![]() |
Het Grote-lucht-je-hart-topic #21!
Alweer 21 :eek:...
|
ontopic:
eindelijk m'n nieuwe oorbellen ingekregen :D:D:)... vorige keer ging het bloeden als een gek (n)... |
Ik heb echt keihard op m'n tong gebeten. :( Auw auw auw.
:( :( :( |
Citaat:
|
Citaat:
Evanescence - Anywhere. Dear my love, haven't you wanted to be with me And dear my love, haven't you longed to be free I can't keep pretending that I don't even know you And at sweet night, you are my own Take my hand We're leaving here tonight There's no need to tell anyone They'd only hold us down So by the morning light We'll be half way to anywhere Where love is more than just your name I have dreamt of a place for you and I No one knows who we are there All I want is to give my life only to you I've dreamt so long I cannot dream anymore Let's run away, I'll take you there We're leaving here tonight There's no need to tell anyone They'd only hold us down So by the morning light We'll be half way to anywhere Where love is more than just your name Forget this life Come with me Don't look back you're safe now Unlock your heart Drop your guard No one's left to stop you Forget this life Come with me Don't look back you're safe now Unlock your heart Drop your guard No one's left to stop you now We're leaving here tonight There's no need to tell anyone They'd only hold us down So by the morning light We'll be half way to anywhere Where love is more than just your name |
Citaat:
OT: In de voormiddag smsje gestuurd naar een vriendin die vandaag naar begrafenis moest. Kweet namelijk dat ze het daar door dingen uit het verleden heel moeilijk mee heeft. Bleek dat het idd niet zo goed ging. :s Hopelijk voelt ze zich ondertussen alweer klein btje beter, voor zo ver dat kan natuurlijk. Ik heb een boodschap voor haar: zou haar willen meenemen naar dat wereldje uit dat liedje. :) |
Ik haat mijn vage, impulsieve acties, dan voel ik me daarna weer om zo'n vage reden rot en blegh(n)
Het spijt me:o |
net terug van school, man wat saai.. wil naar iemand toe :bloos:
|
Ik wil sporten, maar ik durf / wil niet naar de sportschool - ik moet echt iets anders zoeken want dit is ook geen succes :s
|
Moeheidsaanval de gekste.
|
Ze moet opgenomen worden, maar Mesos/ de huisarts twijfelen nog of t wel nodig is ofzo. Er is nu bloed geprikt en aan de hand van de uitslag beslissen ze. We wachten nu al de hele dag, kan dat niet wat sneller?
|
Ik heb zin om te gaan slapen:o
|
Nu begin ik zelfs over haar te dromen, echt erg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel dus dat je je niet al te veel moet proberen aan te trekken met valentijnsdag... het is eigenlijk maar een commercieel feestje met een hoop gedoe voor niks, moet je maar denken. En als je het je iets blijer maakt: ik doe er niet aan dit jaar :P |
Jah, hoe voel ik me nu? Ik weet het niet. Ik kan het echt niet zeggen. Op het ene moment voel ik me vrolijk op het andere moment zie ik het echt helemaal niet meer zitten. Het is echt vreemd.
Is het eigenlijk eindelijk zover dat ik hem een beetje begin los te laten? Ik hoop het wel, maar aan de andere kant geeft het ook weer een gevoel van leegte en mislukking. Toch niet gekregen wat ik wil terwijl ik het zo graag wil. Hopen dat het nog anders wordt kan eigenlijk niet meer. Hij is duidelijk genoeg zou ik zeggen. Mja. |
Hoop veranderingen, hoop geregel, hoop gedoe. Ik heb het koud. En druk. Morgen weer naar school. Een lange dag. Vandaag stagemarkt gemist. Hopelijk was die niet verplicht. En anders is het jammer. Of heb ik een probleem. Dat ligt er aan. En nu ga ik tv kijken. En naar bed.
|
Ik heb een nieuwe poster!!!! :D :D :D
Een beertje die aan een strop hangt met de tekst: Bears have feelings too... geniaal :D http://www.emp.de/ACfrG/productimg/8/863957.jpg :o |
vorige week gaf ik mijn vriend in mijn slaap een trap omdat ik droomde dat hij vreemd ging. Vannacht lag ik in mijn slaap te huilen omdat ik droomde dat hij het uitmaakte...... :s ik spoor echt niet! :D
|
Ze zeggen wel eens dat je droomt van je ergste angsten.
Als je het op die manier bekijkt, denk ik dat je best spoort. |
dan ga ik maar even gaan zagen, das ook leuk:
voel me ziek, heb geen zin meer, loop keiveel achter op schoolwerk, kheb nergens zin in, alles steekt me tegen en wil iemand spreken |
die Welt stürzt auf mich ein
|
IK ben erg boos op een docent maar ik kan niks zeggen. Ik wil een jongen slaan.
haa eruit :D |
*boos op zichzelf is*
Veldhuis en Kemper treden a.s. donderdag in Steenwijk op. Daar had ik echt heen gemoeten! grrrr. *slaat zichzelf tegen hoofd* |
Fijn hoor, zo'n vader.
"Ik hoop dat die glasplaat er een keer uitvalt, is ze onthoofd, dan kan ze zeker niet meer met de deur slaan!" Grijnzend. |
Stilte...
Leeg... Het eten maakt me zo verdrietig. Ik wil het niet meer eten, maar elke keer doe ik het tóch weer. Ik weet gewoon niet meer waarom. Het smaakt niet eens. Ik kan me we lvoor gaan nemen dat ik er morgen écht afblijf. Maarja dat doe ik elke dag, en dat lukt toch nooit. :( *weet het niet meer* |
:(
|
Afscheid wordt steeds moeilijker, dat heb je als je je meer en meer verbonden met elkaar gaat voelen. Maar ik weet dat het gewoon zo moest zijn. Klaar. Perfecter kan het gewoon niet worden.
|
ik kan niet met me school beginnen waarschijnlijk volgend jaar. ik was zo van plan dan weer te beginnen en dan kan het gewoon niet.. :( balen!! maarja, misschien dat de therapie helpt... vind t alleen wel vaak :s.
ach wie weet :) |
Zucht.. Hopelijk gaat het morgen beter..
|
can't I just quit?
|
De vreugde van afwisseling is een gift maar resulteerd soms in eenzaamheid, ik hoor nergens echt bij en dat zal ik ook nooit horen.
Ik zou af en toe graag een erkent 'kant en klaar product' willen zijn wat iedereen graag in huis neemt, geen onbekende mix die de verschillende klanten nog moet overtuigen van z'n overheerlijke smaak en om na een tijdje weer wordt vergeten omdat er weer nieuwe producten in de schappen liggen. |
kon ik de dingen maar ondr woorden brengen :(
misschien een gedicht.. |
het is niet te geloven... heeft m'n docente gewoon 1 jaar tegelijk met mij op dezelfde school gezeten...
roddelcircuit hoe krijg ik het voor elkaar verder vind ik Valentijnsdag stom. leuk dat vriendje m'n kaartje leuk vond, dat wel. Suus had knetterkauwgom gekregen, ik wil ook! |
Verliefd :D:D:D:D:D
:bloos: Mijn hart klapt uit elkaar van verlangen. |
Citaat:
Ot: Moeee |
Idd, het is vroeg. Ik heb het koud, ik kan geen goede kleren vinden en ik heb totaal geen zin. Was ik laatst maar eerder naar bed gegaan. :o
|
Ik wil niet meer.
&ben geen fuck waard, blijkbaar. |
&ik kan dit niet meer. Voor fucking iedereen psychiatertje moeten spelen.
Ik vergeet soms even hoe perfect mijn leven wel niet is. :| Nou. |
ik heb daak een spreekbeurt :S
|
ik voel me kut: ik heb slecht geslapen, ben moe, voel me al dagen ziek en wil niet naar mn werk. ook zie ik eruit als n lijk :(
|
Een stereotype, doch goede beslissing gemaakt
|
heb weer een hoop shit geregeld voor andere mensen waar ik zelf geen fuck aan heb!! tis misschien een ''goede daad'' maar ik heb er geen ruk aan!
|
Citaat:
|
Valentijnsdag was enorm cool. :) (y)
Maar nu moet ik even in bad en een artikeltje lezen en nog een heleboel doen. :o |
saaie klotezooi hier. en het is nog niet beter. maar ooit misschien wel. daar heb ik veel aan zeg.
|
Boekverslagen (N) Verpest al m'n plezier in lezen.
|
Ooit woog ik 48 kilo en was ik 1.62 m lang. Ik deed toen mijn best om af te vallen want ik dacht dat ik dik was. Het afvallen ging heel makkelijk.
2 maanden geleden woog ik 57 kilo. Nu ben ik 66 kilo :o (n) :( en 1.66 m lang. Ik wil afvallen maar het lukt niet, ik heb aan één stuk door honger (wat komt doorde medicijnen die ik slik). Mensen die mij een tijd niet hebben gezien zeggen tegen me: "Jij was eerst toch zo'n dun meisje?......". Zelfs mijn moeder en mijn vriend vinden dat er wel wat af zou mogen. Ik voel me rot. :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |