![]() |
rijbewijs halen wordt goedkoper
er gaat hoogstwaarschijnlijk een prijzenoorlog uitbreken, omdat er teveel rijscholen zijn :D
|
(y)
|
(y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
Verder is dit een 'Tiswah bericht dat overigens wel sticky mag. :o |
Citaat:
|
Bron??
|
Goedkoper? Ik zie spoken.
|
Mooi dat ik pas over een maandje of 3 mag, met een beetje geluk is het dan wat beter te betalen :D
|
kijk (y) (y) (y)
|
Daar heb ik weinig aan, aangezien ik bijna mijn rijbewijs heb.
|
gerucht?
|
Nee, was een item over op RTL Z. :D
|
ik zou het niet erg vinden, moet mijn blik rijbewijs nog halen....
|
Ze zeiden dat de lesser er weinig aan had, omdat de kwaliteit daardoor achteruit zou gaan, omdat de kleine/nieuwe rijscholen subsidie krijgen...
|
Zag het gisteren ook al op TV, rijscholen die naar 25 euro per uur zakten. Jammer dat ik net sinds een paar weken mn rijbewijs heb. :(
|
Citaat:
|
Ik heb helemaal geen auto nodig :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind 25 euro nog belachelijk duur voor een uurtje rijde. En die 190 euro voor een examen is helemaal belachelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt er van leven maar een vetpot is het niet. De reden waarom er nu zoveel rijschoolhouders zijn is omdat de opleiding vrij kort is. Je kunt daarna gelijk aan de slag. Als die prijzen omlaag gaan, gaan er heel wat mensen failliet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat baal ik dan ik heb er dik voor moeten betalen ! :mad: :mad:
|
Groot gelijk. Ik rij nu voor 39 euries per uur. veeelste duur!
|
Citaat:
ik maar 30 :D |
Deze actie komt echt als geroepen (y)
Maar ik denk dat ik nog effe een paar weken wacht met rijden :) |
de prijs moet juist omhoog :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gefeliciteerd trouwens ;) |
Mooi (y) . Maar volgens mn rijleraar zijn er zoveel rijscholen omdat iedereen zich rijk rekent. Ze denken allemaal.. hmz.. 40 euro per uur.. das lekker binnen lopen.. maar die gasten moeten zich redelijk dik verzekeren, hebben redelijk vaak schade waarvan ze het eerste deel zelf moeten betalen, je bent 80% van de tijd aan het rijden.. kost nog flink aan brandstof.. Je moet je auto in 2 jaar bijna volledig afschrijven.. en je ziet er heel veel met goede moed beginnen en in het eerste jaar loopt het supergoed (belastingsysteem voor starters ofzo..) maar als in het 2e jaar de belasting langskomt dan stoppen er heel veel mee. En het is ook nietecht het leukste beroep om te doen.. Ik zou best 3 uur per dag een beetje kunnen ouwehoeren in zo'n auto.. maar echt niet van maandag tot en met zaterdag voor 60 uur per week..
|
Ik heb mijn rijbewijs niet, dus het zou goed uitkomen mits de kwaliteit niet achteruit gaat.
|
25 euro per uur is te weinig, dus op die manier gaan ze toch snel weer failliet. je moet de benzine betalen, de auto, uurloon instructeur, 19% btw, onderhoud, etc etc etc. tenzij iedereen in oude kadetjes gaat rijden wordt t echt niet (langdurig) goedkoper. 40 euro is inderdaad wel wat veel; tussen de 30-35 euro is heel redelijk, ook al is t veel geld.
|
HEb gisteren op de radio gehoord dat je de wat goedkopere nooit moet vertrouwen. Dit jaar zijn er al 800 nieuwe rijscholen bijgekomen(!). JE kan pas een rijschool vertrouwen, als ze lid zijn bij de CBR. En lid kan je pas na een aantal jaren worden.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01. |