![]() |
Waddeneilanden
Op welke waddeneilanden ben jij wel eens geweest en naar welke zou je nog wel eens willen gaan? :)
Ik ben wel eens wezen feesten op Terschelling maar toen kon ik na 3 dagen weer naar huis omdat ik ziek werd :( |
Ik ben nog nooit op een van de waddeneilanden geweest. Ik zou wel eens naar Texel willen :)
|
-> reizen & vakantie
|
Ik ben trouwens nog nooit op één van de Waddeneilanden geweest en ik heb daar ook geen intentie toe.
|
20 keer naar Schier ofzo.
Ik zou graag een keer naar Vlieland willen. |
ik wil niet
laat me met rust stomme waddeneilanden :( |
Ben op ameland, terschelling en vlieland geweest.
Tsja Vlieland is perfect als je van een camping en een strand houdt en niks meer :cool: (geliefd bij mensen die er al jareeeeeeeeeen komen) Ameland is leuk voor 1 a 2 keer maar dan ken je het ook wel :) Wel een goedkopere/kortere tocht met de boot dus mocht je krap bij kas zitten :D Terschelling is mij totnutoe het meest bevallen als jongere :) Natuur is oke, uitgaan is oke en ach de rest vast ook wel :rolleyes: |
Ameland toen ik klein was en 2,5 jaar geleden Terschelling, op zo'n foute jongerencamping.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hartstikke gezellig daar joh :p |
Citaat:
nee, nog nooit geweest :o |
Heeeeeeeeeeel lang geleden op Ameland, weet er niets meer van
|
Nog nooit daar geweest.
|
--> R&V (Europa)
En ik ben er nog nooit geweest. |
ik ben twee keer op terschelling geweest, en op texel drie, vier keer ofzo... deze zomer ga ik waarschijnlijk van texel naar vlieland en terschelling ('eilandhoppen', zeilend :)). héél misschien ook nog naar ameland dan.
|
Nog nooit op een waddeneiland geweest en d'r lijkt me ook niks aan.
|
Op Texel en Ameland.
|
Texel, Terschelling en Ameland.
Texel kan er nog mee door, maar verder is het 3x niks (n) |
Twee keer naar Texel.
Was wel lachen :) |
Ik ben op Texel, Vlieland, Ameland en Schiermonnikoog geweest. Eigenlijk moet ik dus nog een keertje naar Terschelling om het helemaal af te maken ;).
|
Ik ben op alle waddeneilanden geweest!
Terschelling is echt mijn favoriet... goeie sfeer, je hebt altijd het eilandgevoel, er is veel te doen en er zijn veel verschillende mensen. texel viel me ff zwaar tegen. het eilandgevoel had ik er niet echt. En de Koog (volgens mij) is echt zo'n Nederland-Salou gebeuren. Die andere drie zijn leuk voor een week maar daarna heb je alles wel gezien. |
ik ben op ameland (5), terschelling(3) en schiermonnikoog(6)geweest en ik zou graag naar vlieland willen ! :P
|
Ik ben alleen op Ameland geweest beviel best maar uitgaan was niet echt wat!
Lekker 100 meter van het strand :p |
Op allemaal. Best suf eigenlijk.
|
Duitse eiland Nordenye<3
|
Ik ben als kind zijnde geloof ik 7x op Terschelling geweest. Afgezien van de zuipende jongeren vind ik het een schitterend eiland met veel natuur en prachtige stranden.
Daarnaast ook nog een aantal keren op Texel geweest, ook een mooi eiland, maar net iets groter dan terschelling waardoor ik wat minder een eiland gevoel had. |
Ben een keer op Terschelling geweest, een jaar of tien geleden :p We zaten op een natuurcamping ofzo en het was wel leuk geloof ik ;) Hoef op zich niet echt terug.
|
ben op texel geweest en schiermonnikoog, dat laatste was met schoolreisje groep 5.. Schiermonnikoog is erg klein, maar best leuk opzich...
Maar kheb het over het algemeen niet zo veel met die waddeneilanden.. |
Ik ben op Ameland geweest met een vriendin die daar familie heeft wonen en van de zomer gaan we naar terschelling :D
|
Eenmaal op Texel geweest, ong. 8 jaar geleden in de winter, behalve het schaatsen was er geen zak te doen geloof ik.
Het lijkt me weleens leuk om er nog eens heen te gaan, ook voor een weekje feesten en wat actieve dingen te doen. Maar geen concrete plannen. |
ik ben 2x op texel geweest, een keer gewoon met m'n ouders, 5 jaar geleden ofzo en in groep 8, met schoolkamp
in de meivakantie ga ik naar terschelling :D |
Terschelling, 2x. Dat was echt tof, tenzij je appelhof tof vindt, want dat is niet tof. Das fout. Ik zat aan de rustige kant van het eiland.
Texel, 1x. Vet veel schapen. wel gezellig, maar op zich niet zo bijzonder. Schier, 1x. Is TE rustig, das ook weer niet goed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |