![]() |
[Gezocht] Drum software.
Goeden avond.
Sinds enige tijd ben ik op zoek naar een programma dat redelijke drumsounds nabootst. Programma's als Acoustica (Beatcraft) , Guitar Pro en RhythmRascal heb ik nader onderzocht, maar zijn niet precies wat ik zoek. Wat ik zoek is een prgramma dat bijvoorbeeld een snare drum afspeeld zodra ik op de Spacebar druk, en een bassdrum afspeeld als ik op de Shift druk. Het zal mijn drumstel tijdelijk moeten vervangen( :D). Dus als jij een programma'tje kent dat tijdelijk voor mijn lieftallige setje in kan vallen, zou je mij een groot plezier doen door dat hier even te melden. Wees gegroet. |
live 4 + battery 2
|
Ik zoek mee
|
|
Drumkit from Hell 2 + CuBase 5.1
krijg je dit: http://www.btinternet.com/~mikawbari...Part3-DFH2.mp3 http://www.btinternet.com/~mikawbari...lmostfinal.mp3 |
Citaat:
|
Die kerel kan producen, ziekelijk. Heeft me een aantal zogezegde geheimen van zijn productie doorgespeeld. Snap er nog niets van :D .
|
Element van Digitonix (www.digitonix.com dacht ik) is wel goed. Ik krijg em alleen niet meer aan de praat :s
|
Citaat:
|
Ja maar Cubase is ook niet "even een nummertje van drums voorzien" right?
Ik heb zo'n boss drumcomputertje(dr670 ofzoiets). Ik gebruik t eigenlijk alleen om wat riffs uit te testen(als ik een beeld wil vormen hoe het uiteindelijk gaat/moet gaan klinken). |
Citaat:
|
Sowieso is dat heel moeilijk te benaderen. Er zal altijd een factor van kunstmatigheid zijn denk ik. Een electronische kit kopen is nog altijd het beste denk ik, maarja die zijn weer fuckin duur :)
|
Wat mij betreft hoeft het geen studiokwaliteit te zijn...ik wil het liefst drum onder mijn opgenomen muziek hebben. Ik zet alle sporen in Adobe Audition ofzo, samen met de drums...maar dan moet ik dus wel eerst stukjes drum hebben...het liefst in midi ofzo. Ik heb het geprobeerd met fruityloops, maar die stukjes drummidi fuckt ie helemaal op...
|
Citaat:
|
ik ben wel enthousiast over die drumkit from hell, die samples klinken iig goed.... als het goed is heb ik em binnenkort, dan ga ik ermee kloten.
|
samples in kwestie zijn van de drumkit van Thomas Haake van Meshuggah :cool:
|
ik las het jah. die superior versie had ook mooie kits erin zitten... maarja om daar nu 9 dvds voor te downloaden.... beetje over the top.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42. |