![]() |
Michaella Krajicek
Wat vinden jullie van Michaella Krajicek? Gaat ze net zo ver komen als haar grote halfbroer Richard?
|
Vast wel.
ze is iig lekker :p |
Citaat:
|
Ik denk juist veel verder. Zij is past 16 en ze gaat nu echt lekker. Laatst heeft ze haar eerste tournooi gewonnen.
|
Onze nieuwe trots :cool:. Ik ben fan van haar (y)
het enige wat ik wel jammer vindt aan haar. Ze heeft geen echte Nederlandse achternaam (en vat het niet rascistisch op). Net als Nederlandse trots van de NBA: Dan Gadzuric. Waarom niet gewoon ''van Rijswijk'' of de ''de Vries'' ofzo. Dat geeft gelijk een échte Nederlandse indruk |
Citaat:
|
Citaat:
ze heeft al een kamer vol met prijzen in huis dus dat is niet waar, en ook op prof. gebied heeft ze al meerdere toernooien gewonnen... maar ontopic: ze zal wel ver gaan komen.. maar dit jaar helaas nog niet, omdat ze dus maar 15 toernooien mag spelen ( omdat ze nog maar 16 is..... [ regels v .d wta tour ) dus ik denk dat ze dit jaar ergens in de top 80 eindigt, en dan volgend jaar doorstoot naar de top 30 ! |
Ik hoop dat ze verder komt dan Richard, ik zie d'r wel een grand slam winnen :cool: Maar dat duurt nog wel een paar jaartjes.
|
Ze kan denk ik ver komen de komende jaren als ze zich zo door ontwikkelt. :)
Eindelijk weer eens een goede Nederlandse vrouwelijke tennister die in de toekomst kans maakt op een top 10 klassering. (y) Alleen als je die verloren partij tegen Schnyder ziet op de Australian Open waar ze half stond te grienen op de baan, zal ze zich nog wel mentaal wat moeten verbeteren. |
Ik denk niet echt dat je haar carriere kan vergelijken met die van dr grote broer :s
Maar top 10 is wel mogelijk ofzo op een moment als ze een beetje gespaard blijft van blessures en zich 100% focust op t tennis en niet die kant op gaat van Williams, Kournikova etc.. |
Citaat:
|
Het is natuurlijk afwachten hoe ze zich verder ontwikkeld, en het is niet te hopen dat ze net als Richard blessuregevoelig is.
Een sportland zoals Nederland zonder toptenniser vind ik maar niks :( |
Ik hoop dat ze succes gaat boeken, maar ze is niet lekker :|
|
Citaat:
|
ze is een beetje dik :bloos:
:P |
Citaat:
|
Ik hoop dat ze ver gaat komen. Het enige wat ik een beetje jammer vind is dat in veel artikelen (in een van de eerste zinnen al) over bijvoorbeeld een wedstrijd van haar wordt gesproken over 'het halfzusje van..'. Dat was niet alleen in de Nederlandse kranten zo, ook op de site van de Australian Open zag ik twee artikelen die zo begonnen. Dat geeft mij een beetje het idee dat er alleen maar over haar wordt geschreven door de prestaties van Richard, terwijl ze juist zelf aardig op weg is.
|
jaa ze heeft in mephis gewonnen :D
|
Hopelijk gaat ze niet meer huilen bij een nederlaag :(
En lekker is ze niet. Maar ik hoop dat succes heeft al vind ik vrouwentennis toch weinig aan, tenminste het spel dan ;) |
ze heeft net verloren in mephis in 3 sets van een japanse
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |