![]() |
Ha, het schooljaar 2001-2002 ... waar ben jij nostalgisch over?
Waar denk jij met veel nostalgie aan terug en waarom?
Ik denk vaak aan het schooljaar 2001-2002 terug. Toen had ik de tijd van mijn leven. Ik zou zo terug willen ... Gemakkelijker studies, leuke vrienden, leuk weer, geen lo ... En jij? |
3 Mavo. Enige schooljaar dat ik me op school prettig voelde.
|
De eerste klas, dat is sowieso nostalgisch.
Toen iedereen elkaar leerde kennen enzo. Als we nu naar foto's van de eerste kijken liggen we helemaal dubbel omdat iedereen er toen nog zo jong uitzag enzo. :p |
Uh... Mijn kleutertijd? Toen waren er nog geen oorlogen, tsunami's en Amerikaanse presidenten. Toen werden gevangenen nog niet gemarteld, toen hadden we nog geen Harry Potter als minister-president, toen bestond terrorisme nog niet.
Maar wel mijn moeder die me niet wilde leren lezen en mijn overbuurjongetje die me daar wel mee wilde helpen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
2 havo.
Niet zo'n leuk schooljaar, veel gepest enzo. |
Citaat:
|
Ik ben nergens nostalgisch over, aangezien ik altijd geniaal en superieur ben geweest.
|
Hey, you're back! :)
Maar anyway, ik ben nostalgisch over de laatste twee jaar van de middelbare school; mijn tijd op het vwo! Hoewel daar ook heel nare herinneringen aanzitten, nader bezien. :s Maar ik zat in ieder geval nog op het vwo! (y) |
Ja, 1 uur en 13 minuten.
Het valt me op, dat de schooltijd altijd met nostalgie wordt bekeken, op de sporadische zonderling na. |
Citaat:
|
Citaat:
|
- De tijd dat m'n nichtje slechts 1.5 / 2 jaar was. Nu ruim 8 jaar geleden.
- De tijd dat m'n andere nichtje die leeftijd had. Nu ruim 6 jaar geleden. - Mijn groep 8 periode waarin ik dacht dat mijn vriendschappen voor altijd waren. - Mijn examenjaar dat gewoon een jaar lang lol maken was. |
't schooljaar 2003-2004 :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, achteraf kan ik er wel om lachen |
groep 8-tijd wordt dat denk ik maar. aan september 2004 ook. :p
|
Over de zomer van 2003, wat is dat alweer lang geleden nu ik eraan terug denk. :(
|
Oh, nu doe ik ook nostalgisch over de zomer 2003. Wat mis ik haar :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hij is dan ook nog niet zo lang lid, he. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet trouwens niet of Sortjuh nog actief is. |
Nergens over
|
Citaat:
2000-2001 was voor mij ook geweldig. Een nieuwe klas (want blijven zitten) en allemaal mensen die me wel gewoon accepteerden en waarbij ik me op m'n gemak voelde. En 2002 was was voor mij het jaar van het theater, veel naar het Vondelpark/Toomler en heel hard zingen op straat. Ja dat was ook leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe niet aan nostalgie in deze zin. Rot op.
|
Hm, ik vond 6VWO wel een leuk schooljaar, aan de slag geweest met het profielwerkstuk en de examentijd...Dat ik bleef zitten was wat minder.
|
De eerste klas was wel leuk, het examenjaar kon er ook wel mee door.
|
Citaat:
|
Mijn scoutingtijd met alle zomerkampen enzo, dat was echt een leuke tijd. :)
|
M'n basisschooltijd en eigenlijk alle jaren wel op het vwo. :bloos:
|
Basisschool, groep 6, 7 en 8.
Maar ik had dan ook echt een fantastische basisschool :cool: |
toen zat ik in de 2e klas..
was erg spannend voor mij omdat ik in een compleet nieuwe klas terecht kwam. Ik ben gelijk wel warm opgevangen en het hele schooljaar was (y) ik ging ook steeds meer internet ontdekken |
Citaat:
|
Eerste keer gala. Ik was zo blind als een mol en te ijdel om mijn bril op te zetten. :cool:
|
Schooljaar 1999-2000 en 2000-2001. Eindelijk verlost van 't vwo en de bijbehorende kutwijven (y) Leuke groep vrienden, leuke dingen doen, dagen waarop je je klote voelt op 1 hand te tellen.. dat waren nog eens tijden :o
En de basisschool was achteraf gezien natuurlijk geweldig, maar op het moment zelf heb je dat helaas niet door. |
Bepaalde gebeurtenissen, maar niet een schooljaar lang ofzo hoor. :o
|
Citaat:
|
2001-2002 was mijn eindexamenjaar. ;)
Ik ben soms wel eens een beetje nostalgisch over die ene 'liefde' die ik heb gekend, maar voor de rest verlang ik terug naar de tijd waarin ik niet de zorgen kende die ik nu ken. :( |
Citaat:
|
2002/2003, zat toen in de 6e en was toen gewoon een ontzettend gezellige klas.
|
Ik vond 5VWO heel leuk vanwege de reisweek en toen zat ik nog samen met mijn vriendin, dat was wel heel leuk. 6VWO was ook wel leuk vanwege het cabaret en vanwege mijn vriend en het andere contact met de docenten maar toen voelde ik mezelf zo vreselijk depressief, das wel minder.
|
Eind van vorig jaar, toen ik in de vijfde zat. Toen had ik vrienden en haalde ik superhoge cijfers(y)
|
De tweede :D
|
Brugklas ellendige jaar denk ik niet aan terug (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |