![]() |
bedbloopers of afknappers part ???
laat even jullie bedbloopers horen ik zal van start gaan .
op haar kamer wrong ik mij recht en viel met mijn reet op de hoek van haar bed . ik kwam klaar en zij zat op haar bed wat tegen de muur staat en ik beukte mijn hoofd ritmisch tegen de muur toen ik klaarkwam. ik beet in haar tepel en ze zij als je nog harder bijt geef ik je een pimp slap :D hebben we uren op gelachen nadat ik klaarkwam zei ze heerlijk en ik zei je mag ook eens wat bewegen je bent juist een lijk . daar is ze boos om geweest maar ik kan haar wel begrijpen ik zeg dikwijls stomme dingen die ik niet meen . scheetgeluiden produceren van zwetende lichamen die over elkaar wvrijven dat blijft grappig . 1keer tijdens de daad belt mijn moeder of ik nog ziek ben . ik leg snel de telefoon neer en zij belt haar moeder op om te zeggen dat ze om 12uur thuis is . hebben we ook uren mee gelachen . voila nu is het jullie beurt (y) |
pas geweest toch?
ontopic: ach ja, ik mishandel mn vriendin wekelijks ,per ongeluk. verder niet echt verschrikkelijke voorvallen. |
Uhh.. volgens mij is een dergelijk topic nog niet zo heel erg lang geleden geweest, anyway..:)
De standaard dingetjes als: - Uit bed vallen. - Elleboog stoot. - Knietje. - Ouders/broers/zussen die ineens binnen komen rennen - het roepen van een verkeerde naam:| - Slappe lach. - Door het bed zakken. - etc.etc. Vooral de "Komen jullie eten?" van mijn moeder is tegenwoordig hatelijk irritant.. het zal onze timing wel zijn.. maar ach, nu al een keer of 7/8 voorgekomen, haha hatelijk:bloos:. M'n exvriend een blauw oog slaan:|, heel perongeluk. Mijn soms behoorlijk foute opmerkingen:o (als je bezig bent, radio aan, nieuws (prins bernard)) "Tering schat, is die vent nou nog steeds niet begraven?". "weetje, tis net een joystick.. ik mis alleen het snoertje, zie jij het?". Samen douchen, en dan ineens op je plaat gaan in de douche cabine. En zo zullen er vast nog heel veel meer zijn:| |
Pussyfarts :o
|
Euhm, toen ik met mijn ex in bed lag (of ja, nu mijn ex, toen mijn vriendin) en ineens het kleine buurjongetje van een jaar of 8 binnen kwam wandelen. Hij was verstoppertje aan het spelen met mijn ex' zusje, en dacht dat ze misschien daar verstopt zat.
Dat was wel wat minder leuk. En ik heb een broer met klote-timing. Hij heeft al weet-ik-hoe-vaak gebeld terwijl ik net 'jiggy with it' aan het 'getten' was... :P Euhm, en hij is een keer mijn kamer in gelopen toen ik met mijn hoofd tussen de benen van mijn vriendin lag. "Hey, waar is Jorn?" dus mijn vriendin zo van "AHUM?!" Blijft die lamlul gewoon kei casual in de deuropening staan...?! Grmblz... :mad: |
als ik hem aan wou raken me hand per ongeluk uitschoot en hem best wel hard raakte.
Iemand hem belt als het net lekker gaat. toen ik met me hoofd dichter naar zijn hoofd wou en uitschoot en hem per ongeluk een harde kopstoot gaf. niet zo spectaculair, maar op dat moment voel je je best wel lullig. ook al kunnen we daar meestal wel om lachen. |
ik wilde hem gaan pijpen, dus ik zat zo bovenop hem. maar toen gleed mn been langs t bed af en flikkerde ik op de grond. Toen hadden we zo'n lachkick dat we allebei al geen zin meer hadden haha
we waren bezig, en toen kwam zn neefje van 6 de kamer binnen. oeps. Best zielig, hij was helemaal overstuur. toen ie wegging riep ie nog: ik heb toch niks gezien hoor! |
- ik heb hem een x een blauw oog geslagen tijdens de sex per ongeluk, en de dag erna op de verjaardag van zn zus... ah wat heb je met je oog gedaan :D
- slappe lach.. heel vaak eigenlijk - er pas achter komen als hij klaar is dat de keukenrol aan de andere kant van het bed/ kamer staat :P en zo hipsend in elkaar er naartoe :P altijd erg leuk - als hij me kietelt schop ik nogal wild om me heen... en ja al heel vaak wat geraakt - dat mn moeder binnenkwam en ze niet hoorde dat ik neee riep, ze d8 dattie al weg was :S (we lagen onder de deken maargoed alle kleren overal kan ze niet over t hoofd gezien hebben) - zn bed kraakt echt gigantisch de laatste tijd, verhuizen we naar de bank ist netzo erg.. zn broer de kamer ernaast met een dun wandje :S |
Citaat:
|
Ik ben wel eens heel charmant van mijn bed af gelazerd toen ik op wilde staan, omdat mijn voet sliep. :bloos:
|
Citaat:
|
In een dronken bui had ik onder het beffen een kauwgumpje in m'n mond. Toen kauwde ik dus niet alleen het op het kauwgumpje maar ook de clit. Het deed verschrikkelijk veel zeer bij haar :(
|
Citaat:
|
dat ik mijn boxer uit deed en toen zo haar een knietje gaf
|
Kramp in me been. :s
|
Kreeg een keer een kopstoot toen hij me een kusje wilde geven
Als hij me beft en ik kom klaar wil ik nog wel eens raar gaan bewegen...of klappen mijn benen weleens dicht haha...leuk gezicht :p |
Nouja blooper. Eerste keer met mijn vriend was ik nogal dronken en hij had hem ook flink zitten. We waren een tijdje bezig en naar het schijnt heb ik op een gegeven moment gewoon gezegd "ja ik heb geen zin meer ik wil cola" en daar was hij het ook mee eens. dus we zijn middenin gestopt en de rest weten we allebei niet meer maar van seks is het niet meer gekomen in ieder geval.
Een andere keer stak hij per ongeluk zijn vinger een beetje in mijn oog maar niet echt pijnlijk ofzo, maar daarna haalde ik dus uit om mijn vinger bij hem ook eens flink in zijn oog te jassen. Dat was vrij pijnlijk vond ie. |
Beetje aangeschoten al en dat je vriendin (die verder weg woont) dan belt om te zeggen dat ze bij je logeert.... terwijl ik dat dus was vergeten. Niet echt een goede 'bedblooper' maar wel lekker lomp.
Wat ook wel grappig is zijn van die strakke strings die moeilijk uitgaan of BH-bandjes. Ik heb ook wel eens de slappe lach gekregen omdat zn boxer écht niet kon. |
Citaat:
|
Tijdens het stoeien haar eens tegen de muur gegooid.. :confused: gekneusde arm... iedereen natuurlijk.. "hoe komt dat?? " :D
Kutscheten zijn ook altijd leuk.. |
Hmm vaak betrapt worden.. Verder niet echt blunders die ik me kan herinneren!
|
Mijn vader van beneden: 'Ontbijt is klaar!'
Ik met moeite: 'Ok!' Mijn broertje en zn vriendin gaven helemaal geen antwoord, en ik kon horen waarom niet.. :p En natuurlijk knietjes, 'scheet'geluiden, kramp etc.. |
Citaat:
Meestal zeg ik gewoon dan dat we het kuoud hadden en dat we maar even onder de dekens zijn gekropen... :evil: |
Citaat:
En zo nog wel meer van die schaammomenten :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit weekend.. in de auto.. ongeveer 1u... Er passeerden nog mensen met de fiets en auto.. Een fastfoodketen achter ons was nog steeds open... Wij .. hadden beiden niet veel meer aan...
Wou ik even mooi handig op hem gaan zitten.. Is me dat gelukt.. Maar dan wil ik heel eventjes een kusje geven.. Stoot ik mijn achterwerk wel net hard op die tromp zeker.. Wist eerst nog niet wat wat t was.. En na twee seconden nooit zo snel weer in mijn eigen zetel beland... :p |
inderdaad de lichaamscheten van 2 zwetende lichamen.
haren die in je mond belanden. ook altijd vervelend. meer niet echt eigenlijk. oja. en ons cliché sigaretje erna. |
mijn vriend was bij mijn 1e keer zo zenuwachtig dat het niet meer lukte zeg maar.. dat vond ik best comisch.. hij had een soort druk op hem liggen om iets te presteren.. dat had ie normaal nooit (zegt ie) ik voel me er best door gevleid.. en ik vond het schattig..
zulke zweterig handen hebben dat je het condoom niet los krijgt.. gebeurd ook nog wel eens.. het in de douche willen doen en uiteindelijk met de slappe lach op bed belanden.. om het daar alsnog te doen :) |
uit bed vallen
de ander per ongeluk uit bed duwen me hardop afvragen wanneer we aan de andere kant van het bed zijn beland die ranzige scheetgeluidjes van bezweette lichamen tegen elkaar haar in je mond net voor t hoogtepunt is de cd afgelopen... moet je die muziek weer helemaal aan gaan zetten om de buren koest te houden :s ergste blunder ooit: vastgebonden en geblindoekt kei hard uit bed vallen (kon mezelf niet opvangen omdat me handen vast zaten) :o |
Samen op een glas vallen. Zes hechtingen. Dat is nog eens een hoogtepunt.
|
-gescheurd condoom
-bed geneukt ipv vriendin |
* condoom binneste-buitenste aan proberen te doen
* scheetgeluiden van zwetende lichamen * haar in je mond * mobieltjes die afgaan * (niet echt n blooper, wel grappig) te uitgeput om t af te maken en daar allebei om lachen |
Gelukkig nooit meegemaakt, maar deze hoorde ik gister van een vriend van me :D
Zij dacht dat hij aan't genieten was van wat zij allemaal bij hem deed, maar eigenlijk lag hij gruwelijk veel pijn te lijden van een scheet die hem al een half uur dwars lag en hij zou em kostte wat het kost inhouden :D |
Citaat:
Uit bed vallen, verder gaan op de grond, waarna mijn vader de kamer binnen wandelde met de boodschap dat hij thuis was. Knietjes en ellebogen ontvangen en geven in een spastische trek. En inderdaad, muziek die er de brui aan geeft. |
Verkeerd mikken ofzo? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
* kramp * vastlopende CD's Dat soort dingen. Maar dat zijn geen bloopers of afknappers. |
Citaat:
|
Citaat:
Tevens zag zij dat ik lekker bezig was en deed daarom alsof ik haar aan het uitwonen was. off-topic: die matrassan van tegenwoordig worden steeds duurder zeg :s |
Citaat:
|
Citaat:
Kun jij een vagina van een matras holte niet onderscheiden? SCHAAM JE! |
Uhm...Dat zijn ding bijna in 't verkeerde gaatje zat :D
En ook wel es zo nat dat ie er uit floept :rolleyes: En natuurlijk de "zweetlichamenopelkaarscheetjes" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
What Type said. |