![]() |
AZ speelt gelijk tegen PSV.
Is dit goed voor het Nederlandse voetbal ?
|
Heeft niet al te veel invloed denk ik :| :rolleyes:
|
PSV had moeten winnen, dan had Ajax nog een kans voor de CL, ik denk nl. niet dat AZ in de CL kan presteren..
|
Ajax wel zeker :D
|
Citaat:
Ik vond het wel een eerlijke uitslag. En ik denk zeker dat het 'goed' is voor het Nederlandse voetbal, Ajax en Feijenoord zullen harder moeten gaan werken om in de CL te komen. En andere clubs zien dat alles weer mogelijk is in het Nederlandse voetbal. |
Als je een vette suikeroom hebt, dan maak je een kans anders niet.
|
Slot :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Had dit topic toch aangemaakt VOOR de wedstrijd AZ - PSV... Nu zie ik het nut niet in van dit topic.
|
Ik denk dat we AZ wel eens vaker aan de top kunnen gaan zien. Ze bewijzen zich echt wel en ik gun ze ook een kans in Europa, veeleer dan Ajax oid.
|
Ik had liever gezien dat AZ had gewonnen... zou graag eens een andere club dan de tradiotionele top drie weer eens kampioen zien worden!
|
Citaat:
|
pff az kampioen??? die lui presteren steeds minder, ik denk dat uiteindelijk psv of ajax aan de haal gaat met de schaal van Nederland, Az kan men terug vinden op de 3e plek wat best netjes is voor de ploeg van Co.
Volgend jaar zakt Az weer helemaal in, de 'toppers' verkassen naar de grotere clubs binnen Nederland en Europa en de versterkingen moeten gehaald worden elders. |
Citaat:
|
ben je bij go ahead geweest dan tegen agovv??
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik denk dat er dan dikke rellen komen in Alkmaar omdat de gemeente niet weet wat ze kunnen verwachten :evil: Ligt het aan mij.. of missen jullie het commentaar van Emilio ook in de voetbal-discussies? :( |
Rellen in Alkmaar? De BEN-side die op het waagplein met kaas gooit?
|
Geef mij maar gewoon PSV als kampioen. Misschien dat die Westerhof kan voorstellen om de schaal alleen op tv te tonen als je 5 euro betaalt.
|
Citaat:
Ik was één van die etters aan de lange zijde. Citaat:
Citaat:
Als de jongens van Roda hun feestje maar niet komen verderven! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22. |