![]() |
Politieke partij en jongeren..
Ben bezig met een onderzoek..
Weten jullie toevallig welke van de politieke partijen zich het meest op jongeren richt? alvast bedankt.. |
Ik weet dat de SGP de grootste jongerenafdeling heeft.
|
Citaat:
Alle partijen hebben jongerenafdelingen, maar welke zich er nu het meest op richt... |
Maar wat jongeren trekt in een politieke partij.. lijkt me toch voornamelijk dingen als lager collegegeld, meer woningen voor studenten en dergelijke..
maar daar heeft de SGP het niet over.. :s |
Citaat:
|
Citaat:
(over misbruik van religie gesproken, gelukkig is de SGP'er een uitstervend ras aan het worden) |
Maarre.. welke partij nou het meest aansprekende programma voor jongeren heeft?
Elke partij heeft wel iets, maar is er toevallig geen partij die er op dat gebied uitspringt, dat jullie weten? |
Ik zou gokken op Groenlinks of de SP, zo heerlijk idealistisch en naief, dat zal vast wel mensen trekken die nog niet weten hoe de wereld in elkaar zit.
|
D'66, want dat is een onderwijspartij (of zou dat moeten zijn).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, daar komen de beschuldigingen weer. Aan de ene kant wel terecht, want ik vind ook dat ze te weinig doen aan de satanische plannen van Rutte i.v.m. het onderwijs, maar aan de andere kant is het een teken van weinig relativeringsvermogen om te verwachten dat een partij met zo weinig zetels veel invloed uit kan oefenen. Als die moordenaarsvriendjes van het CDA op een fatsoenlijke(re) partij zouden stemmen zouden er al een hoop problemen opgelost worden. :)
|
Citaat:
|
Waarom denk je dat jongeren een groter gevoel voor rechtvaardigheid hebben? Dat is toch per persoon verschillend/ per groep verschillend? :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat jongeren geen groter gevoel voor rechtvaardigheid hebben, maar volwassenen zijn waarschijnlijk iets realistischer in hun rechtvaardigheidsgevoel en gaan daar iets praktischer mee om. Zijn eerder geneigd problemen dichter bij huis aan te pakken.
|
Citaat:
Zou hij undercover van van Aartsen zijn? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bismarck = Machiavelli?