![]() |
The Punisher game
kan iemand me zeggen (als ze The punisher als pc spel hebben) of ze ook problemen hadden tijdens de installatie? bij mij valt de install ergens rond een procent of 80 opeens uit, met een verwijzing naar een data3 bestand...op internet is er niet zo bijster veel over te vinden:S..please help!
|
Geen problemen gehad met de installatie.
PS Was de minder legale versie van Hoodlum |
Hele stomme onbeleefde vraag...
Is het spel wel beter als de film? want die vond ik ZOOO slap! |
Citaat:
film was wel lachen, maar heb em gezien in het vliegtuig, dus dan ben je wel iets minder kieskeurig, als ik er een bioskaartje voor had gekocht had ik me wel genaaid gevoeld |
Citaat:
|
nja aan die antwoorden heb ik dus niet zoveel, maar goed:P
en ik heb ook de 'iets minder legale versie van loodlum' |
Citaat:
Maargoed, film was ook goed |
Citaat:
Moet je het maar kopen dan krijg je iig tech support |
Citaat:
|
Is het spel zegmaar hetzelfde verhaal als de film?
Of is het een vervolg/spin-off? En de film...tja...t had ZEER weinig te maken met het originele stripverhaal zegmaar :) |
is het een .cab bestand?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is idd een .cab bestand..why?
anyway, ik heb het probleem al opgelost: geinstalleerd op m'n broertjes computer, en toen alle files naar m'n eigen computer gecopieerd...en het werkte:D |
Citaat:
|
tja....maar zolang het werkt..:)
|
punisher vette game!
achja, kvon de film ook al vet, gewoon omdat er zoveel hersenloze actie in zit :p ff mn kritische blik op 0 zetten :) |
doh vinc ken ik jou soms ergens van?:P
|
Citaat:
|
jah je lijkt vaag op een zekere skulllord hier @ school
|
Citaat:
|
bedoel je nu RAM of HD geheugenproblemen?
hoe kan het eigenlijk dat als ik het dus (geinstalleerd en wel) via netwerk copieer, het wel werkt? |
Citaat:
|
Even een vraagje ik heb het spel op de x-box en ik zit vast in een leven dat ik tegen een man moet vechten, die iedere keer boven me langs loopt op een soort looprek.
Het is in een level dat je op die plek komt d.m.v een kabelbaan. De man is niet te vermoorden door kogels, maar weet iemand hoe dan wel? Cheers |
Citaat:
|
Citaat:
cheers |
kutspel.
|
|
Citaat:
|
wel leuk maar niet echt verslavend
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26. |