![]() |
Absinth
Ik heb gister een fles Pernod Absinthe 68% gekocht en ik ging van 1/3 fles niet hallucineren :(
Iemand die hier betere ervaringen mee heeft?? |
je moet absinth niet kopen, en je moet het ook niet zo drinken
:nono: |
van de huidige absinth ga je sowieso niet hallucineren, tis gewoon vies
|
??? licht toe??
ter aanvulling: Ik heb een lepeltje suiker met absinth in de fik gestoken en de caramel samen met water in het glas absinth gedaan 1 deel absinth 2 delen water |
wreet paddo's of drink wiskey oid...
|
je moet de absint uit tsjechië hebben, of zelf brouwen :)
|
Citaat:
Verder zijn er vast nog een aantal oudere topics over absinth, dus als je daar op zoekt vindt je vast nog meer info |
http://forum.scholieren.com/showthre...hlight=absinth
check dat eens. Maar als je wil hallucineren van alsem: zet er thee van. Is een heel stuk makkelijker dan zelf absinth maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik was overigens wel strontlazarus, maargoed. |
<3 absinth
|
Citaat:
maar nee je moet em zelf maken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben vorige week naar Praag geweest. Heb daar eens Absinth geprobeerd. Vond die shit echt niet te drinken, ben ook gestopt na 2 slokken.
Maar goed, vriend van mij heeft wel redelijk gedronken. Was alleen zat, maar niets gehoord van hallucineren ofzo. Zal zoals eerder gezegd wel gewoon aan het merk liggen. Btw: Ongelooflijk hoe goedkoop drank daar is i.v.m. hier :| |
Hoe kom je aan alsem dan? :bloos: (ik ben gewoon nieuwsgierig :cool: )
|
gewoon kopen in een tuincentrum oid ;)
|
Citaat:
|
je hoeft er ook niet persé van te gaan hallicuneren, ik word er bijvoorbeeld "anders"dronken van, we hebben laatst met z'n 3en een hele fles leeggezopen in een uur :cool: . En als je dat met goldstrike ofzo doet word je vet lam.
Van dit spul werd ik veel actiever, maar het was niet een fles waar een hoog percentage thujon inzat en dat maakt wel het verschil |
Mja, 'anders' dronken kan ik wel beamen.
Ik werd er veel 'rustiger' dronken van dan normaal wanneer ik me aan bier oid klem zuip. Dan ga ik namelijk meer zwalken en loos doen, wordt ik veel praatgrager en ga ik veel meer mensen aanschieten en vervelen met mijn hyperactiviteit. Nu werd ik heerlijk rustig, lekker licht in mijn hoofd en kon ik nog gewoon goed fietsen en lopen en zo. Ik werd er zelfs iets TE rustig van, want ik ben daarna 3 uur lang knock-out gegaan in een zandbak, ingegraven, uitgegraven en naar binnen gedragen zonder dat ik er iets van heb gemerkt :D |
Maar weet iemand dat merk uit tjechië wat wel schijnt te werken? Want een vriend van mij gaat daar van de zomer op vakantie, en dan kan hij mooi teen fles meenemen.
|
ik had laatst een bitter van Tabu Absint, dat was wel lachu.. niet onwijs trippen maar wel gewoon helemaal vaag :)
paar glaasjes en wat extra zuipen en gaaan :) is 73% overigens |
Anders dronken inderdaad. Met nieuwjaar had ik vrij veel absinth gedronken, en ik werd er juist heel actief van. Praatgraag, vrolijk en nog vrij nuchter overkomend (terwijl ik dodelijke hoeveelheden had gedronken).
Daarna ging ik alleen aan de whiskey en werd ik alsnog irritant. |
Citaat:
|
Twanos! absint vriend!
|
Citaat:
|
ik heb een hekel aan mensen die laten weten dat ze elkaar kennen
|
Yes I love to be A n00b
|
EZBlade Gosert!
|
als je echt zwaar wil spacen moet je hier thee van zetten:
http://www.americanbrugmansia-datura.../Miss_Anna.jpg brugmansias tijdje terug was in duitsland een manneke dat daarmee de krant haalde |
mijn excuses voor die vervelende vriendin van mij..
ze kan er ook niks aan doen dat ze verslaafd is aan de absinth. Ze wordt ook tamelijk irritant als ze teveel opheeft. Dit was nu denk ik ook het geval :rolleyes: Maarre vrijdag gaan we er weer een gezellig avondje met de groene fee van maken ! |
Jij snapt het :D
Idd Friday --> Absinthday |
Van de absinth die je in de winkel koopt ga je inderdaad niet hallucineren.
Ik ben er wel heel 'anders' dronken van geworden, alsof ik high was, heel veel chill en verhelderend zitten praten. Alleen een vreselijke kater de volgende ochtend. |
Ik heb ff research gedaan naar zelfbrouw kits, en sinds ik deze site al een tijdje ken, beveel ik hm sterk aan. check it out!
http://www.azarius.net/productinfo.php?productmain=1824 |
hmm.. mijn fles met ouzo en alsem erin is nu ongeveer wel klaar. Vrijdag maar drinken denk ik.
Voegen de andere kruiden echt wat toe, denken jullie? Calamus en guarana zal je iig niet missen lijkt mij, behalve de smerige smaak van beiden. |
Citaat:
|
je hebt wel gelijk, maar alleen ALS je een kit wilde, zou ik deze nemen,
en ja, ook heb je gelijk van salvia, want dat is zoiezo DE shit als je wil halucineren. maja daar gaat deze topic niet over :nono: |
Op zich lijkt me dat een duizend keer beter alternatief voor de shit die als Absinth uit de winkel komt.
Ik had gisteravond trouwens al mijn bestelling binnen. Azarius is nu officieel een goeie zaak voor mij :p |
Citaat:
|
als ik heel nieuwschierig mag zijn, wat heb je gekocht? geef ff aan hoe je het vind, weet ik dat voor miss later! :p
|
hmm absinth met een 'laag' percentage alcohol is echt heel lekker.
je wordt er idd anders dronken van, maar niet hallucinerend ofzo..maar t is wel leuk spul. (y) |
Citaat:
|
er was net een lang ding over op de radio 1 geloof ik
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14. |