![]() |
Mensen die bij Etos werken?
Ik heb net haarverf gekocht bij de Etos op het station en nu ik thuisben zie ik dat het om een permanente kleuring gaat. Ik wilde eigenlijk een uitwasbare kleuring dus kan deze niet gebruiken.
Weet iemand of je zo'n haarverfproduct gewoon terug kan brengen? Het is niet open geweest btw. |
heb je het bonnetje nog, meestal staat hierop of je het (binnen zoveel dagen) kunt ruilen.
Ach, als je het bonnetje hebt + het artikel is dicht (zoals je al zei) dan kan het vast geruild worden. :) |
Citaat:
|
Nee, ik heb nog wat zelfrespect.
|
Lijkt mij dat je 't gewoon kan ruilen hoor, je hebt 't bonnetje en 't is nog dicht :)
|
-> Contact Gezocht
Wees blij met je echte haarkleur! |
Citaat:
|
ik zou m gewoon terugbrengen, kan vast wel.
|
Citaat:
Dat jij je haren niet verft? Dat jij van alle prodcuten alles leest op de verpakking? Dat jij geen dingen terug gaat brengen? |
Bij de gamma kan dat wel :o
|
Citaat:
Volgens mij kan het wel als je je kasticket hebt bewaard en het voorwerp zich in een ongeopende verpakking bevindt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk is de kans aanwezig, maar zoals ik al heb gezegd, moet het voorwerp zich in een ongeopende verpakking bevinden en moet je het kasticket bewaard hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat een nutteloos topic trouwens, probeer het gewoon in plaats van ons ermee lastig vallen. |
Citaat:
Wat is er mis met mijn reactie? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verklaar je nu eens nader. |
Citaat:
|
WAAROM dit TOPIC????
in godsnaam!? Ieder redelijk normaal denkend mens weet toch dat je producten die je nog niet hebt opengemaakt gewoon terug kan brengen! Als t bij de Gamma kan, dan kan t vast ook bij de Etos. En anders moet je gewoon herrie gaan schoppen in die winkel tegenover zo'n heel timide etosmeisje dat er net werkt.... werkt altijd :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu weet ik ook alweer waarom ik Onzin zo haat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*hap hap hap* :o
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42. |