![]() |
KUT, waarom zijn de winkels op zondag gesloten
als je zo slim bent om niet op tijd een roos te bestellen:(
|
Ga morgenochtend vroeg :)
|
en dan...?
(langsbrengen is niet meer anoniem hè...:() |
je kan er voor kiezen om het niet anoniem te doen; maar dat is wel wat lastiger; ik ben der zelf ook nog niet helemaal uit of ik dat nou wel of niet zal doen :|
|
Koopzondag in Rotterdam (y)
|
Zwolle-Rotterdam en dan weer terug...:rolleyes:
|
koop morgenvroeg een roos, en gooi hem door haar brievenbus... wel oppassen dat hij niet knakt ;)
|
Winkeliers en eigenaren van winkels willen ook wel eens een dag vrij hebben.
|
Citaat:
|
Ik heb ooit eens iets gehoord over tankstations die bloemen verkopen (en nu dus waarschijnlijk ook rozen) :o
|
Tankstation.. :|
|
moet het per se een roos zijn?
want anders zijn er zat mooie plaatjes te vinden op het internet... je kunt er 1 uitprinten en er iets moois bij zetten (of niet). die kun je alsnog anoniem door haar brievenbus gooien.. |
Citaat:
(wel te hopen dat ze niet al te vroeg opstaat...:() |
Citaat:
Succes ermee! |
haha, nee, houd het liever stil, voor íedereen
|
Ach waarom anoniem?
Koop een roos en gooi steentjes tegen dr raam en speel dan een riddel op de gitaar van sharif als je die mag lenen! :) En aan dr reactie zie je dan meteen waar je aan toe bent, wellicht mag je meteen bij haar onder de deken kruipen (y) |
omdat ze bij mij op school zit, ook in de 4de, en we precies op dezelfde dag jarig zijn:p
daarom anoniem... |
of zal ik nog ff een spoedcursus gitaarspelen volgen...:(?
|
Citaat:
Je kon op een briefje jou namen zetten (of anoniem laten) en erop vermelden aan wie jij een roos wilde geven. Dan deed je dat briefje samen met 2 euro in een envelop en dat deed je in de brievenbus. Dan zorgde de deelnemersraad ervoor dat er van die 2 euro een roos werd gekocht en deze werd dan afgeleverd bij degene die jij een roos wilde sturen.. Wel moest die persoon dan bij jou op school zitten.. Dus voor morgen afwachten, want die rozen worden morgen bezorgt op school ... Opzich een leuk idee.. Stel het voor volgend jaar eens voor, dan hoef je er ook niet zo over na te denken.. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
denk omdat ik bang was dat ze m'n handschrift zou herkennen:p, nee echt, bang om blauwtje te lopen (kan natuurlijk niet anoniem)... naja, zoals jullie lezen, ik weet het zelf niet eens:( |
Citaat:
Weet ze dat je haar wel leuk vind? weet je van haar dat ze jou leuk vind? "Toch wel interessant en gaat er voor zitten met een kopje thee" :p |
Citaat:
|
Anoniem is alleen maar geldverspilling waar je niets voor terugkrijgt, je gaat gewoon morgenochtend een roos kopen en die persoonlijk aan haar geven.
|
Citaat:
|
stel dat ik het bij haar huis kan bezorgen, wát zal ik dan geven, op een roos na:p?
|
Citaat:
Ik zou het trouwens erg lief vinden als een jongen dat zou doen (die dan ook 'af zou gaan' omdat ik een vriend heb). |
Citaat:
maar wat wil je dan bereiken met je anonieme actie? |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Heb ik ook maar een klein beetje het idee dat het mischien wel wederzijds zou kunnen zijn zou ik het persoonlijk doen, wel zo lief, zo niet dan denk ik anoniem. |
Citaat:
|
Citaat:
Merci geef je als iemand op je hond heeft gepast toen jij op vakantie was, of als je iemand ergens anders voor wil bedanken. |
Citaat:
Anoniem heb je niets aan als ontvanger maar snap wel dat het soms te moeilijk is om het persoonlijk te doen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(dan gaat het namelijk door de hele school en krijg ik weer zó'n kutjaar:s:p) |
Je hebt er toch geen hol aan als ze uberhaupt geen flauw idee heeft van wie het komt? :|
|
Citaat:
vroeg vrijdag ook of ik naar haar verjaardag kwam (vraagt ze ook niet iedereen:rolleyes:...) |
dus dan heb je ook zoiets van, is dat een kleine hint of niet
(let je natuurlijk ook weer extra op...) |
Ik denk dat ze aan al haar vrienden vraagt of ze naar haar verjaardag komen.
Als ze echt zo'n goede vriendin is dan kan je je naam er zeker wel onder zetten, ze zal je dan echt niet voor schut zetten ofzo... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan speel je op save en doe je er een kaartje bij met de tekst
"omdat ik je zo lief vind..." "-x- Zjongen" Dan kan het nog alle kanten op zeg maar, en ben je ook niet heel recht voor zn raap...maar weet ze wel dat het van jou komt Ja zo doen we het....we :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51. |