![]() |
at murwari
@ murwari: zielig dat je zo'n succesvol topic dicht gooit. Aan het aantal reacties te zien was er duidelijk vraag naar zo'n topic.
Je zag ook dat naarmate de zaterdag naderde er meer reacties kwamen. Jammer dat je faalt in je moderatie-taak en het inzicht mist. @Kruimel: je vond het een leuk topic, kun je hem weer opendoen? |
Kruimel kan het niet open doen en dit topic is nogal nutteloos want je krijgt het topic toch niet open.
|
Als je het nou even op Beleidszaken mikt, ipv hier.
En het wás nou eenmaal een onzinnig topic. Én we hebben genoeg topics over "wat eet je nu, vanavond, morgen, gister". |
Citaat:
|
Citaat:
En ik vind ook dat WE teveel van dergelijke onzintopics hebben. Bovendien vind ik het jammer dat je de weg naar M&M niet even kon maken. |
Citaat:
Dat ik het topic niet openkrijg ligt aan mijn beperkte mogelijkheden als gewone gebruiker. De relevantie van het topic heeft daar geen invloed op. Argumenteren is niet je sterkste kant blijkbaar. |
murwari heeft een mailadres en anders kun je haar ook altijd een pm sturen. En desnoods kun je een topic op M&M openen, hier hoort het iig niet, dat is iets wat iig duidelijk is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |