![]() |
Good Charlotte
Zijn er op scholieren.com ook Good Charlotte fans?
...Alleen reageren als je een Good Charlotte fan bent... |
And then there was silence....
|
helaas.. ik ben fan van avril lavigne..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:(
|
nope... :s
|
ik geef het eigenlijk maar gewoon toe... good charlotte is veel meer punk dan avril...:(
|
Citaat:
|
Er was wel ooit een nummer van hun wat ik leuk vond...
lifestyle of the rich and the famous... ofzoiets. Vanmiddag zag ik op mtv (jaja) hun nieuwe nummer, met van die 'hoge stemmetjes" erin. Dat klinkt echt raar :s |
Citaat:
Euthanasie hoeft niet duur te zijn. |
|
beste topicstarter, mag ik je poezelige poepgaatje uitwonen?
|
Citaat:
hoezo dat dan? Dat is een mooi liedje.. alle liedjes op hun nieuwe album zijn echt super!! |
ik vraag je wat, muts
|
Volgensmij heeft iedereen een verkeerd beeld over Good Charlotte...het is een Rock band met super goede liedjes en echt super teksten over o.a. het leven etc. etc. Hun uiterlijk spreekt niet iedereen aan.. maar uiterlijk is toch anders dan hun innerlijk en teksten etc. etc. maarja.. Ik verplicht jullie niks... misschien moet je echt hun nieuwe cd gaan luisteren: Cronicles of life and death....
heel veel info over gc: http://groups.msn.com/AndisGoodCharlotteFan-Site www.goodcharlotte.com |
geef je nooit antwoord op vragen, aftanse takkebefsnor?
|
Go Lepra, go Lepra, show her were to put that fist.
|
ik vind ze niet zo good
maar goed over smaak valt te twisten, dus jij kan ze wel goed VINDEN, dat wil niet zeggen dat anderen dat ook doen ;) |
Citaat:
|
Good Charlotte...wat een kut naam eigenlijk.
|
Citaat:
|
Bad charlotte was een stuk truier geweest
|
vind het wel lachen dat die zanger zo graag hardcore wil zijn met zijn Madball shirt.. Maarja aan de andere kant passen beide bands wel bij elkaar gezien hun hunkering naar het grote geld.
|
Citaat:
|
tja autechre is toch beter
|
Citaat:
|
Wel leuke liedjes, verder niks.
Maar waarom dat gezeik? Volgens mij heeft het grootste deel hier meer een hekel aan het imago van GC. |
hun imago heeft een hekel aan ons
|
Citaat:
|
Citaat:
2. Nee dus. Die kerel ziet er nog wel uit, maar hun muziek zit niets in. Die teksten slaan trouwens ook helemaal nergens op, hoe kom je daarbij Mijam? |
Citaat:
Dat mensen het in een bepaalde periode van hun leven leuke muziek vinden.. OK daar kan ik mee leven, maar breng die fritsen nou niet in verband met MOOIE muziek :( |
Ik vind draft 7.30 beter.
|
Citaat:
verkeerd beeld? boeie. de nummers zijn gewoon niet goed genoeg! uiterlijk zegt veel, kan me niet schelen of het aardige jongens zijn, de muziek die ze maken is kut. |
Ze hebben 3 goede nummers, dat is wat weinig om het een goede band te vinden.
|
jah good charlote is egt wel vet!!1
|
Op hun vorige cd stonden 2 nummers die ik best leuk vond! Maar nu is het echt :(:(:(.
|
Citaat:
|
Citaat:
tsja. dat krijg je als ze commercieel worden :( |
Ze chillen met DMS dus beter pas je op wat je zegt......
|
Citaat:
|
jullie zijn echt allemaal aaibaar...
|
poep
|
geachte seropositieve wilders aanhanger
ik eis antwoord |
poep
|
Citaat: