![]() |
nederlandstalige muziek
Ik wil voor een tante een cd samenstellen met Nederlandstalige nummers. Ik heb al wat nummers van Blof, maar hebben jullie nog ideeën voor nummers?:)
|
Maarten van Roozendaal <33333
|
Mindless - De Zadelsnuffelaar
|
stil in mij - van dik hout
|
HAZES! geen nederlandstalige cd is af zonder een nummer van hazes
|
Citaat:
|
Gorki - Mia, Lieve kleine piranha
Klein Orkest - Over de muur Goede doel - België Boudewijn de Groot- Jimmy en zo kan ik nog wel even doorgaan, zoek op bol.com iets van een playlist van pop in je moerstaal ofzo, daar heb je ze voor het uitkiezen :) |
guus meeuwis, godverdomme
|
clouseau joooh
|
Gorki
Monza |
Maarten van Roozendaal jongens :(
Adem uit, stelletje cultuurbarbaren. Red mij niet! |
Frans Bauer en Marianne Weber
|
Robert Long? (beschaafde tango en jezus redt. (y))
|
pater moeskroen :cool:
|
Spinvis, Acda en de Munnik :) en Frederique Spigt
plus de heilige drie-eenheid uiteraard: The Scene, de Dijk, de Tröckener Kecks ! |
Citaat:
Kent u dat je koopt gehaast iets bij de supermarkt, 't is niet zo druk dus n kassiere zit al klaar. Maar bij de kassa's staat een heer en die legt zoveel pakjes neer, dat het wel lijkt of ie inslaat voor een jaar. En net als alles is geteld, is er gebrek aan wisselgeld, dus de kassiere weggesneld, en jij kunt wachten tot je smelt. Dan zou je toch wel even graag heel beschaafd, willen zeggen; Hee, hoerenjager donder op, met je verlopen pooierskop, met je pokdalige gezicht, bezopen patser, vieze nicht, kinderverkrachter, infantiele impotente ouwe piel. :o |
Boudewijn de Groot (y)
|
Heidevolk
|
Citaat:
Kent U dat mevrouw meneer, U koopt een nieuwe fiets. Want autorijden in het weekend wordt te duur. Het is een gezond en wijs besluit en zondagmorgen trekt U uit om te genieten, van de zon en de natuur dat is in jaren niet gebeurd, U ruikt hoe heerlijk alles geurt daar komt 'n brommer aangescheurd die jullie haast de weg af sleurt... dan zou je toch wel even graag heel beschaafd, willen zegguuuhhhhuuhuuuuuuuuuuhn.... Hey vuile klootzak, parasiet, krijg toch de pleuris stuk verdriet, en ook de tering kale neet, hey kankerlijer lik m'n reet. Langharig tuig, stuk onbenul, syfilislijer, hondelul! <3 en die shizzle nog uit je hoofd kennen ook :o |
bedankt allemaal! ;)
|
Volumia! natuurlijk :) !!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Youp van 't Hek.
|
queen
|
Brutus - Slachtbeest
|
Citaat:
|
Frank Boeijen
|
Spinvis, Boudewijn de Groot en Stuurbaard Bakkebaard.
|
Tröckener Kecks
|
de kevers
de deuren 2 pak suiker |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jacques brel niet te vergeten: Marieke( half ned half frans), de nuttelozen van de nacht, de burgerij, mijn vlakke land enz.
|
Citaat:
|
de stipjes - siliconen
de stipjes - rocknroll sex muziek het - kejje nagaan de maskers - dracula |
raggende manne (y)
|
Citaat:
|
de hardheid - beste vriend
|
Zal ik Marco maar noemen dan?
|
boudewijn de groot - welterusten meneer de president
hero - toen ik je zag armand - een van hen ben ik boudewijn de groot - meisje van 16 en natuurlijk krijgsvolk van heidevolk :cool: |
jostiband - greatest hits
Jantje Smit - Ik zing dit lied voor jou alleen jody bernal - que si que no marco borsato - dromen zijn bedrog rob de nijs - banger hart chipz - 1001 blablabla jezus - wtf is nederlandse muziek is gay |
Raggende mannen- poep in je hoofd
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |