![]() |
Verzorging van je voeten
Ik hou niet zo van voeten, maar ja, je moet ze wel proberen mooi te houden (en niet alleen voor de zomer).
Wat doe jij om je voeten mooi en gezond te houden? Gebruik je scrubcrème, bodylotion of andere producten? Lak jij je teennagels en haal jij eelt van je voetzolen? Welke producten voor je voeten zijn absoluut onmisbaar? Vertel. :) |
Eigenlijk verzorg ik mn voeten niet :eek:
Nja, ik was ze wel maar dat is het dan ook zo'n beetje |
Wassen, goed afdrogen, nagels knippen... dat was het wel :P Heel af en toe een voet-badje, maar meestal laat ik ze gewoon lekker weken als ik bij mijn ouders thuis in bad ga. :)
|
Ik verzorg ze niet echt goed. Als ik me was met douchegel onder de douche dan was ik ze even mee (glad op een tegelvloer :eek: ) en ik knip mij nagels gewoon. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- wassen en drogen
- soms een weekbadje (als ik zere voete heb) - nagels knippen - doorzichtige/glitter nagellak in de zomer of bij een gala - voetmassage (als ik d'r iemand voor kan strikken :D) |
Citaat:
|
Wassen en teennagels knippen.
|
Wassen en nagels knippen..
|
Als ik mijn hele lichaam scrub dan scrub ik mijn voeten wel even mee en dan smeer ik ze ook wel in met bodylotion. Verder was ik ze mee als ik douche, knip mijn nagels en lak in de zomer mijn nagels :)
|
Ik was mijn voeten altijd bewust met Sanex:) wordt wel superglad dan ineens dus uitkijken dat k niet val, maarja daarmee hou ik het tussen mijn tenen mooi schoon:)
Ik neem vaak een voetenbadje in de zomer, vind k lekker:) Zit ik in de tuin met een bakje water aan mijn voeten:) Verder lak ik mijn nagels weleens in de zomer:) en ik doe pleisters op me hakken als k een blaar heb:D edit: en ik knip me nagels:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40. |