![]() |
Exclusieve No Fun At All show!
Get a LiVe wil jullie met enige trots de exclusieve NO FUN AT ALL Benelux-reunie show voorstellen op 7 mei 2005!! Een droom is werkelijkheid geworden, niet alleen voor ons, maar zeker ook voor jullie! Hebben jullie nog eens zin in een avond hits zoals we ze toen gewend waren, reserveer dan binnenkort jullie ticket voor een onvergetelijke laatste show! Meer info op onze shows-pagina!
De eerste supportband voor onze NFAA show is bevestigd!! Flatcat zal van de partij zijn op dit grootse feest, en zij zullen jullie opwarmen voordat de headliners van de avond hun set starten! Wees gerust, hier zullen ze ook deze keer vast en zeker in slagen! http://www.getalive.be/html/images/splash2.jpg kaartjes kun je bestellen via http://www.getalive.be oh ja tis dus in Peer, net over de belgische grens bij eindhoven.. |
Altijd frappant gevonden dat deze derderangs punkrockband zo populair was.
|
live strak als een tiet maar op podium echt de sloomste zakken ooit.
muziek heb ik nooit leuk gevonden |
Ik zou ze eigenlijk best graag willen zien. Het blijft jeugdsentiment he :)
Maargoed, ik zie wel. Misschien wel, misschien niet. |
geweldig, een éénmalige reunie show .... in Peer :D
waarom niet gewoon in de melkweg ofzo?? |
Citaat:
|
ze hebben al vaker reunieshows gespeeld, al enkele in duitsland en in zweden
zal me nix verbazen als ze als supriseact op Groez staan dit jaar |
Citaat:
maar peer??? |
Citaat:
Goed bereikbaar, niet te groot, niet te klein. Wat is het probleem met peer? |
Citaat:
|
Citaat:
En wat verwacht je dan trouwens? Dat ze in de HMH gaan spelen? Dat is JUIST wat ze niet willen. Peer is een perfecte locatie lijkt mij (en toch nog zo'n 1000 man wat erin kunnen). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vind het altijd wel leuk naar shows gaan op plekken waar je niet zo vaak komt... niet iedere keer dezefde mensen
|
Citaat:
|
niet aanwezig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh sjonge ik dacht dat wel meer mensen ze heel erg leuk vonden :bloos:
|
Ik luisterde het vroeger wel eens, maar nu doet het me niks meer.
|
Ik heb ze op het eind nog een paar keer gezien, wat me opviel was dat de zanger al 45 leek. Hoe ziet hij er nu dan uit.
|
als je moeder
|
vet! nfaa!
|
Ik had een videoclip van hun op een of andere epitaph band. Inderdaad no fun at all.
|
Ik ga hier dus níet voor naar Belgie. Als ze om de hoek hadden gespeeld had ik d'r nog eens over nagedacht, maar gezien het feit dat de shows aldus velen vrij saai zijn..
|
spelen toch ook op groez of ben ik nu met een andere band in de war...
|
das no use for a name
|
SUPRISE!!! BOMBSHELL ROCKS als support van nfaa
''Surprise!! Bij deze willen we de allerlaatste band voor 7 mei bekendmaken!! En het is er niet zomaar een geworden: Bombshell Rocks, een andere Zweedse punkrock-legende zal die avond ook van de partij zijn om het beste van hunzelf te geven!! Dit wordt een onvergetelijke avond!! ROCK!!'' (bron:www.getalive.be) Dit word onvergeetelijk |
nou ja bombshell vind ik nou niet zo leuk maar ik ben toch wel blij dat ik nfaa ga zien.
|
Zo'n zin.
|
Een maat van me gaat er heen.
Tering wat zuigt punkrock hard maar No Fun At All is gaaf. |
Citaat:
No Fun At All is een supertoffe band, maar er zijn zeker bands in het genre die even vet of zelfs vetter zijn... vooral live! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
angela (L) no fun at all.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30. |