Ik zoek een film
Ik kon geen algemeen topic hierover vinden, dus ik hoop niet dat ik de forumbazen en bazinnen op hun tenen trap, maargoed:
Ik zoek dus een film die een vrij lange tijd geleden (denk aan 2/3 jaar) op canal+ werd uitgezonden. De film was volgens mij in het italiaans, maar in ieder geval niet in het engels.
De film ging over een cult die verlichting zochten door iemand zoveel mogelijk te kwetsen. In dit geval was het een man, waarvan zijn vrouw zelfmoord heeft gepleegd. De cult ontvoerd zijn dochter en de man gaat naar haar op zoek. Hij vind langzaam steeds meer aanwijzingen over deze cult en komt steeds dichterbij. In de ontknoping komt hij erachter dat zijn hele leven geplant was door de cult, en dat zijn vrouw en dochter daar ook bij horen. De film eindigd met zijn dochter die voor zijn eigen ogen zichzelf voor de cult doodt.
Er zitten geen bekende acteurs in, want het is een buitenlandse film. De titel was ook in het italiaans (of iig de taal die gesproken werd). Hopelijk weet iemand over welke film ik het heb, want ik kan er echt niets over vinden, want met alleen een vage beschrijving kom ik niet ver. En de film spookt al minstens een jaar door mijn hoofd :(
|