![]() |
profielwerkstuk
Ik ga mn profielwerkstuk doen over Afrika en vooral de cultuur omdat dat mooi aansluit bij Geschiedenis en Aardrijkskunde en dat ik er al veel van af weet ;)
Ik weet alleen geen hoofdvraag wat kan je nou in die hoofdvraag kwijt wat eigenlijk je vraag moet zijn over je hele werkstuk? Weten jullie misschien een hoofdvraag? |
als je er al heel veel over weet moet het toch niet moeilijk zijn ;)
|
Ja maar di is een van die dingen waar ik ontzettend slecht in ben
|
Iets over hoe de culturen in Afrika zich hebben ontwikkelt door de jaren heen en nu zijn. Dan heb je de oude tijd, de kolonie tijd, en de moderne tijd. Veel verschillende culturen. Genoeg wat je kan beschrijven.
En dan kan je tussen die culturen ook vergelijkingen trekken, wat alleen maar interessanter wordt zo. |
Heeft de armoede in Afrika invloed gehad op de cultuurrijkdom van de mensen daar?
|
moet je je profielwerkstuk niet al ingeleverd hebben?
:s :s |
Nee joh volgend jaar pas in te leveren wij hebben nu alvast deadlines gekregen heel heel fijn
|
neem niet te veel culturen in afrika. Kies een duidelijk gebied, er zijn daar zoveel verschillende volkeren en culturen (maar dat zul jij ook weten) kies een niet te groot gebied, dan blijf je veel te veel aan de oppervlakte, terwijl je bij een pws juist diepgang moet hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |