![]() |
[digipaint] Valentijn #2
Woohoo! First time painter 9! op m'n nieuwe Wacom Intuos 3, a4 tablet :D
Ben gelijk gaan zitten voor painter omdat ik 't al zooo lang wil leren en gewoon maar niet begon met oefenen.. dus bij deze, voor morgen maar weer eens een valentijnskaartje :) De 'gelukkige' haar naam is Merel, dus dat verklaart die gare tekening van de beer ;) (de panda zelf zit ook nog heel verhaal achter..) http://members.lycos.nl/vincentbisschop/Valentijn.jpg -Vince |
zoetjes hoor! t is een valentijnskaart dus de "gelukkige" zal zich gevleit voelen, ik meer een weeig gevoel in mijn maag... Maar ziet er goed uit hoor. Niks bijzonders
|
a4, toe maar. Beter/handiger dan a5? Lijkt me zo een groot beweeg oppervlak.
Verder, leuk tekeningetje. Erg zoet idd, maar dat mag met een valentijnskaartje. :P Kan me je vorige zelfs nog herinneren. Een jaar voorbij alweer, pff. :| |
Citaat:
duidelijke vooruitgang :) ik vind deze echt super dope, dan vooral de techniek zegmaar! (y) |
leuker dan die van vorig jaar :P
|
leuke merel :)
|
leuk maar dat hoofd lijkt ingedeukt op de een of andere manier,of ik space m te hard. :bloos:
|
wel heel schattig, niet heel erg 'valentijn' voor mijn gevoel, maar best oke.
ik vind trouwens ook dat het linker oog (dus op de tekening rechts) ingedeukt lijkt, maar goed. trouwens, bestaat er nog een linkje naar de valentijnstekening van een jaar geleden? ben nu wel nieuwsgierig geraakt eigenlijk |
Thanks lui :)
Fishy: ben blij dat dat je opvalt, de techniek was echt een pain in the ass om te leren, maar ik kan 't nu eindelijk, en ga me d'r zeker meer in verdiepen komende tijd. So yeah 't ziet er misschien niet uit als een hele accomplishment, but to me, it sure is hehe.. Charlottetje: klopt 't oogt niet echt valentijn, maar achter de hele tekening zit meer een verhaal dat 't toch laat passen bij.. Dus voor haar is 't more about the content rather then the image.. voor de rest van kijkers andersom.. hier is die van vorig jaar :) http://members.lycos.nl/vincentbisschop/Valentine.jpg |
Ik begreep idd al dat het om het verhaal ging, dus dan is het natuurlijk ook helemaal goed.
die van vorig jaar vind ik wel een heel zielig beertje, met heimwee, luduvudu en /of het missen van zijn vriendinnetje..... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57. |