![]() |
Ik zie ... ik zie ...
Wat zie jij in de grote glazen forumbol voor de volgende forummer? Welk onheil staat hem te wachten? Welk geluk zal hem in de schoot vallen?
http://img151.exs.cx/img151/677/glazenbol1mt.jpg Ik zie dat de eerstvolgende forummer een voorspelling zal maken. Deze voorspelling zal geen waarheid bevatten en hij zal de integriteit van de voorspeller dan ook aantasten. Ook zie ik dat de forummer getroffen zal worden door de pijlen van Cupido, alleen zal zij het niet beseffen. Later deze week zal zij overgaan tot het geven van felicitaties. |
you'll find true love...
and you'll die |
Ik zie dat de volgende forummer ooit zal afkicken van het forummen en mij gaat vertellen waar ik de episodes 6 t/m 12 van de Hitchhikers Guide to the Galaxy kan downloaden.
|
Ik zie.. ik zie.. dat de volgende forummer een echte DK-ganger is.
|
de volgende forummer heeft enigzins een vorm van intelligentie :o
|
de volgende forummer heeft een SOA
|
0_o
|
de volgende forummer heeft tetten
|
uhuh :cool:
de volgende forummer krijgt pijn aan zijn/haar hol |
Ik zie dat de eerstvolgende forummer een uitgebreidere voorspelling zal doen dan het louter opgeven van één pietluttig zinnetje.
|
ik zie dat het niet waar is
|
de volgende forummer krijgt ongeluk, heel veel ongeluk, want de sterren staan fout. Ook zal de eerste beste tarotkaart die hij/zij aanraakt in de fik vliegen, wat een erg slecht teken is
tenslotte zal die arme ziel zeggen: "oops, I farted! :o" |
Ja. (Sloeg op perfectme's post)
De volgende forummer zal over exact 721 dagen een paarswitte kakatoe aanschaffen die hem de zin van het leven zal mededelen. Deze kakatoe zal slechts 12 dagen leven en bij overlijden zal ie ontploffen. |
Ik zie dat de volgende forummer zich zal afvragen wat Kreator met pipi- en kakahumor heeft.
De persoon in kwestie zal morgenvroeg, bij het verlaten van de woonst, door een onbekende worden aangeklampt. Deze persoon zal hem voorstellen voor een kop koffie het eeuwige leven te ruilen. Over 23 uur en 12 minuten zal bij de forummer de diepvries uitvallen en zal hij daardoor aan een huisbrand ontsnappen. |
de volgende houd van rockmuziek.
|
Ja.
De volgende zou nu eigenlijk huiswerk moeten doen. |
Nee.
de volgende houd van voetbal. |
Het is niet de bedoeling dat je op de voorspelling antwoordt en het is wel de bedoeling dat je een iets uitgebreidere voorspelling doet dan één zin.
|
de volgende zal binnen dit en het volgende jaar een nieuwe liefde tegenkomen. En zal daar zeer gelukkig mee worden.
|
Ik zie dat de volgende forummer volgend jaar veel geld gaat verdienen
en hem / haar volgend maand een groote sexuele verassing gebeurt |
de volgende forummer kijkt alweer uit naar kerst. Naar de lichtjes, gezelligheid en lekker eten. Om daarna weer lekker te sporten om al die lekkere dingen van kerst eraf te krijgen.
|
De volgende forummer zal over 3 minuten voor de laatste keer wanhopig naar de brievenbus lopen en dan zijn hoofd door de keukenmuur beuken omdat er weer niets in zit, waarna de buren de politie zullen bellen aangezien ze niet gecharmeerd zijn van het gat in hun muur waarna de forummer 3 jaar gevangenschap krijgt voor vandalisme en het vernielen van andermans bezittingen, wat uiteindelijk de kans van zijn leven blijkt te zijn aangezien zijn celgenoot de liefde van zijn leven is en ze nog lang en gelukkig leven.
|
Ik zie dat de volgende forummer eigenlijk de persoonlijke SM-meesteres van Jon is en dat ze haar seksuele driften wil loslaten op de forummer die na haar een voorspelling plaatst.
|
Dan heb jij het toch helemaal mis.
Het volgende forumlid is helemaal DK-verslaafd en zal waarschijnlijk nooit meer afkicken. Trieste zaak. |
lol
De volgende forumer is een grote rapper die over een paar jaar beroemd zal worden. Maar morgen verpest je de repetitie die je krijg er wordt veel gevraagt op de 5de blz van de hoofdstuk die je moet leren, bestedeer die goed er wordt veel over gevraagt. Al uw voorspellingen worden u aangeboden door Corinna. |
Ik denk dat het binnenkort in de buurt is.
|
De volgende forummer zal later de sterren aan de hemel tellen, onder het genot van een goed glas, eh, Dubbelfriss. Samen met zijn/haar geliefde zal hij/zij genieten van de ontelbare forumherinneringen die het verstand zijn opgeweld.
|
Dat ben ik :p
De volgende forummer heeft geen geluk in de liefde, maar qua werk/school gezien gaat het hem/haar voor de wind. |
Ik voelde me verplicht te reageren, maar dat is toch geen voorspelling?
De volgende forummer hoort over precies 7 minuten een liedje van Tori Amos, wat hem/haar zo in vervoering brengt dat hij/zij de komende drie weken niet meer uit zijn/haar stoel komt, wat erin resulteert dat zijn/haar moeder hem/haar het huis uit gooit en hij/zij de rest van zijn/haar leven op straat zal doorbrengen. |
De volgende forummer krijgt te horen dat over 28 dagen de wereld zal vergaan.
|
ohw help. :p
De volgende forummer leeft nog lang en gelukkig (y) |
De volgende forummer sterft aan een anale schimmelinfectie.
|
De volgende forummer gaat een middel uitvinden tegen mijn anale schimmelinfectie.
|
De volgende forummer steelt het vaccin tegen de anale schimmelinfectie vanwege een Zionistisch complot.
|
De volgende forummer wil samen met mij het wondere nieuws van het Esperanto verspreiden. :D
|
De volgende forummer zal nooit van zijn/haar leven meer een valentijnskaart krijgen.
|
Ik zag die post van Paris en voelde me geroepen even te posten :o
De volgende forummer gijzelt een buslading 50+ers omdat hij wil dat "the education of max bickford" terug op tv komt. |
Welnee, daar ben ik veel te zachtaardig voor.
|
Citaat:
|
Verdomme, wil ik wat posten, is er hiervoor geen voorspelling gedaan. Nouja, dan kom ik wel weer eens terug.
Anyhoo, de volgende zal worden opgeroepen door een hogere macht om op een heilige quest (don't worry, ik weet zelf ook niet of dat een Nederlands woord is) te gaan. Diezelfde volgende forummer zal echter zo lui zijn dat hij en/of zij eerst nog lang blijft uitslapen en daarna is vergeten te zijn opgeroepen door een hogere macht, die zich op zijn beurt afvraagt of er nog wel respect is voor hogere machten en gaat klagen bij de vakbond. |
De volgende zal mijn queeste trachten te dwarsbomen. Gedurende zijn vruchteloze pogingen zijn eerste profetie waar te maken, zal hij de liefde van zijn leven tegenkomen, maar - in de veronderstelling dat ze deel uitmaakt van mijn queeste - doodt hij haar in koelen bloede.
Maar dan, als een donderdslag bij heldere hemel, valt het geluk in zijn schoot. Hij wordt alsnog vader van twee koters. Die voedt hij helemaal alleen op, want de moeder is dood, en deze twee koters zullen mijn queeste vervolbrengen. |
Citaat:
hmmmm heb ik dat^^ :rolleyes: De volgende forummer zal dit forum eerst helemaal lezen en besluiten dat het onzin is. Vervolgens negeert hij dit en doet een onzinnige post, de sterren negerend. De sterren vertellen namelijk dat je de zaken in je leven iets serieuzer moet gaan nemen. Doe je dit niet, dan zul je de komende week veel rampspoed ondergaan, d.m.v. van het overlijden van zeer geliefde dieren. Wel heb je geluk doordat je sigaretten bent gaan halen (waar je uiteindelijk dood aan gaat) je een neerstortende komeet hebt ontweken. Je zult hiervan leren en stoppen met roken. Helaas is dit al te laat. Doe dit dus vanaf nu! Heb vertrouwen in de sterren :evil: |
Citaat:
owh en ik schop de sterren!! mijn voorspelling: ik denk dat de volgende poster een man is die schiekum veel te veel op forum zit maar dat niet tegen zijn vrienden durft te zeggen want dat is niet stoer genoeg. Verder zie ik dat hij niet meer op school zit maar aan het werk is. en dat zijn vriendin hem binne een half jaar zal verlaten. |
Je bent fou-hout.
De volgende poster heeft tijdens deze liefdevolle periode het zwaar te verduren. Vooreerst krijgt ie te horen dat die uitvallende plukken op z'n haarkussen een voorteken zijn van vroegtijdige kaalheid, en zal over een jaartje pijnlijk duidelijk worden dat rimpels als bomen in een bos staan. Dit alles omdat hij de toorn van God heeft opgewekt. |
De volgende forummer zal samen met mij de forummer die weer _na_ hem/haar post elimeren in ware Boondock Saint's stijl. Waarna wij samen voor werelddominatie gaan.
|
ik zie fik
|
Ik zie dat de volgende forummer over exact 10.000 uur, na het lezen van deze post zal komen te overlijden door de aanraking van een flits uit een onheilspellende onweersvolk. Verder maakt volgende forummer binnen nu en de komende 10.000 uur worden gered van de verdrinksdood nadat de volgende forummer in het water is gereden met een auto omdat het glad was op de dijk.
|
Goh d'r wordt me van alles gegund hier:D
Sorry forummer onder mij, maar je zult net niet de jackpot winnen. Blijf erin geloven en hou in de gaten dat de mensen om je heen nog steeds van je houden. Jammer genoeg zul je hier niet lang van kunnen profiteren, want helaas sterf je een zeer pijnlijke vroege dood. Je wordt aangereden door een clown in een circuswagen. Gelukkig overleef je dit nog wel, maar je hebt een kamikaze ambulance bestuurder. Helaas.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |