![]() |
stoelgang
ik heb de laatste maanden een heel onregelmatige stoelgang . ik ben hiermee ook naar de dokter gedaan maar dit heeft niet veel resultaat gehad. hij had mij medicamenten voorgeschreven zodat mijn stoelgang minder 'plat' zou worden en die mijn darmflora weer een beetje zouden verbeteren.
nu heb ik gemerkt dat het ook elke keer veel erger wordt na t uitgaan.. ik weet wel dat alcohol daarvoor niet goed is , maar ik drink maar iets van 3 pintjes. zou het daardoor nog kunnen zijn? of zou ik het maar best eens laten onderzoeken bij de dokter? |
Ik zou zeggen: doe een lichaamsreiniging of volg 10 tips voor de spijsvertering.
Ik denk eerlijk gezegd meer dat het aan voeding of iets dergelijks ligt dan aan wat anders. Maar als je het niet vertrouwt zou ik zeker naar de huisarts gaan. |
Het kan door zoveel komen:
* Onregelmatig eten * 'Slecht eten', weinig vezels, te weinig voedingsstoffen * Te weinig bewegen * Stress * Weinig rust * etc. Als je al deze dingen hebt nagelopen zonder resultaat zou ik nog een keer een bezoekje aan de huisarts brengen. |
Uhm vind je het gek na 1,5 liter bier dat het slechter is.
En voeding is vaak de hoofdoorzaak van een slechte stoelgang. |
Bij mij is het slechter na alcohol gebruik, na vet te hebben gegeten of gewoon als ik te veel gegeten heb. Is niet vreemd, gewoon gevoelige maag.
|
ben ik nou de enige die hierbij meteen denkt aan die afschuwelijke activia reclame?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb zo n dingen zoals activia al geprobeerd maar veel resultaat levert het niet op.. of toch niet voor lang.
verder let ik heel erg op men voeding , want heb ik nog last van mij maag.. ik denk dat ik maar best eens een staaltje breng bij de dokter :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15. |