![]() |
DNB Topic!
Hoi
Drum and Bass is heel gaaf :) http://www.futureresearch.nl Het was weer eens tijd voor een dnb topic vind ik :cool: |
Citaat:
|
Heanig
|
?
|
alweer
|
D&B zuigt, sorry lunaaaaaaaaa.
beter luister je naar breakcore. |
wrong again!
|
breakcore valt onder dnb
dnb zuigt niet matthijs :nono: |
je schrijft mijn naam fout! :mad:
|
Future Research zorgt ook altijd voor de Liquid DnB in het patronaat, en ik vind het keer op keer eigenlijk maar zuigen (n)
|
Citaat:
|
Matijs? Matheijs?
??? :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: |
Citaat:
|
als jullie het over DnB hebben dan ga ik het hebben over http://breakbeat.co.uk/ .
Ode aan deze site. :p |
Ik vind D 'n B alleen leuk op een fuif, en dan als een dolle in het rond hossen.
|
jammer van de kinderdisco op veel feesten (N)
|
Citaat:
|
DnB is een beetje voor simpele zielen die alleen een beat en een booty nodig hebben (behalve de producers) of voor mensen die net een nieuwe muziekstroming hebben ontdekt en bij het begin blijven steken.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh tom je bent zo troosteloos :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
het zit em in drums en de bass en de combinatie daarvan ;)
|
het is echt heel makkelijk
download: Black Sun Empire & Concord dawn - Mars (BV) en dan Dillinja - The wolf (shyfx remix) dan: Dj Patife - Eu sou terrivel doe dan eens voor de grap: Dj Eye - D _ gabberjungle war dan weer pendulum - another planet DJ Dara - ma4 bull terrier misschien voor de grap ook iets van panacea. UIteindelijk hoor je vrij veel overeenkomsten waardoor het, zoals ik eerder zei; "gegeneraliseerd" wordt tot dnb. Het is echt makkelijk |
Luister daarna voor de grap wat Four Tet, daarna wat Autechre, hierna wat Ilkea, daarna wat van DJ Shadow, gooi er wat Venetian Snares tegenaan en misschien zelfs nog wat Beuken BV en voila:
Citaat:
|
Citaat:
|
oh my god
het hele punt is gewoon niet duidelijk heh jongens |
Hoogst waarschijnlijk niet nee
|
:(
|
:d
|
pak een rock en roll loopje flink veel offsetten equalizen en nog wat filtertjes en je hebt ook breakcore, geen overeenkomst met dnb
|
noem eens wat breakcore-artiesten?
|
dev/null
knife hand chop drop the lime doormouse donna summer lfo demon |
Citaat:
|
Citaat:
|
oo donna summer is breakcore, maar zeker geen dnb
en doormouse ook niet |
ik heb nooit gezegd dat het dnb was, ei. ik zei: dat het tot dnb gegeneraliseeerd word.
en ertoe gecategoriseerd wordt. het is echt niet moeilijk. en waarom wordt het zo ingedeeld toch vrij veel zaken? omdat h laat maar ik heb geen zin in mugenzifterij ik heb gewoon gelijk en jullie niet klaar doei en tot morgen |
eigenwijs of vastberaden
|
Citaat:
En je mag niet generaliseren. Een neger is ook geen blanke ook al praat ie nederlands! |
eigenwijs en dom :)
|
DnB is duchtig (y)
|
teebee_-_live_at_synergetic-part1.mp3
teebee_-_live_at_synergetic-part2.mp3 omfg\m/<3w00t |
Citaat:
01-teebee_-_live_at_the_seminar_01-16-2002-boss 02-teebee_-_live_at_the_seminar_01-16-2002-boss Dj Teebee @ Koncrete Jungle Y2K pt 1 Dj Teebee @ Koncrete Jungle Y2K pt 2 |
Citaat:
enduser is vet! |
Wat vinden we van Andy C dan?
|
Andy-C is een beetje de Tiësto van de dnb. Hij draait morgen in Amsterdam. Hele strakke mixingskills heeft'ie.
|
*dans*
En Andy C is gaaf. En Aphrodite heeft ook wel een paar heerlijke mixjes. |
|
Citaat:
verloren zaak dit. :D je hebt geen gelijk en laat 't rusten. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54. |