![]() |
Final Fantasy!
Na/Tijdens het zeer nuttige Soul Calibur 2 Topic de vraag...
Wie is je favoriete Final Fantasy Character! Het mag van alle Final Fantasy's zijn. Noem maar 1 speelbare en 1 niet speelbare...:) Zelf de keuze WELKE Final Fantasy! Speelbaar: Vincent *FFVII* Non-Speelbaar: (eigenlijk half speelbaar) Sephiroth *FFVII* |
Speelbaar: Barrett (omdat ie een neger is en hij is groot en breed, een beetje de BA Baracus van de serie)
Non-speelbaar: die blobs uit FF8, die waren grappig met hun Sticky Icky :p |
Auron, Sephiroth en Lulu...
En CLOUD natuurlijk |
Citaat:
|
die dief van deel 6
die vond ik tof maar hoe heet ie ook alweer |
en cloud natuurlijk
|
Citaat:
maar uit 6 vond ik persoonlijk Shadow met zn hondje stoerder! hond heette trouwens Intercepter :):) (Y) |
Auron.
|
Citaat:
|
Citaat:
'Do you wanna play Blitball right?You wanna join?' |
Auron, Red XIII, Edgar, Cid uit IX, Leguna.
Maar ze leggen het allemaal af tegen Glenn uit Chrono Trigger :cool:. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Cloud en Sephiroth.
|
Hmm ik vond Lulu cool... ik vond haar een cool karakter hebben en ff kijken, ja cloud was ook vettes shit (y).
Maar ja wel slecht voor mijn FF truiheidspunten dat ik een FFX char noem ;) Ik haatte Quina btw het meest. Irritant blauw kutbeest |
Sabin (y) (FFVI)
Not Playable: Kuya (FFIX) ViVi is ook vet |
Citaat:
Zoals ze haar handen omhoog doet bij een spell....rrrrrrrrr... |
PC: Squall
NPC: Sephiroth |
CLOUD!
en Vincent Valentine zeker ook :p NPC: Sephiroth. |
Wat was de verbinding met het verhaal ook al weer bij FFVII met vincent?
Igg de manier waarop je hem moet krijgen is ook zo lame want je moet maar net 1 van de 64 cominaties goed doen. Dat riekt gewoon om een walktroughs. Red XIII en Aeris vind ik wel leuk :) |
Citaat:
Verder is het zo dat Vincent erachter komt waar Hojo precies mee bezig is en confronteert Hojo ermee. Die dat vervolgens niet pikt, vincent knock out slaat en ook hem vol met jenova cellen spuit. (daarom muteert vincent tijdens zijn limit). Vincent is het er dus niet mee eens dat Hojo het jenova expiriment op mensen toepast (namelijk op lucretia. Hojo en zij lucretia hebben een relatie, en vincent is in stilte verliefd op lucretia). |
Citaat:
Juustem :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand die dit herkent? :D :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |