![]() |
Van welke band heb je 3 of meer cds en waarom
Van welke band heb je 3 of meer cds en waarom?? :)
|
teveel om op te noemen *lui*
omdat het goede bands zijn, en 3 of meer goede cd's hebben :D |
ik heb van rancid alle cds omdat t blijft boeien :D soms meer ska/reggae anders veel rauwere punk
|
Incubus
Nine Inch Nails MetallicA Rage Against The Machine Deftones Dimmu Borgir (hed) pe Amorphis Coal Chamber Cypress Hill Death Fear Factory Machine Head Moonspell Slipknot Iced Earth In Flames Silverchair Korn Marilyn Manson Pantera Prodigy Sepultura Iron Maiden Rammstein Slayer Children of Bodom Immortal Radiohead Tool Type O Negative 3 kom je makkelijk aan.. dit zijn trouwens ook allemaal wel bands die ik heel veel luister en geluisterd heb |
weet je fok dat "waarom" :D
|
euh...... dat wordt wel een heel lange lijst... misschien de artiest waar ik de meeste cd's van heb dan maar :D
Bjork, ongeveer 50 stuks! (inclusief veel cd-singles en bootlegs). |
Citaat:
Hm voor mij: KoRn (alltime favoriet) Greenday (nog van toen ik jong was :)) Soulfly (omdat ze geweldige muziek maken) Ja verder kom ik echt niet. :) |
Altar
Amon Amarth Anathema Children Of Bodom Dark Tranquillity Death Deftones Dream Theater Emperor Fear Factory Gardenian Iced Earth In Flames Iron Maiden Machine Head Metallica Meshuggah Moonspell Morbid Angel Opeth Pantera Rammstein Sevendust Sinergy Slayer Soilwork Staind Symphony X Theory In Practice Tool nee niet allemaal origineel :o ;) |
Stratovarius
Sonata Arctica Fear Factory Agent Steel Sacred Steel Napalm Death Macabre Kataklysm origineel en nog zo'n 50 bands op mp3 ofzo, maar dat telt niet. |
Moonspell
(omdat het mijn favo is) Theatre of Tragedy (omdat ze vroeger goed waren) Within Temptation (omdat ik het verzamel vanaf het begin) Altar (omdat het heerscht) Tristania (omdat ik dat leuk vind) Cradle of Filth (omdat ik dat true vind) Dimmu Borgir (zie Cradle of Filth) HammerFall (omdat het gewoon goed is) Deicide (week veel, omdat ik het leuk vind) Nightwish (*heersch*) Evereve (TE goed) My Dying Bride (omdat het 1 van mijn favorieten is) misschien meer, maar dat weet ik zo niet allemaal origineel trouwens.. |
Van Bad Religion en Green Day :)
Omdat het geweldige bands zijn |
Bands of artiesten waar ik meer dan drie cd's van heb vind ik goed, en da's logisch...
...'k Zal ze niet allemáál opnoemen, maar ik heb meer dan drie cd's van Bob Dylan, John Lennon, Oasis, Blur, The Chemical Brothers... |
Tool
Dream Theater Smashing Pumpkins NIN Pink Floyd Led Zeppelin Nirvana Silverchair The Cure Korn Cradle of Filth Incubus Deftones Radiohead Marilyn Manson (origineel btw) |
deftones -----> zijn cool, was een jaar geleden mijn favoriete band
korn -----> was ik eerst die-hard fan van :D nofx ------> nofx de gexte rancid -----> beste band die er is volgens mijn hersenmassa undeclinable [ambuscade] -----> undeclinable de gexte |
Citaat:
|
Oasis
Blur Travis Placebo Osdorp Posse Neuk! Robbie Williams Radiohead Alles origineel natuurlijk :cool: |
a tribe called quest; ze zijn het waard
Bone thugs n harmony; tja...waarom eigenlijk? Busta Rhymes; hij was het waard Common: hij leek het waard (is het ook wel) genius gza; hij is dope gangstarr; zij zijn dope en premier beats zijn de beste! mobb deep; is dat niet duidelijk? I am; ze zijn goed Ntm; zij zijn beter |
oei, das nog wel een paar :eek:
op alfabet : Allman Brothers Band 3 Cooder, Ry 3 Cradle of Filth 8 (twee limited, één copy) dEUS 3 Dimmu Borgir 3 Dissection 3 Dream Theater 3 Glass, Philip 3 Godspeed You Black Emperor 3 (één EP) Jethro Tull 6 Kingston Wall 3 (één kopie) Metallica 5 Moody blues 9 My dying bride 3 Nirvana 6 NOFX 4 The Alan Parsons Project 3 Portishead 3 Roxy Music 4 Satyricon 3 Schizzoe, Hank 3 Tool 6 (Aenima kopie én origineel, opiate EP) Traffic 3 Waterboys 3 Waters, Muddy 3 Wicked 3 (eigen band, alles kopie) Zita Swoon 3 |
(The) Verve, omdat het mijn all time favoriete band is...
Led Zeppelin, omdat ze meer dan 3 legendarische albums hebben gemaakt. Nirvana, omdat ik ze allemaal wilde hebben. |
Iced Earth
Iron Maiden Tristania Opeth Nightwish Savatage After Forever (als singles ook meetellen) en dat allemaal omdat t vreselijke kutbands zijn en ik iets met mijn geld moet doen..... |
Origineel alleen Metallica :( me = evil
Waarom? uh.. spreekt voor zich heh |
Hypocrisy
Slayer Children Of Bodom Nofx :eek: Pennywise (vroeger) :p Devin Townsend In Flames |
Slayer (nog legaal ook :eek: ): omdat het heerschende muziek is.
|
Citaat:
|
Citaat:
omdat ze goed waren en niet zo duur.. |
MetallicA
Dream Theater Incubus Silverhciar Blind Guardian |
Citaat:
|
hmm, ff denken
-Cypress Hill (3) -Eminem (3) -KoRn (4) -Bjork (5) -Urban Dance Squad (6) -Limp Bizkit (helaas nog steeds 3) allemaal legaal |
Citaat:
|
in flames, cob, marduk, altar, amon amarth, callenish circle, acient rites, cannibal corpse, at the gates, diabolical, immortal, iced earth, iron maiden, morbid angel, slayer, vintersorg......
niet allen orgineel, maar muziek is muziek.... |
Nou een greep uit de inhoud
AC/DC Ancient Rites Behemoth Black Sabbath Bruce Dickinson Children of Bodom Dissection Emperor Iron Maiden Judas Priest King Diamond Marduk Morbid Angel Nifelheim Sodom Slayer Venom Origineel en ik ben een hele zooi vergeten, ben beetje vergeetachtig ja |
Nirvana. Omdat ik ooit fan was?:)
|
Less than Jake --> prachtige band... :D
Gob --> *wiehie* gaaf mooi leuk hihihi Lit --> Vink leuke muziekjes... leuke mensen ook :) Weezer --> gezelligheid... gewoon is leuk skunk anansie --> sinds de brugklas fan van gwees en tis gewoon mooi... hanson :D --> ik was er fan van :o :D hahaha swel grappig |
tool
( gewoon de beste, geniaalste band) deftones ( erg goede numetal, ) metallica (den heerschers bij uitstek) dream theater ( ook geniaal) fear factory ( vink gewoon erug goed ,landgenoot bij ;)) iced earth ( men favoband na tool) kben er wel meerdere vergeten mar van deze hebk alles origineel king, heeft children of bodom meer als 3 cds :confused: |
Bon Jovi
Bryan Adams Alle twee van lang lang geleden, toen ik ze nog heel leuk vond :) Deftones Green Lizard Incubus Live Nirvana No use for a name Rammstein Tool Dat was het denk ik.. |
Nick Cave & Tha Bad Seeds [3] [legaal, de rest gedownload :D ]
Toto [5 legaal, 'de rest' gedownload] waarom? omdak et goeie muziek vind :) [duhhh] voor de rest heb ik nog wel heel veel bands/artiesten waar ik meerdere albums van heb, gedownload dus. |
Queen. Waarom? Nou duh...
Van Bon Jovi heb ik wel alle nummers op 1 MP3 cd-staan, net als Queen trouwens. |
Citaat:
Nu zitten er ook wel wat van mijn vader´s erfenis bij hoor, dus ik heb niet alles ook zelf gespaard ;) |
Wu-Tang Clan
Blink 182 Prodigy Beat Junkies X-ecutioners |
Dimmu Borgir
Kampfar Dark Funeral Ulver Satyricon Darkhrone Graveland Enslaved Dødheimsgard Gorgoroth Mayhem Immortal Marduk Borknagar Ancient Dissection Setherial Mortiis Judas Iscariot Old Man's Child Troll Emperor Nokturnal Mortum Obtained Enlavement Gehenna Burzum Carpathian Forest Thyrfing Cannibal Corpse Morbid Angel ......vast nog iets vergeten .... Alles origineel, maarja, 'k heb dan ook geen leven :D |
haha dan kan ik hier een complete lijst van 3 a4tjes neerzetten
zal ik het toch eens proberen? 59 times the pain agresion alice in chains acda en de munnik (ja echt waar ja) Agnostic Front Amos, Tori Anathema Anouk artsonic as friends rust, at the drive in Ayreon Bad religion Band zonder banaan (ja)( Beastie Boys Biohazard Blink 182 Bloodhound Gang Boy Sets Fire Brotherhood Foundation Coal Chamber Cradle of Filth Cypress Hill Depeche Mode Dog Eat Dog Downset Dreadlock Pussy Dropkick Murphy's Earthtone 9 Eminem Faith No More Fatboy Slim Fear Factory Fratsen Fun Loving Criminals GeT Up Kids Gathering Grade Glassjaw H2o heideroosjes Incubus Insane Clown Posse K's Choice Kilgore Korn Lacuna Coil Lagwagon Less Than Jake Life Of Agony Lit Live Machine HEad MAdball Metallica Millencolin Misery Loves Co Moonspell Morisette, Alanis Mudvayne Neuk Nine INch Nails NIrvana No Use For A Name NOFX NRA Offspring One Line Drawing OOmph! Osdorp Posse POD Pantera Papa Roach Paradise Lost Pearl Jam Pennywise Perfect Circle Pissing Razors Pitchshifter Placebo Poison the well Presidents of USA Pro-Pain RATM Raggende Manne Rammstein Sepultura Sevendust Shovel Sick of it all Silverchair SSlayer Snapcase Slipknot Soulfly Spineshank Staind Static-x Stuck MOjo Sugar Ray Teeuwen, Hans Thumb Therapy Tool Travoltas Typre o Negative U2 Vision of idsorder Will Haven |
kom ik met een IETS kleiner lijstje dan 86dagreed
anathema opeth my dying bride tool smashing pumpkins radiohead eels lacuna coil korn k's choice metallica tori amos moby dream theater machine head the gathering dEUS tristania theatre of tragedy nightwish children of bodom katatonia foo fighters blink182 nirvana bush pearl jam creed blablablablabla |
Citaat:
|
Citaat:
|
van:
U2 Radiohead Live Herman Finkers Youp Van't Hek Procol Harum Bløf Vast nog wel wat andere, maar hier heb ik bijna alles legaal |
Citaat:
ik was trouwens nog wat vergeten geloof ik: coalesce |
ik heb ook nog een sociaal leven en woon op kamers, mijn lijstje is dan ook niet zo heel erg groot, meer dan 10 bands zullen het wel niet zijn.
|
Citaat:
(alweer een matige post) |
hmm alleen legaal telt he?
dan nofx, heb ik exact 4 albums legaal van :) |
alleen legaal telt?
OEPS :P |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47. |