![]() |
bier en peuken
ieder merk heeft zijn eigen imago, heineken is voor boeren, grolsch voor intelectuelen en camel voor de telegraaf lezer en lucky strike voor alto's....
maar welk merk peuken en bier past het beste bij jou? ik drink grolsch en en smoke lucky's:) en jullie dan? |
Ik vind bier vies en sigaretten ook.
Als ik drink ga ik voor drankjes als tequila, wodka lime of iets anders sterks. Of witte wijn. (y) Dat wil overigens niet zeggen dat ik me heel decadent gedraag, maargoed. :D |
Ik drink geen bier en ik rook L&M omdat dat vrij goedkoop is en voorderest rook ik wat ik aan geboden krijg.. van malboro tot Lucky's tot een of ander vaag Turks merk dat me zwager had meegenomen :P
|
Hertog Jan.
Roken doe ik niet aan. |
Ben gestopt met roken, rookte vannelle halfzwaar met rizla rood (wat er trouwens heel oranje uitziet :confused: maar goed...) en ik lust geen bier, alleen oudbruin, wat btw zeer geschikt is voor oma's ;)
|
ik drink dommelsch, amstel, heineken, bavaria maar voornamelijk grolsch en dan wel uit grote ploppers :bloos:
en ik rook hasj en sigaren. |
Citaat:
|
ik drink dommelsch en jupiler, "maar ik rook niet"
|
hertog/export/schultenbrau
ik smook alleen nog maar maar eerst rookte ik halfzware van nelle of luckies |
ik drink voornamelijk grolsch, brand en schultenbrau
ik rook van nelle halfzware shag |
luckies voor de altos? ehh nee, lucky is nog altijd de rocknroll sigaret.
ik rook gauloises en drink het goedkoopste bier wat er is, uit halve liter blik en verder wat ze in de kroeg een biertje noemen. |
belgam 21 en bier meestal jupiler
|
hertog jan en luckies
\m/ |
hertog jan en grolsch
camel en luckies |
voor joints gebruik ik nog steeds luckies of hele lichte shag
anders gaat de smaak naar de maan |
luckies & hertog jan
|
Camel Orange & Jeager.
|
qua bier drink ik vanalles, het liefste toch wel Wieckse Witte. roken doe ik niet.
|
ik drink geen bier, alleen wit bier in de zomer.
sigaretten: luckies |
ik drink geen bier & ik rook luckies.
|
ik rook geen sigaretten en ik drink voornamelijk bavaria en grolsch omdat ze dat overal schenken, en schultenbraudinges ook wel.
|
Ik drink geen bier maar Martini en ik rook niet.
|
ik rook eigelijk alles maar voornamelijk chesterfield of vanelle half en drink BAVARIA omdat ik daar mee ''groot'' ben geworden.
|
bier: hertog jan, murphy's, palm
sigaretten: lucky strike, van nelle halfzwaar |
Citaat:
Ik rook niet, ik drink meestal het goedkoopste. (als het maar werkt) |
Marlboro & bijna al het bier behalve wit bier, yuk
|
ik rook niet en enige bier dat ik drink is oud bruin van grolschh.
|
Grolsch Beugel en ik rook niet
|
ik drink hertog jan, grolsch, of wat me aangeboden wordt.
als ik rook, dan rook ik L&M of luckies, want die vind ik toch wel de beste smaak/prijs verhouding hebben. edit: Palm speciale smaakt trouwens ook erg goed (y) als ik uitga drink ik ook vaak Murphy's Red of Guiness, maar dat is niet overal verkrijgbaar. |
Citaat:
En Marlboro? Volgens mij is dat beetje het default merk. Maar zoals jullie weten ( :) ) rook ik niet, dus ik weet het niet uit eigen ervaring... |
bier: amstel
peuken: lucky strike(en nee, ik ben geen altow ik ben mezelf. en ik hou er niet van om in hokjes te denken :rolleyes: ) |
Brand, Gulpener, HJ en Grolsch.
|
Als ik uitga en bier drink weet ik niet eens welk merk het is :o
Thuis drink ik het nooit, behalve soms een oud bruin (heineken, boer dus, leuk) En ik rook Lucky Strike (de enkele keren dát ik nog rook), valt me op hoeveel mensen dat hier roken trouwens. Om me heen zie ik 9 vd 10 x Malboro. |
Hertog Jan, duidelijk.
Roken, doe maar niet ( en anders Gauloises ) |
Bier: Drink ik niet.
Peuken: Gauloises of caballero zonder filter. Maar roken doe ik ook nog maar vrij weinig. |
Citaat:
|
Ik drink het liefst hertog jan.
|
bier: wat me aangeboden word, ik bestel uit mezelf geen bier
peuken: camel lights, die smaken het best in sticks en als ik geen stick heb rook ik die wel |
Ik drink geen bier. Wel witte wijn.
En ik rook Davidoff, luckies of blauwe Gauloises. |
Alfa bier, maar ik prefereer black russian. Maar dat is geen bier ;)
en ik rook niet (ja af en toe als ik gezopen heb) |
Ik rook niet, en bier == bier. Mijn lifestyle: lekkah_makkelijk.
|
exo ga je nog met anteverta :eek: :eek: :eek:
|
Ik rook Marlboro of Chesterfield
Ik drink Hertog Jan of Brandt |
bijna al het bier,
maar meestal euroshopper of lindeboom. shag javaanse jongens 3/4 en soms sigaretten gauloises blauw |
Citaat:
Jammer heh |
Bier, Hertog jan
Sigaretten. Chesterfield, of Malboro |
bier: grolsch meestal
sigaretten: chesterfield |
Heineken voor boeren?? Volgens mij is dat nog altijd Grolsch :o
Bier: Murphy's, Heineken, Dommelsch en roken doe ik niet aan |
Citaat:
|
Bier is vies en ik biets altijd peuken van anderen als ik dat wil, dus dan boeit het me niet he.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |