![]() |
CONVERSE SPRINGFEST met o.a. I AGAINST I
|
onoverzichtelijke opmaak dude
en neh |
Ik kom wel even springen of springfest...
|
ik had dr al van gehoord, stars overnight ben ik wel benieuwd naar, maar het is in fucking fryslân
|
Citaat:
en ik heb in de tijdsplaning rekening gehouden met de mensen die met het openbaar vervoer gaan dus je kan opzich nog thuis komen als je niet heel veel moet overstappen! |
Citaat:
|
Maar wel Friesland
Achja Ik ben dol op Friese Punkers Om mn veters mee rood te maken |
Jippie.
En dan is het ook nog eens gesponsord door Converse? + de site is niet werkend. |
Friezen willen nooit een .NL adres, fascisten :D
|
Citaat:
|
Oeh :cool: vorig jaar Laternpoll en dit jaar I Against I. Moest ik altijd nog 's zien :) Maarre wel beetje ver weg, dus ik zie wel.
|
zeer waarschijnlijk wel present, even een slaapplaats regelen, maar dat komt wel goed (y)
|
tuurlijk iedereen kent I against I, wie was er nou niet verbaasd dat epitaph deze matige band tekende...
|
heh, beetje gefrustreerd? :P
|
Citaat:
|
kunnen blijkbaar lekker pijpen ;)
|
En Undeclinable die met One For The Money echt een hele goede punkrock plaat hebben afgeleverd ook nog. Maar I Against I heeft behalve een paar catchy tracks op Headcleaner niet echt wat op epitaph te zoeken imho.
|
zijn iig stukken beter dan de heideroosjes
|
Citaat:
Kan me niet voorstellen dat ze de heideroosjes hebben getekend vanwege de muzikale hoogstandjes. (niks mis met simpele muziek hoor) |
nee maar misschien dachten ze toch van hey, dit is toch wel ff beter dan de heideroosjes
|
Citaat:
dat zijn ze niet. I against I heeft wel aardige nummers, maar vooral op die 'Im a fucked up dancer ' veel opvullertjes. Heideroosjes weet altijd wel pakkende nummers te schrijven, en dat al 8 cd's lang, varierend van hardcore tot punk tot complete onzin. |
Citaat:
|
tsja ik vind IAI iig een stuk beter
maar dat zijn bands al gauw vergeleken bij de heideroosjes |
Citaat:
mensen die de heideroosjes serieus goed vinden hebben echt een gebrek aan muziek kennis. Sorry hoor maar dat nederlandse steenkolen engels kan je toch niet serieus nemen? |
Citaat:
|
iedereen komen natuurlijk :)
en jelmer.. ga ff aan de gang met die fokkin' website. dikke amateur, dat ding moest allang up. en friesland heeft ruimte zat.. jullie zuiderlingen gaan maar ergens crashen hiero. |
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry hoor maar i against i is nou ook niet wereldschokkend
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Marco's engels is lang zo slecht nog niet als sommige poppunkbandjes in dit land. En de nummers die ze maken zit toch wel enige kwaliteit in (schizo en fast forward bijvoorbeeld). + dat ze het een en ander aan de kaak stellen is een aardige bijkomstigheid. |
Dat label heet Epitaph. I Against I is vet, maar het is wel in FRIESLAND.
|
oh ja, ik ben zo goed als zeker aanwezig, slaapplaats is geregeld, moeten die kerels van asunder alleen niet te lang doorgaan met bier tanken :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Website komt vandaag online !
|
wat interesseert ons dat nou?
|
Citaat:
|
ja, in die website.. maar issie up?
|
wat een bagger line up!
|
volgens mij ken je bijna geen enkele band ;(
|
Nou ja zn hobby's zijn : de mosh brengen
dan moet ie Asunder wel vet vinden lijkt mij maar ja ach ik heb gehoort en zal qouten : "mensen kijken niet verder dan hun scene groot is" dus ja dan zal het best wel een kutlineup zijn voor die mensen ! en wij promoten de beetje onbekendere bandjes die wel wat meer aandacht kunnen gebruiken omdat ze het zeker waard zijn ! |
sa is et mar krekt! ;)
|
jaja, ik ga al...
|
hey leuk! ik denk dat ik diegene die het ge-organiseert heeft maar even ga versieren..
maar leuke line up! ;) |
Citaat:
zijn dr nog meer mensen van de partij met springfest ??? |
Vorig jaar was springfest erg leuk (y), dus dit jaar misschien weer. Ik kom denk ik wel weer :)
edit: als dat kan met mn stage dan... :| |
Citaat:
het is niet overdag en het eindigt niet zo heel laat! doe eens gek dan maar :) |
Citaat:
Vorig jaar was toppie, maar dat wist je wel :) edit: zo, wat veel 'maar' voor dat kleine stukje teskt :o |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |