![]() |
Mohaa online
Weet iemand wat je moet doen als je met mohaa niet online kan spelen.
Altijd als ik het probeer staat er server is connected time out of iets dergelijks. Maar als ik medal of honor spearhead doe doet hij het wel altijd :confused: . wie weet hoe dit komt :confused: :confused: |
En belangrijker nog wie heeft er een oplossing voor??
|
Dit probleem had ik ook. Volgens mij was het omdat de servers vrijwel allemaal op een patch draaien en , mijn mohaa, kan de mappen niet vinden als je de patch installeerd. :| :s Zou idd dan ook wel willen weten hoe mensen dan wel op die servers zouden kunnen komen
|
Jah dat snap ik ook niet want bij veel lui uit mijn klas doet hij eht wel.
Maar volgens mij hebben die ook geen patch en ook al zouden ze die hebben ik heb,voor zover ik weet, ook alle patches die er zijn. EN IK WIL ZO GRAAG MIJN KLASGENOTEN NEERSCHIETEN :( |
Ja, ik weet wat je moet doen. Mohaa vergeten en Doom 2 spelen.
|
dat was niet helemaal waar ik op doelde...... :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mohaa is toch lekker veel leuker :p :D :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie speelt er hier troouwens wel mohaa online zonder problemen?
|
Citaat:
|
jow kerel.. je moet gewoon de nieuwste versie ff downloaden op http://www.mohaa.ea.com als ik me niet vergis.
Mohaa.. Het enige spel waarin ik echt ownde, maar het spel is gewoon te simpel in opzet, rennen en schieten. Je aim blijft altijd hetzelfde, lekker lomp sprayen, de lol was er wel af na een tijdje. het komt niet omdat je hem via no-cd patch speelt, ik speelde hem ook op een gebrande versie :eek: (Peter R, waar blijf je nou :rolleyes: ) strafen is zo kut, ik haat echt mensen die dat doen, je hebt zoveel voordeel t.o.v. mensen die het niet gebruiken, het is gewoon lame |
Strafen is gewoon een must. Bij MOHAA misschien niet zo erg, maar UT, zeker, vooral dat je zo kleine jumps maakt als je die 2x indrukt de toets. Super handig.
Het is er niets voor niets. |
Citaat:
|
dan vind ik Call Of Duty iets beter, snipers only. Ik own er zo dik mee.
:D |
In CoD heb ik juist liever geen of max 1 sniper per team, veel leuker
|
Sprayen met een machine gun kan iedereen. Bij sniperen, of met een rifle spelen, komt tacktiek bij kijken.
|
Als je moh 1.00 (clean install dus) speelt, heb je vaak een connection timed out als je probeert te connecten.
Wat je moet doen: als er staat Connecting to server moet je je console openen door op ~ (tilde) te drukken (naast de 1) en dan reconnect intypen, en dan Enter. Dit is een 1.00 bug, die is verholpen in de 1.11 versie. Wat ook wel handig is, is het filteren van de versie, bv met Gamespy of All Seeing Eye. Als je 1.00 wilt spelen, moet je even het 1.00 filter aanzetten, zodat je zeker weet dat je naar een 1.00 server connect. Je kunt wel online spelen met no-cd crack. [QUOTE] Strafen is gewoon een must. Bij MOHAA misschien niet zo erg, maar UT, zeker, vooral dat je zo kleine jumps maakt als je die 2x indrukt de toets. Super handig. Het is er niets voor niets. [\QUOTE] Ik denk dat iedereen tegenwoordig wel met strafe speelt, ookal maak je met moh niet zulke hops als bij UT of Quake. Ik zou echt neit zonder strafe kunnen spelen :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
ah zo...
shotgun heb ik geen problemen mee aangezien je dicht bij iemand moet komen om iemand te killen. De verhouding rocket launcher en andere wapens is helemaal zoek. Het wapen is veel te krachtig, mensen worden er gek van. Het domste van dat wapen is nog wel dat je nooit een goede score kan halen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |