![]() |
Liefde, en zijn ellende
Liefde, en zijn ellende
En er zijn dagen zoals deze waar de zon het leven laat Waar de waarde van jouw liefde beperkt zijn sporen achterlaat Dan zou ik willen schreeuwen, en mijn tranen laten gaan Met jouw armen om mijn schouders en je huid tegen de mijne aan Vreemd genoeg noem ik de dagen waar ik jouw het meeste mis Maar morgen als je bij me bent, begint opnieuw de ergenis |
je metrum loopt als een trein, een zin als war de zon het leven laat is mooi, je gedicht is eenvoudig en duidelijk. alleen vind ik je laatste regel in de tweede strofe wat minder, tegen de mijne bedoel ik dan. verder vind ik je gedicht niet echt bijzonder, maar ook helemaal niet slecht en is er verder geen commentaar te verzinnen ;).
o ja, je titel vind ik ook wat minder eigenlijk. |
Haha...duidelijk, bedankt! :p
|
Ik kan haast niet anders dan me bij =zwart wit= aansluiten. Fijn, dat metrum, dat maakt altijd dat ik een gedicht met heel veel meer plezier lees.
Ik vind het onderwerp wat minder, maar de verwoordig wel weer leuk. Eén dingetje nog: ergernis. |
Ik vind het gemiddeld voor jouw doen, ritmisch is het goed(zoals altijd eigenlijk (y) ), maar ik vind het toch net iets te makkelijk(zoals bijvoorbeeld de rijm in de eerste strofe), je laatste trofe vind ik trouwens wel erg leuk :) .
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48. |