![]() |
cleanathon
ben jij sterker dan drugs?? kan jij uitgaan zonder dronken te worden?? of hebben drugs en alcohol jou zozeer in de greep dat je eigenlijk zonder geen lol meer kan hebben?? bewijs het nu !!
in navolging van het dryathon topic op muziek openen chaos en ik hier het cleanathon topic. oftewel, wie op d&a kan het langste zonder drugs en alcohol?? de regels: - totale onthouding van drugs. hierbij worden voor het gemak alcohol, nicotine en caffeïne niet tot drugs gerekend. - het drinken van alcohol is toegestaan, MAAR MET MATE !! dus als je redelijk aangeschoten bent, dan lig je eruit. dit om het niet geheel onmogelijk te maken - vanaf maandag 21 februari beginnen we. - uitgesloten van deelname zijn mensen die nooit veel drinken en geen drugs gebruiken (lees:yab yum) - twee dagen achtereen hier niet posten is ook afvallen. waarom weet ik niet, maar dit is bij het topic op muziek ook zo wie doet mee?? in ieder geval chaos en ik. de winnaar krijgt eeuwige roem en maakt wellicht kans op een date met onze geheelonthouder yab yum bedenk wel dat het meedoen belangrijker is dan het winnen. ook deelname van mensen die weten dat ze kansloos zijn (chaos) wordt op prijs gesteld edit: voor de mensen die uit extreme kansloosheid overwegen niet mee te doen zijn dit , dit dit en dit wel geschikte links. |
hehe ik doe wel mee :D
|
ik kan het wel proberen,
maarja ik weet wel dat ik het eerst komende weekend dan toch de fout inga.. |
hehe ik doe wel mee
wanneer begint het? |
Citaat:
btw kan je dan niet vroeg in de avond een jongen scoren?? 'vind je me écht leuk?? ' 'nee, als ik je zoen ga ik niet veel drinken en drugs gebruiken, moet voor een wedstrijd op s.com' |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
hehe ik zou nu al afvallen ;) |
ah dat gaat toch niet lukken en ik heb helemaal geen zin om matig te doen voor eeuwige roem op een lelijk forum.
|
ghehe.. 'gaat toch niet lukken' ... hoeveel extra bevestiging wil je yab-yum geven? :D ze krijgt wel meer gelijk zo :D
|
wil best meedoen. (alleen jammer dat ik alleen drink en rook :o )
|
pff, ik doe niet mee (y)
|
ik doe niet mee.. maare good luck allemaal en fijne weken toegewenst
|
hoe wou je dat controleren dan?
valt toch niet te controleren :D |
Citaat:
like, hoe lame als je gaat zitten liegen op een forumwedstrijd die nergens over gaat waar meedoen belangrijker is dan winnen. ik geloof dat er behalve chaos ook niemand echt serieus mee gaat zitten doen, maar goed, je hebt wat om slap over te ouwehoeren. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
jullie zitten gewoon in een ontkenningsfase, wij zijn al verder, dat is het verschil (Y)
|
Citaat:
|
idd :D
|
mja, aangezien ik echt al wel een tijdje gestopt ben met blowen verander ik dat gedoe wel in "niet-roken".
en ik heb zo'n gevoel dat dat niet gaat lukken :P |
Ik doe niet mee :) Ik heb net een tijdelijke alcoholstop ingelast en die was me zonder moeite gelukt, ik weet dat ik zonder roken en blowen kan en ephedra is bijna op dus dat zit er ook niet in :D
Verder gebruik ik amper dus is het niet echt een uitdaging (buiten die alcohol dan). |
hell no!!!
*veel suc6 jullie (y)* |
Succes gewenst. :)
Jammer dat veel mensen het niet aandurven :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Godver, jammer dat nicotine niet mee doet, maar ik ga in de race voor geen alcohol :)
Edit: wat overigens nog best moeilijk gaat worden, want in de week van 21 feb HEEL veel verjaardagen, waaronder die van ons aller WAMMUS |
Citaat:
Citaat:
|
wel alcohol mogen gebruiken vind ik dan een beetje zwakjes.
Geen drugs == geen drugs. En dan dus ook niet gaan drinken. Roken en cafeine kan ik dan nog inkomen, omdat daar 'gewoonte' aan vast zit, en dat minder serieuze drugs zijn (dat wil zeggen: je merkt het effect minder) Maar ik doe mee. Maar dan ook ECHT, en ik ga dus ook GEEN ALCOHOL DRINKEN. En ik wil wedden dat ik win :P |
Citaat:
dat vind ik beetje bullshit |
Citaat:
En als dat niet zo is, dan ben je een alcoholist :P |
Hebben we ooit het tegendeel beweerd dan ^^
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is de einddatum? :o
|
Totdat de laatste deelnemer opgeeft, lijkt me..
|
och, als D&A'ers duurt het toch niet lang dan :)
|
Ik kan ruim twee weken geen druppel alcohol drinken, zo moeilijk gaat t niet worden.
|
och ik kan ook zonder hoor :o
|
Sjek en Lilith doen dus mee.
|
juh
gelukkig gaat het de 21e pas van start :o |
Idd.. zeg.. gelukkig niet vanavond :o
|
hehe :D
|
Gezellig hoor, zo;n verjaardag :o