Het feit of iemand Moslim, Turk, Marokkaan, Nederlander, Chinees, Rus, Amerikaan, Hindoestaan, Afrikaan, Bhoeddist is, interesseert me niet. Dingen die Mohammmed B heeft gedaan doe je gewoon niet in een democratische rechtsstaat. In een democratische rechtsstaat als Nederland los je conflicten op door er met elkaar over te praten en te discussieren. Ik vind dan ook dat Mohammed B als vergelding op de moord van Theo van Gogh en de aard die dit misdrijf met zich meebracht de doodstraf. (en ja, ik vind dat dat ook geldt voor Volkert van der Graaf)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
De doodstraf is een primitieve straf.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beste Mephostophilis
Welke argumenten wil je dat ik geef? Mijn inleiding spreekt voor zich, lijkt me, waarom Mohammed B volgens mij de doodstraf verdient. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor sommigen wel. :o
|
Citaat:
|