![]() |
Mijn gestoorde geest
Hallo mensen,
ff voor de duidelijkheid, ik ben geen gothic ofzo :p maar gewoon heb gewoon leuke ideeën voor martelingen ghehe -bv iemands alle 10 vingers en 10 tenen vastspijkeren met een spijkerpistool -condoom met metalen splinters over iemands lul heen doen en dan een vatsig wijf erop laten rijden *zn pik aan gort* -daarna een pyramide achtige kubus pakken, en in zn kont stouwen en laten uitrekken tot een 30cm gat -soortgelijke napalm namaken, en in zn oren stouwen en dan aansteken -glasscherf ter grootte van een lens, op zn pupil leggen en dan rondgaan draaien, dat zn pupil weg word gesneden hmmmz nou jah, zn handen, poten, lul, kont, oren en ogen heb ik al gehad, iemand nog suggesties ervoor voor andere ledematen, of heb je betere :) met vreindelijke groet WIET |
ik heb goed nieuws voor je
een topic vol :) |
ach ja :o
|
Hahaha ik kreeg bijna de slappe lach hiervan. Je moet horrorfilms gaan maken, en dan als het kan, met vervelende figuren zoals Johnny de Mol en Egbert-Jan Weber in de hoofdrollen.
Even psychologisch, je mag best dit soort fantasieën hebben, maar besef wel dat ze voort kunnen komen uit bepaalde onderdrukte gevoelens of bepaalde trauma's. |
Citaat:
|
Behalve het feit dat het een mededeling is... Nee!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |