![]() |
wat moet ik nou doen..? :(
mn ma is depri
mn zus gaat het niet goed mee (ze wilt niet zeggen wat er is) mn pa kan ik niet mee praten mn vrienden kan k nie mee praten diegene die ik leuk vind doet opeens of k er niet meer ben :confused: ben het zat.. alles maak me vooral zorgen om mn zus.. ze heeft een vriend, die is niet echt te vertrouwen (denk ik, waarom vertel ik niet uit 'veiligheidsvoorzorg'..).. heb haar al 5 dagen niet gezien, ze ziet er allemaal bleek uit (zegt mn ma), is 'zichzelf niet' (veel meer mensen maken zich zorgen).. en ik spreek haar maar niet.. verder is ze kennelijk bang.. WAT MOET IK DOEN.... weet het allemaal niet meer hoor :s :( |
mischien kan je beter op psychologie posten.
|
Ik verplaats deze naar Psychologie, ik denk dat er daar betere adviezen komen.. Sterkte!
|
Iemand zoeken op school om dr mee te prate.... Je mentor, counselor, of n andere volwassenen waar je goed mee kan praten. Hij/zij weet waarschijnlijk wel wat je meot doen.... Maar t lucht ook op om dr gwoon over te prate, je verhaal kwijt te kunne!
|
das al een punt.. k heb niks met die mensen van school die er zijn om mee te praten.. heb daar eerder een hoop ellende en gezeur mee gehad.. maar thnx voor je advies...
maar togh... wat kan k nu doen om te helpen :( |
je kunt pas iets krijgen met mensen als je moeite doet om ze te leren kennen... en zij zullen zeker moeite doen voor jou, want daar zijn ze voor. Ook zijn er mensen die er misschien niet voor zijn, maar wie je wel ziet zitten en je misschien ook verder kunnen helpen...
|
Citaat:
Maar om eerlijk te zijn weet ikook niet hoe je kan helpen. Ik zou graag willen dat ik advies zou kunnen geven maar ik weet het neit :s Ik wil je iig veel sterkte wensen :) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |