![]() |
sokken
wat voor sokken passen het best bij jouw lifestyle? Ruitjessokken zijn voor kakkers, het liefst van ralph lauren of burberry, sportsokken natuurlijk voor sporters, geitenwollen sokken voor groenlinks stemmers en teensokken voor de alto's:)
kortom wat voor sokkken draag jij? ik draag meestal ruitjes sokken, maar ik ben geen kakker, want ik haal mijn ruitjes sokken bij de hema:) |
Zwart, als in het diepste van mijn duistere ziel.
Omg die was goed :D |
ik heb sokken van de H&M met pinups erop.
wat ben ik nu? |
Citaat:
|
Ofwel gewoon zwart ofwel streepjessokken tot aan mijn knieën.
'k Heb ook felblauwe sokken, beetje voetbalkousenachtig. :) Wat ben ik? ;) |
tegenwoordig alleen nog maar zwart :D
|
gewone sokken, met streepjes ofzo of met iets erop.
|
zwarte sokken, die heb ik het meest, en sokken met roze doodskopjes
|
zwart, maar ik wil nog een paar leuke bijpassende burlington's hebben. Echter daar zeur ik ook al eeuwen om.
|
Hema en H&m sokken.
|
Sokken! Ik heb veel roze sokken met witte stipjes, rode sokken met ruitjes, gestreepte sokken, teensokken, kousen.
|
van die mooie witte halve sokjes :D
|
Ik draag altijd sportsokken .. Alleen sport ik nooit :o
|
als je je sokken bij de hema haalt ben je een refo. bij de hema werken alleen maar refos
|
Sokken.. :confused: lekker belangrijk
Die dingen zie je toch niet...of ben je zo onzeker dat je heel de dag met je koppie naar beneden loopt te kijken?? :eek: Het enige waar ik op let is dat ik donkere sokken aantrek onder nette kleren of nette schoenen. Anders gewoon een graai uit de la... |
Zwarte sokken, past overal bij.
Damn wat een generalistatie trouwens bertbart :nono: |
Zwarte sokken, maar ik heb heel veel lelijke met streepjes of stomme figuurtjes want die jat ik van mijn broertje :o
|
Zwart, maar wel van de markt :o
|
Citaat:
Ik draag zwarte sokken en dan met streepjes of figuurtjes en ik heb ook sokken met skablokjes. |
Ik heb een hele collectie sokken. Paars, geruit, teen, met plaatjes (maar geen looney tunes natuurlijk :nono: ), en nogzowat. :)
|
ik heb ook allerlei sokken
allen geen sokken met onzinnige beertjes en dat soort onzin wel met bloemetjes en hartjes. en ik heb ook geen sportsokken k8 |
Burlingtons (Y)
|
sokken h&m. zwart met roze doodshoofdjes.
verder meestal kniehoge met burberry. |
meestal h&m sokken
ze hebben allemaal verschillende kleuren want ze moeten wel bij mn shirtje kleuren anders staat het zo maf thuis draag ik vaak voetbalsokken omdat die lekker warm zijn |
Antresietgrijze sokken. :o
|
zwarte sokken, maar ik heb ook groene met ruitjes van de h&m
en zwarte met cocktails erop (y) |
Zwarte Falke sokken want die hebben een niet al te strakke elastiek. Anders knellen ze om mn enkels (n)
|
sokken van de h&m en van de hema. gewoon. met figuurtjes enz. lekker boeiend (y)
|
nijntje-jipenjanneke-garfield-enaanverwantestripfiguren-sokken :)
|
Citaat:
|
met snoopy, nijntje, winnie the poeh :P:P en van die grote met kleurtjes lekker warm :D
|
ik hou van skisokken en andere dikkere sokken in de winter want die zijn lekker warm.
ik heb een hekel aan van die dunne sokken met van die stripfiguurtjes enzo erop. en in de zomer draag in enkelsokjes maar dan het liefst ook wat dikkere anders zit het niet lekker in mn schoenen. |
Ik draag ook vaak me skisokken in de winter :)
Verder koop ik al me sokken bij de Zeeman. |
Ik draag meestal korte sokjes anders van die sportsokken.
|
ik heb mickey mouse op mijn sok :)
|
Ik heb het liefst lange sokken want ik heb altijd koude voeten. Ik heb veel sokken met streepjes en ook een paar met poesjes hahahaah!11!1!!!1!1
|
Immer black
|
ik draag altijd gewoon sokken die bij mijn outfit passen, dat kunnen dus best veel kleuren zijn. Gewoon 1 kleur of anders leuke burlington sokken :)
|
Ik heb heel veel soorten sokken, maar we hebben een stomme stenen vloer beneden en dan slijten m'n sokken heel gauw. :( Daarom heb ik er ook zoveel. :P
Wintersokjes zijn vooral zwart, want dat staat overal bij. Met een gekleurd streepje, of gevlekt, met figuurtjes, enz enz... |
ik draag altijd twee verschillende sokken omdat ik dom ben. maar ik heb alleen maar witte sokken dus je ziet het toch niet(Y)
|
van die dingen met poppetjes erop of van die lage dingen
ik heb serieus een grafhekel aan teensokken en ik snap nie dat mensen t fijn vinden |
Gewoon simpele sokken met 1 kleur of streepjes van de Hema. Overgens draag ik in de winter bijna alleen maar panty's.
|
draag bijna altijd zwarte sokken... behalve als ze op zijn dan draag ik oranje sokken... :)
|
zwart en goedkoop omdat ik zo gothic ben.
|
Citaat:
|
je bent me er toch eentje krum
|
Citaat:
Ik heb witte sokken. Zo. |
geen idee, mn moeder haalt ze:o
gewoon van die gekleurde, of met paddington erop ofzo |
Citaat:
|
Ruitjes/zwarte/grijze sokken van de Hema.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17. |