![]() |
liefde of leugen????
Hallow ik heb een vraagje ik heb een hele lieve en schattige jongen leren kennen via een site en ik zit nu heel erg in de knoop met mijn gedachten over hem :s.
Het is zo ik ken hem al een tijdje en we smsen best wel veel ook maar, ik denk dat hij nog meer met andere meiden doet :nono:, maar ik heb geen zekerheid want hij ontkent het als ik ernaar vraag. Terwijl ik zo mijn twijfels over hem heb wat doe ik hieraan ik hoop dat jullie me kunnen adviseren/helpen. :mad: alvast bedankt Liefs missDraakkie97 |
Ik zou proberen hem te laten zien dat je hem meer dan bijzonder vind en verliefd op m bent. Aan zijn reactie zou je kunnen afleiden of die gevoelens in ieder geval wederszijds zijn. Mocht dat zo zijn, kan je alsnog een keer vragen wat hij zoal 'doet' met die andere meisjes.
Succes ermee in ieder geval! :) |
Heb je hem al wel eens in het echt gezien of gesproken. Zo niet, is het dan niet een beetje raar dat je verliefd op hem bent? Sorry, mijn mening :bloos:
Waarom denk je eigenlijk dat hij andere meisjes ook leuk vindt? Werd me niet helemaal duidelijk. |
jah wij kunnen ook niet weten of ie je voorliegt
maar ga af op je gevoel en wees niet te naief |
Ik denk dat je daar vooral achterkomt als je hem ontmoet...
Op msn en via sms is dat heel makkelijk enzo om te zeggen dat ie het niet doet, maar als je hem echt ziet kun je in zijn ogen kijken...En bij mij is het iig zo dat ik daar altijd veel in zie. én veel mensen kunnen denk ik irl ook niet zo super goed liegen als je zoiets vraagt. [Edit; ik wist niet of je hem al eens hebt ontmoet trouwens..dus als dat zo is, sorry voor mn belachelijke bericht :o ) |
Citaat:
|
Citaat:
ken zat mensen die met iedereen zo aanpappen.. houd er rekening mee dat het mogelijk is dat niet alles is wat het lijkt |
Hij drukte je weg terwijl hij graag met je wil bellen? Dat is inderdaad vreemd. Misschien moet je er trouwens niet te veel achter zoeken. Het kan toch ook zijn dat ie het heel druk had op dat moment of bijvoorbeeld ruzie met z'n ouders :p
|
Dus je hebt hem nog nooit in het echt gezien?
Hou er dan maar mee op. |
Citaat:
heb je echt gevoelens voor hem terwijl je hem nog nooit gezien heb? |
sms liefde is altijd vaag.want je weet nooit wat de persoon waar je mee aan het sms bent doet of kijkt of het meent maar goed ik denk dat ik het zo zouh aan pakke ik zouh een keer voorstelle om naar hem of haar toe de gaan en kijken wat de persoon zegt zo kom je er ook wel achter als hij tegen strippelt dan heeft hij dus duidelijk wat de verbergen
|
waarom drukte hij je weg? Zat hij niet toevallig in de les, of in de bios of bij zijn oma of wat dan ook...
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt zoveel lieve dingen zeggen op internet... en daar kun je als een blok voor vallen... en dan blijkt t gewoon een internetplayer te zijn... zijn met 5 meiden tegelijk bezig, keer afspreken en zoenen of meer en dan is het weer mooi geweest :o laat je niet gebruiken :o Als je bv een paar keer af hebt gesproken zonder bepaalde handelingen te hebben verricht, dan zou t wel een normaal iemand kunnen zijn :P Meesten willen snel 'beloond' worden.. en als het te lang duurt zoeken ze wel een ander |
via internet en geschreven woorden kan iemand perfect over komen. Maar in het echt totaal niet.
Tjah, ken je hem alleen via het net? Dan zou ik mij niet zo druk maken over hem |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |