![]() |
[APPZ DVD] Wat moet er allemaal op !
Ik ben dus bezig om een APPZ dvd te maken en ik heb nog wat ruimte over ...
Dit staat er allemaal al op: - photoshop 7.0 - winamp 5.01 - mirc 6.12 - du meter - google toolbar - jalbum - teamspeak server - teamspeak client - limewire - nero 63120 - adaware 6.0 - vmware 4.5.1 - jv powertools - windows xp service pack 2 (ik heb een instal disk met service pack 1 - office xp - Powerdvd - acrobat reader - mcaffe 8.0 - radmin - dvix codec - sunjava - phptriad - winrar - macromedia mx pakket - vobsub - emule ++ - dvd decrypter 3.19 - dvd region free Als jullie nog must have's weten hoor ik het graag ! |
eh.... nee
|
Ik vind die DVD's altijd zo zinloos..
Een format is juist een mooi moment om alle software te updaten.. het belangrijkste is de TS juist vergeten.. Firefox..! En daarnaast: Irfanview NetLimiter Etc |
Citaat:
TS is voor mij vrij belangrijk dus die hou ik erin ik kan er firefox bijzetten jah :) |
TS = TopicStarter..
Niet TeamSpeak.. En nu brand je de DVD, over 2 maanden gebruik je 'm hogstens pas weer (misschien zelfs 6 maande of later).. En dan zijn er voor divers programma's allang weer uit... |
Wat me wel handy lijkt is dat setje dvd's met alle bootable versies van Windows
|
en ultimate boot-dvd
|
Offtopic: Ik kan me nog een topic herinneren, waarin iemand zo'n appz cd wou maken.
Misschien is het handig om die topic ff door te lezen -Edit- Die "iemand" was PCRodent en zijn topic vind je hier |
mIRC 6.12?!?! wil je jezelf vergiftigen met exploits? De CTCP exploit mag dan welliswaar opgelost zijn in V 6.16, maar er zijn nog genoeg kiddo's die scripts hebben draaien die jou 6.12 versie kunnen infecten
ik bedoel maar, zo'n CD/DVD kan zo leuk zijn, maar omdat veel software outdated raakt heb je er in principe niks aan. leuker is een script maken die standaard de nieuwste versie's van jou progjes binnenhalen en die op een diskette te zetten ;) |
Citaat:
Overigens: vergeet de Acrobat Speed-up patch niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |