![]() |
De Wereldwinkel
Hallo wat vinden jullie van dit initiatief?
Wat vinden jullie van de producten? http://www.hillegonda.nl/Winkeltje.JPG |
Zie ik daar een een handbeschilderde zilverreiger van klei :eek: :eek: :eek: Die zoek ik al heel lang!!!! :mad:
|
GEWELDIG!
Ik koop er altijd alles en ik heb zelfs 8 van die indianenjassen en ook door derdewereldlandenkindjes gekleide oliebrandertjes (y) (y) (y) |
okey , ik heb mn onderbroekje al uit en de liefdessappen sijpelen langs mn dijen :)
|
Bij m'n oude stageplek was De Wereldwinkel een klant van hun en in mijn kerstpakket zaten wat leuke spulletjes van De Wereldwinkel.
Ik heb nog cadeaubonnen, dus ik ben nog wel van plan om er iets leuks te kopen. :) |
ik houd niet zo van frutseltjes van hout :nono:
|
Ik heb geen idee wat het inhoud :o Wat kun je er zoal kopen?
|
Ik heb een tijdje terug een documentaire gezien over de wereldwinkel, blijkt dat die 3e wereldmensen maar 5 procent van de verkoopprijs betaald krijgen ofzo. :nono:
|
Ik irriteer mij aan de derdewereldwinkelvrouwen die ik moet uitleggen hoe je didgeridoo schrijft. Misschien schrijf ik het ook wel fout nu, maar als je in de derdewereldwinkel werkt, moet je dat toch op z'n minst weten.. :mad:
|
Leuke dingetjes, vooral om kado te geven. (y)
|
Ik heb er stage gelopen, bij de Landelijke Vereniging dan.
Leuke winkels. Veel geitewollensokkenvrouwetjes die er werken ja, maar de spulletjes zijn vaak erg leuk. (y) |
Citaat:
Dat ging over Fair Trade, en dat is maar een klein onderdeel van de Wereldwinkels. |
Citaat:
|
Ja maar WAT kun je er kopen??
|
Ja ik ben wereldvreemd. :rolleyes:
|
nutteloze kerstpaket spullen
|
wierook, lelijke armbandjes en blikken autootjes
|
Ze hebben wel leuke dingen maar ben niet weg van alles.... ik houd niet zo van beeldjes namelijk.
Het initiatief vind ik goed al twijfel ik er soms aan of het ook echt strikt word nageleefd. |
wereld winkel is leuk, meestal wel geinige spulletjes..
ik op pad naar de wereld winkel voor een leuk armbandje.. wassie dicht :bloos: hijs bij ons maar 3 dagen in de week een paar uur open :bloos: |
Ik vind het niets & het personeel is vervelend.
Vroeger kocht ik er wierook. |
Citaat:
|
mijn moeder werkte er, ze hebben lekkere chocola
|
Troep is het, alleen al de manier waarop het staat uitgestald, kijk dan! :rolleyes:
|
lekker chocolade en chips
en lekker fruitsap en lekkere wijn:p ik koop er alleen eten dus, de wereldwinkel bij ons zit er niet zo sullig uit hoor |
ik kocht er een keer een glazen ring.
totdat ik met mn hand op de tafel sloeg, toen was ie stuk (n) |
Een hele leuke winkel met mooie spullen. Heb er laatst nog een onwijs mooie portemonnee gekocht. De stijl daar bevalt me wel :)
|
goeie muesli!
|
Citaat:
|
Met koninginnedag sta ik de hele dag te neuzen bij de wereldwinkelkraam :)
|
Citaat:
|
voedsel ^^
|
Wereld winkel hier is veeel moooier. Maar ik ga er bijna nooit heen, want er is nooit iemand en dat vind ik niet leuk, want de mensen die er werken gaan dan met je praten. Maaar ze verkopen er wel mooie dingen.
|
ik ga er echt nooit heen
|
Leuke/mooie beeldjes, wierook, chagrijnige oude vrouwtjes die je argwanend aankijken omdat je ringen om je handen hebt van de wereldwinkel, gewoon spulletjes die leuk zijn om neer te zetten, op te hangen.
Ja, ik kom er best vaak. |
Citaat:
|
Goed initiatief, maar koop er eigelijk nooit wat, simpelweg omdat ik er geen in de buurt weet, en te lui ben of te fietsen naar de dichtsbijzijnde ;)
|
jammer van die foto, zijn vele mooiere wereldwinkels
maar ik werk er zelf als vrijwilliger, kom er dus best vaak en vind het leuk om te doen :) |
Citaat:
|
Ik vind het een goed initiatief, maar betwijfel soms wel eens of het zo goed is als dat het klinkt. Anyway, ik kom er vrij regelmatig, en de spulletjes zijn soms best oke.. alleen de mensen die er in staan:|....
|
leren ringen/armbandjes, handgemaakte (regionale) muziekinstrumenten.
|
ze hebben er altijd mooie stofjes enzo
|
geen idee waar die zit bij mij in de buurt :s.
|
Die mensen zijn idd dom.
Maar ze hebben soms best leuke sieraden. En ik heb een heel coel beeldje gekregen van mijn vriend daarweg. Van steen. Ja. |
Citaat:
En ik spreek uit ervaring |
Citaat:
|
En nog even wat cijfertjes:
Van de koffie die niet via Fair Trade of Max Havelaar is verkocht gaat er maximaal 5 % naar de koffie boeren. En van de koffie die wel via die organisaties is verkocht gaat er rond de 33 % naar de koffie boeren. Volgens mij is dat wel een behoorlijk verschil |
je kan er wel bananenbier kopen naar het schijnt(a)
hier in nijmegen kopen alle hippe krakers dat |
Flut
|
Ik vind de producten niet lekker en daarom ga ik er ook nooit meer :s
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59. |