![]() |
[Nøstalgie] Je eerste concert
Tijd voor een simpel laten we eens niet te veel nadenken maar gewoon lachen om elkaars wansmaak van vroeger-topic:
Wat was het eerste concert/optreden/show waar je bij was? Zoals een goed topicstarter hoort te doen, trap ik af: Heideroosjes @ Festival Mundial 2001, Tilburg |
Reel Big Fish in Melkweg, 3 jaar terug geloof ik. Heb toen meer dan de helft gemist omdat ik half gestikt was in een kruimeltje van een Big Mac :o
|
Ghehe
Ufke? Dan moet ik toch zeggen Mark Foggo's Skasters in 1987 :) |
The Hives in LVC in Leiden, ik geloof dat dat 24 februari (of ergens in de buurt) 2001 was.
|
euhm dat zal army of darkness zijn geweest denk ik, zo'n 4 jaar terug
|
Moet Coldplay, Live, Supergrass en Nada Surf zijn, in Goffertpark, Nijmegen. Was (y) met een regenboog boven het podium, toen Coldplay speelde :D
|
Citaat:
naast natuurlijk mijn hele leven al naar bevrijdingspop te gaan was denk ik mijn eerstre show een jaar of 6/7 terug: turbo a.c.'s, tabascos en groovie ghoulies |
dat was eh... Totaal Verlept en Disturbance in de Vlerk.
|
Dat moet Israel Vibration geweest zijn toen ik tien was (met de papa he), of Anne Clark, was dezelfde periode.
Maar m'n papsie nam me daarvoor als kind ook wel al mee naar reggae-festivals stoer hoor. |
Sioen op marktrock , 2 jaar terug
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kom maar met jullie commentaar..
K-otic :o |
Ik weet het niet eens meer...
|
Ik heb eigenlijk geen idee.
Volgens mij was het een freakshow in het Patronaat, met als band Cheesy Victims (nu Cheesy :D). Ik schat in dat dat ergens '98 geweest moet zijn. |
Ik kan me herinneren ooit eens een ongelooflijk kansloos rockbandje gezien te hebben in het durp hier, een jaar of vijf terug. Maar goed, dat telt niet, want dat was kut.
Het eerste concert waar ik plezier aan heb beleefd was Ozzfest, in 2002. Slayoooor! |
Citaat:
|
rolling stones, '96 geloof ik. met mn ouders, was alleen in slaap gevallen :D veels te jong voor zoiets. 2/3 jaar later iron maiden, daar heb ik het ook niet erg lang vol gehouden.
maar het eerste concert wat zonder mn ouders was, was geloof ik muse. wanneer weet ik niet meer precies. |
pukkelpop '00 \m/
|
Mörk Gryning, Naburus en Winter of Sin.
Geen idee meer wanneer. |
hmm, volgens mij waren dat de heideroosjes in de effenaar :s :D
|
Een of andere Marokkaanse rapper, ben naam vergeten, even opzoeken.
|
Silverchair, Paradiso 1997
|
Citaat:
HAHAHHAHAHAHHA Dat heb je mij nooit gezegt!!! Oeh! Ik leer een andere kant van je kennen :D:D |
1e echte concert was murderdolls in 2002
geloof ik :confused: |
denk blink 182 begin 2000? maar rond die tijd gingen we ook weleens naar lokale bandjes, maar dat telt niet.
|
Citaat:
2e concert was Sum41.. da's dan weer wat meer de goede richting in gelukkig |
Tjah lokale bandjes. Ik denk twee jaar terug ergens in arnhem of een festivalletje. Wijf, rapid, dislocated en nogwat..
|
Citaat:
mijn 1ste tot 200ste was Mark Foggo + Support :P |
The Vandals/The Ataris in Rotterdam 2001(?)
Maar het kunnen ook de heideroosjes zijn geweest. Als eerste dan. |
Was of
System of a Down/Sepultura/Slayer in Den Haag of Frozen Sun op bevrijdingsfestival in Wageningen. Weet niet precies meer welke van de 2 nu de eerste was... |
was in 1997 ergens.
|
Pater Moeskroen :eek: jaren geleden op koninginnedag (n)
|
Muse @ HHM, december 2001
|
eeh wat lokale kutbandjes, eerste grote concert was machine head+ill nino :o in de 013. 4 jaar geleden ofzo?
|
Papa Roach in Paradiso, ergens in 2001 denk ik.
Weet nog dat ik het midden van de zaal inliep met een Fanta Light en dacht 'Goh, wat rustig ineens', 3 seconden voordat 2 helften van de zaal in de door de zanger opgezette mosh elkaar in het midden te lijf gingen. :| |
green lizard 013 ergens in 2001/2002 ofzo
|
Citaat:
|
Doe Maar, toen ze weer even samen waren
|
Citaat:
Mijn eerste concert was van Hammerfall ( :o ) in 2000 (als ik me niet vergis) |
guns n' roses in de goffert in 1991 ofzo?? en daarna de voodoo glow skulls in roosje in 1998 of 1999 ...
... ik ben te oud om t nog precies te weten :| en te lui om het op te zoeken |
Shaggy @ Nighttown, ik denk dat ik 7 was. Er waren +/- 10 mensen en ik stond vooraan en hij knipoogde de hele tijd naar me. Ik was verliefd.
|
Dynamo Open Air 2000, toen was ik 14.
|
undeclinable ambuscade in doornroosje toen ik 14 was & overnachting op het station
|
Citaat:
|
bright eyes in paradiso, augustus 2003
Citaat:
|
1996 volgens mij, backfire in de escape in veenendaal
|
the smashing pumpkins '95
metallica '96 :) |
Deftones en A Perfect Circle september 2003?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |