![]() |
x-box branden
hoi
heeft iemand zijn x-box al eens laten branden? zoja.... hoe duur was dat en waar kan je dat laten doen? alvast bedankt |
ik wil het wel doen voor je(heb openhaard al aangestoken)
|
hahaha :)
|
laten ombouwen bedoel ik eigenlijk ;)
|
dat kan ik niet
|
ik ga dat niet zeggen dalijk word ik door B.I.G. opgepakt :eek:
|
tuurlijk, pakje lucifers, paar oude kranten, finito, lekker warm.
Want het is heel stout om een modchip te bestellen en je Xbox om te bouwen. ;) Ik zal je trouwens aanraden om verrekte goed op te letten wat, waar en hoe te solderen bij het installeren, want de printplaat affakkelen is zo gebeurd als je met een soldeerbout in de weer bent. |
ik zou het gewoon niet doen :)
|
Citaat:
|
Ja ombouwen moet je absoluut doen! Dan heb je er echt zoveel meer aan..
Google eens op xbox ombouwen ofzo.. http://www.xboxing.nl.nu/ http://www.gsmdokter.nl/ etc. succes! |
Citaat:
|
Citaat:
Dat een modchip per definitie je hardware verneukt is slechts bangmakerij. :) |
180 euro was een vriend van mij klaar wel met harde schijf dan.
|
ik was incl. 200gb harde schijf €175 kwijt
|
Ik heb hem bij www.cleanmodding.tk laten kraken.
Zonder chip, gewoon 2 dingen gesoldeerd en het was klaar. Ideaal voor games en films met ondertiteling. |
Iemand bij mij op school bouwt ze om voor €50,-. Weet alleen niet of hij er ook een harde schijf bijzet....
|
Als je het doet, doe het dan zonder die verrekte modchip.
|
idd.. laat het TSOP'en, krijg je echt idioot veel mogelijkheden op je xbox (zelfs een soort alternatieve xboxlive via je pc. Werkt perfect).
Ik heb het ook gedaan ( I'm bad.. spank me like a bad donkey). Er komt geen gesodemieter in je box, dus ook geen kans dat ie kapot gaat. |
bedankt allemaal.
ik ga wel ff zoeken :) |
hoe is het mogelijk dat zo'n topic 4 dagen lang open blijft??? Het lijkt wel of de crew het ombouwen aankondigd :rolleyes:
|
Er is niks mis mee met ombouwen... het is maar waar voor je het gebruikt! Ik ben zelf een homebrew fanaat...
|
Volgens mij mag dit niet...
|
jawel johnnsen
|
Xboxen ombouwen is niet strafbaar, illegale games zijn dat echter wel.
En aangezien de twee vaak samen gaan worden de consumenten bang gemaakt met praatjes dat het wel strafbaar zou zijn. |
iK heb al contact opgenomen met Peter R. de Vries betreft dit topic.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee of het mag of niet. Maar als jij een X-box koopt is het jouw ding. Alleen je garantie vervalt als hij open gaat, of omgebouwd wordt. Maar het mag wel, volgens mij.
Ook al dacht ik op Big gelezen te hebben dat het niet mocht, maar dat lijkt me onzin. Want het lijkt me wel te mogen mits je geen illegale games enzo erop zet. Het is net zoiets als downloaden, je mag films downloaden voor eigen gebruik, maar door p2p programma's upload je ook meteen en dat mag niet. Dus Kazaa ++ downloaden, sharen uitzetten en het is weer legaal :) Niet dat ik het doe, want als je download moet je ook sharen anders werkt het niet. Maar zoals je ziet zijn er nog genoeg zwarten gaten in het strafrecht van NL. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |