![]() |
Sneak Preview!
Voor mensen die net als ik over het algemeen wekelijks bij de Sneak Preview te vinden zijn:
Wat is de leukste film/grootste verassing die je ooit hebt gehad? |
Dolls
al ben ik er niet elke week omdat de dag van de sneak(hier in amsterdam de dindsdag) ook de dag van de imporf jazz is in de zaal 100, dus wissel dat af slechtste film ooit tijdens de sneak was trouwens voor mij Wind talkers (n) |
Ik zal t trouwens zelf ook even melden :P
Tofste film was the Incredibles! ik zat echt op t puntje van mn stoel toen :D Afgelopen dinsdag was Team America waar ik NIET bij heb kunnen zijn :( Slechtste film was Snow Fever, Amazones, Alice in glamourland... Wij lopen bij alle nederlandse producties eigenlijk bij voorbaat de zaal weer uit..zodra je de titel ziet :):P |
Ik ben pas één keer naar de sneak geweest geloof ik.. Toen kreeg ik Almost Famous, nog steeds een van mn favo films :cool: (y)
Dus dat was wel een positieve sneak-ervaring (y) |
Ik ga alleen naar de sneak als er een leuke film draait... maar dan is het eigenlijk ook geen sneak meer :s
|
Ik ben 1 keer naar de sneak geweest, en toen kregen we Seabiscuit.. best leuk opzich, duurde alleen veeeel te lang waardoor we zenuwachtig op de stoel zaten omdat we anders de laatste bus zouden missen :o en weglopen doe ik niet tijdens een film
|
Citaat:
Ik plande de sneak-uitjes altijd via sneakpoint.nl, maarja die site is uit de lucht. Hopelijk komt-ie terug(y) Klopte altijd 100%. |
Citaat:
|
De slechtste sneak ervaring aller tijden......... "Raise Your Voice"
|
Leukste sneak van de laatste tijd: The Aviator
|
Dalijk weer sneak :)
nog EEEEVEN w88 :) |
Ben nog nooit naar een Sneak geweest :confused:
|
Citaat:
Moet je maar een keer naar ehv. komen ;) |
Het was vanavond
Million Dollar Baby! Nieuwe film van Clint Eastwood.. Een verhaal over een box-chick die het helemaal wilde maken... blablabla Lang verhaal kort te maken...Leuke film, Einde IETS te langdradig |
Meet the Fockers was wel leuk, Finding Nemo hebben we ook in de sneak gehad. Sneaks die het ook wel waard zijn om benoemd te worden:
Phone Booth - plus minus een half jaar voordat ie uitkwam in de sneak (door problemen met scherpschutters in USA) House of Sand and Fog - saaaie film Standing in the shadows of Motown- We begonnen met een volle zaal en uiteindelijk zaten alleen ik en mijn vriend er nog :D |
Ben maar een keer naar de sneak geweest. Toen kregen we een of andere horror te zien waarbij de geest niet te zien is. Daar kan ik niet tegen. Ik heb toen gezworen nooit meer naar de sneak te gaan.
Tot nu toe netjes aan gehouden, maar ik gok dat ik binnenkort wel een keer zal gaan. |
Citaat:
|
Zijn er behalve sneakpoint.nl nog sites die het echt per bioscoop aan kunnen geven wat er draait? Site is bij mij namelijk steeds down.
|
Citaat:
|
Citaat:
De website sneakpoint.nl heeft de sneak in nederland kapot gemaakt. Veel bioscopen stoppen ermee en film maatschappijen stellen steeds minder filmtitels beschikbaar. Want 90% van de bezoekers weet al wat gaat draaien. Jammer, is juist toch leuk als je niet weet welke film ergens gaat draaien? |
Citaat:
En de films uit de sneak komen vaak niet eens in het normale programma van de bios hier. Daarom. |
Citaat:
|
Ik ben nog nooit naar een Sneak Preview geweest, wil dat wel 's gaan doen. Denk dat in de Cinecitta in Tilburg ook vaak wel leuke films te zien zijn tijdens de Sneak.
Maar er zijn geen goede sites meer als sneakpoint.nl die nog wél werken? Ik begin meteen erg goed zie je wel :bloos: :) |
Ben nog nooit naar de sneak geweest, ben veel te bang dat ik bij een hele enge film kom :bloos:
|
Sneaken is een traditie :):cool: en ik was het HELEMAAL niet eens met het einde van milion dollar baby enzo! Want ze had gewoon gewonnen! en die andere is een bitch! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Mischien was het een goed einde...en wilde ik een slecht einde... Mischien was het een slecht einde...en wilde ik een goed einde... |
Citaat:
|
De laatste keer zag ik Dark Blue, en dat was stom :P (of ja, ik vond het stom :P )
Ik ga over het algemeen sowieso al weinig naar bioscopen die een sneak-preview hebben, dus ik sneak niet vaak. |
Down To Earth met Chris Rock, egt een superlache film was dat :D
|
Ik ben ooit 1 keer naar de Sneak geweest met mijn zus en toen verwachten we een thriller(dat stond ergens op internet) en toen kwam The Emperor's Last Groove.
Eerst waren we wel teleurgesteld, maar wat een geweldige tekenfilm is dat!! :D Heb m nu op dvd (y) |
Elke zondagavond gaan we sneaken, met een vast clubje
meestal zijn de films wel leuk en zoniet dan gaan we weg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eh, sneaken maar niet meer. Ik was er al klaar mee na 1 keer. Ik ging met m'n ex naar de bios als 'vrienden' voor het eerst, krijg je Serendipity voorgeschoteld (sowieso een kutfilm)... 1 jaar de sneak vermeden. Toen kreeg ik Wrong Turn te zien. Weer afgeknapt en de laatste sneak die ik heb gezien was Snowfever. Nee, geen sneak preview meer voor mij.
|
Citaat:
|
Jammer dat het een tijdje terug duurder geworden is. Volgens mij is het overal op dinsdag, in Eindhoven heb je zelfs al meerdere plekken waar ze dat doen, en dus blijkbaar in A'dam ook al. Team America laatst was wel een van de toppers ja. (:
|
Citaat:
Bad F*cking Luck Dude! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |