![]() |
snorretjes
geen snor, kleine snorretje, lijn snorretjes, chiel van montagne snorren. wat vind jij leuke snorren? post plaatjes ter verduidelijking:)
|
Hitler.
|
Citaat:
|
Ik heb altijd al gebeft willen worden door chiel montagne , hoe moet ik dit regelen ?
Iemand help me!! Een verlegen twijfelaar xx |
Citaat:
|
ontipoc:
snorren zijn fout (y) |
Citaat:
|
ik kriebel onder de acht stoppels onder me neus, omdat ik me niet geschoren heb.
Nu ben ik hitler :) (y) |
Citaat:
|
ik merk het al! hitler snorretjes wordt de trend komende lente en zomer:)
|
Citaat:
|
Ik beschouw mezelf als trendsetter.
|
Citaat:
|
ik vind snorren c00l
|
welke fucking kankerhond heeft mnijn mighty gi joe filmpje verwijderd? :mad: (n)
|
Citaat:
|
vet relaxed
ontipoc: mijn vader heeft een snor |
Citaat:
maar eigenlijk zijn snorren fout, net in de wachtkamer bij de dokter zat zo'n man met een enorme snor met van die puntjes waar hij dan misschien wel aan gaat draaien als hij nadenkt ofzo (n) |
mijn vader had een snor. gelukkig is ie er nu af, want snorren zijn lelijk.
|
Citaat:
|
Snorren zijn vies.
De vader van mn vriend heeft er 1, daar blijft allemaal eten in haken. :nono: |
ik vind alle snorretjes vies, behalve die van gunther
http://gallery.blindmuse.com/albums/blog/gunther.jpg |
gunther haal jelul uit mijn blokje!
(mensen die gumbha ofzo kennen snappen wat ik bedoel ) Snorren zijn afknappers! |
een snor bij een jolige 40 hartstikke ok.
|
ik hou wel van een verticaal snorretje
:bloos: |
een snor :nono: :rolleyes:
|
o h ja alleen Roy Paci komt er eigenlijk mee weg :cool:
|
nee snorretjes prikken
|
ik hou niet van snorren :nono:
|
Ik vind snorries alleen geil bij Johnny Depp en Joseph Fiennes:
http://www.bluntreview.com/images/pirates/jon.jpg http://www.angelfire.com/biz5/beeswi...ges/joyno1.jpg En mijn papa heeft ook een snor maar dat was heel lelijk toennie m der es af haalde dus nu heeftie weer lekker een snorrie! |
Citaat:
gunther met snor is ook verantwoord. teenieweeniestringbikini. |
Frank Zappa-snor (y) :cool:
|
Citaat:
|
mijn pa heeft ook een snor en die had ie er ook eens afgehaald en toen vond ik 'm eng. :bloos:
|
hahaha mijn vader had ook een snor (én sik eek) en heeft m ook weggehaald en ik vind het veel beter zo :D
|
haha, ik herken veel in jullie verhalen. ;)
mijn vader had ook een snor en toen schoor 'ie em af :s het leek net een bips :nono: |
zal ik eens een sappige anekdote vertellen;
ik was eens op een rommelmarkt 's ochtends om goedkoop 2ehands platen te kopen, en mn vader bleek er ook rond te lopen maar ik herkende hem niet omdat hij die morgen z'n snor had afgeschoren :eek: |
whahaha:D
ik was eens bij mijn opa, opa joop (zie het namentopic) en die had zijn snor afgeschoren en toen moest ik heel hard huilen en durfde ik hem de hele dag niet aan te kijken :o |
G mummy jij lijkt me iemand met een snor :bloos:
|
ja ik heb er krullen in gedraaid :cool:
|
Citaat:
Wat sappig !!! :eek: |
snorren zijn vies en dienen geen andere functie dan de buitenwereld mede te delen wat de drager van de snor gegeten heeft.
|
ik hou meer van stoppels
|
Citaat:
|
vvlkvdldldvviiieieies
|
ik hou niet van snorren
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08. |