![]() |
Final Fantasy; Advent Children
Wie weet er hier meer van af?
Release datum e.d. Ik was ooit helemaal bij maar sinds al die vertragingen e.d. helemaal niet meer gevolgt... W8 al lang op die film.. |
Citaat:
hier staat alles :) (al is de release date nog wat vaag geloof ik..) |
Citaat:
Aankomende maand...dat gaan ze echt niet redden... Daar durf ik mn hand voor in het vuur te steken... *niet te letterlijk maar toch..* |
Release is uitgesteld naar "vaagjes tweede helft van 2005".
Nog even geduld dus. De film zou eerst een uur duren. Het gaat hard naar twee uur. |
In de bios of op dvd?
|
Citaat:
maarja...Het was eerst eerste helft 2004! nu is t 2de helft 2005... Maarja, all for the best... Als de film dan wel 2 uur aan brute FFVII action voldoet :D |
ok was effe in de war met "premiere" :)
|
De film komt alleen op DVD uit.
En het is nog niet eens zeker of hij wel buiten Japan ge-released wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
TPG BEDANKT OLÉ OLÉ!! :cool: Maarja...je moet wel de connecties hebben...dus! Lang Leve het wereld wijde web! |
Natuurlijk komt hij ook uit in de rest vd wereld...FFVII is de meest populaire RPG to date...er wordt al schande van gesproken dat FFVII: Before Crisis alleen in japan op de mobieltjes uitkomt...
Het enige wat ik hoop is dat ze ook de japanse audio erbij doen...maar daar ga ik blind van uit... maargoed...lang voordat ie in de VS uitkomt heb ik em wel als fansub gezien.. |
Citaat:
|
Hmja, ik zit er ook al tijden op te wachten.
|
Citaat:
|
Gaaaf :D !!
|
Citaat:
?:cool: |
Citaat:
|
FF zuigt (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wacht al bijna 2 jaar maar t schiet meer niet op :S |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hij word GAAAF!!!!!! |
Eindelijk een echte film van FF. Die vorige was wel mooi om te zien, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die film is echt Brackque! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46. |