Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   wat het beste? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1103876)

Brammetje-88 14-02-2005 23:09

wat het beste?

A goedenacht,

Een paar maanden geleden viel mij een heel leuk meisje op, verder niet, nou twee weken geleden, hadden we kort oogcontact met elkaar en de nodige lach erbij, zelfs meerdere keren, nou is het probleem dat ik om geen enkele manier in contact kan komen met haar, ik ken haar vriendinnen niet, en haar msn adres ook niet, alleen op haar look2me staat wel een email adres, maar dit is niet haar msn adres, nou heb ik naar dit emailadres een e-card verstuurt, maar deze is nog niet geopend, dusz khoop dat zuh regelmatig deze email checkt, kzie haar op school, alleen tis nu vakantie en kwil haar graag sprekuh, iemand anders nog tips? wat kan ik heb beste doen,kheb eventuuel wel een msn adres van haar vriendin?

Vriendelijke Groet bastian

Mark Almighty 14-02-2005 23:12

Wacht tot ze de e-card opent en daarop reageert. Doet ze dat niet, mail haar dan op dat adres van dat 'look2me'-gedoe. Reageert ze daar niet op, wacht dan maar tot school weer begint.

En hou op met alles in één zin met komma's te typen. Ow ja, en je bent wel wat te oud om woordjes te laten eindigen op 'uh'.

EZBlade_temp 15-02-2005 08:32

met sprekuh kom je niet ver. je kunt beter praten

WolterB 15-02-2005 08:37

Offtopic: Als je in die e-card even fatsoenlijk Nederlands hebt getikt als je hier doet is er weinig kans dat ze reageert als ze hem opent

Idd afwachent of ze het opent verder.
Mss kan je op de 1 of andere manier wel in contact komen.
Ik weet niet of ze in dezelfde klas zit op school of dat je dr alleen in de pauzes ziet. Probeer wat contact te maken. Als je echt doorzet lukt dat wel.

devilious 15-02-2005 09:04

Citaat:

WolterB schreef op 15-02-2005 @ 09:37 :
Offtopic: Als je in die e-card even fatsoenlijk Nederlands hebt getikt als je hier doet is er weinig kans dat ze reageert als ze hem opent

Idd afwachent of ze het opent verder.
Mss kan je op de 1 of andere manier wel in contact komen.
Ik weet niet of ze in dezelfde klas zit op school of dat je dr alleen in de pauzes ziet. Probeer wat contact te maken. Als je echt doorzet lukt dat wel.

wie niet waagt, die niet wint

Eazy E 15-02-2005 14:23

euh ik zou wachten tot na de vakantie en dan gewoon naar haar toegaan :)

en als je niet kan wachten die vriendin toevoegen en aan haar het emailadres vragen, maar dat zou ik zelf niet doen eigenlijk...

Brammetje-88 15-02-2005 14:30

Hey,

Bedankt voor reacties, kwacht idd gewoon tot ze die kaart heeft geopend en anders tot naar de vakantie, om het via een vriendin te doen die ik niet ken is ook als zo iets, Bedankt

Ruudje 15-02-2005 14:47

Citaat:

WolterB schreef op 15-02-2005 @ 09:37 :
Probeer wat contact te maken. Als je echt doorzet lukt dat wel.
*mee eens is*

vandaag ook gedaan
ze had al een soort van vriendje (n)
maar ik ben er opzich wel trots op :)

snuvvel 19-02-2005 04:02

je kan toch het mailadres van dat meiske aan die vriendin vragen? mooi man!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04.