![]() |
geld inzamelacties
over enkele maanden ga ik en enkele andere mensen naar Tanzania om daar te helpen met bouwen, landbouw etc
Eerst moeten geld inzamelen voor dit goede doel Heeft er iemand nog leuke ideeen? We houden bijvoorbeeld al een sponsorloop. Alle ideeen zijn welkom |
Waarom? Ze hebben al genoeg geld daar hoor...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de regering misschien wel maar dat komt niet bij de mensen in de sloppenwijken!
|
- een teken / kleurwedstrijd voor kinderen met een klein prijsje voor de 3 mooiste tekeningen. De ouders van de kinderen leveren per ingeleverde tekening 1,- euro bij? (of ander bedrag)
- misschien wat gewaagd, maar bieden voor een date? weet je wat ik bedoel? - organiseer een party en vraag entree, de winst gaat naar jullie project? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad... ik zat ook met open mond te lezen van verbazing... Hoeveel onnozelheid :S
|
Damnn !
...laat je sponseren door bedrijven. |
Citaat:
@Pim_Bond: alsof ik de landkaart van Afrika ken ofzo :rolleyes: Dat zijn nou niet bepaald mijn interesses ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
We spelen hints:
Vier lettergrepen Klinkt als: Tsunami Antwoord: Tanzania :S nee.. het klinkt niet als een indisch/oosters land. Daar heb je het over bijvoorbeeld Kuala Lumpur, dát klinkt oosters. In Afrika hebben de landen bijna allemaal een Koloniale naam. Eentje die dus door ons westerlingen bedacht zijn. Die landnamen zijn gewoon uit te spreken. (Praat niet over Rwanda enzo :P, het gaat om het principe) |
Verder ben ik héél blij met dit nieuwe project. Ik vind dat de Afrikaanse landen álle hulp kunnen gebruiken die ze maar kúnnen krijgen. Corruptie en dictatoriale regimes die weliswaar vaak separatistisch zijn... maar ondanks dat nog erger dan Saddam Hussein
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23. |