![]() |
Verdwenen wimpers?!
Hoii!
Ik heb even een zeer dringende vraag want op dit moment snap ik mijn eigen lijf niet meer. Laatst stond ik voor de spiegel mijn wimpers te mascara-en en toen viel me ineens op dat de wimpers aan de bovenkant van mijn linkeroog verdwenen waren (vanaf ongeveer het midden van mijn oog richting mijn neus was alles weg). Ik kan me niet herinneren dat ik onbewust mijn wimpers heb geknipt (?) of uitgetrokken, dus ik vraag me af hoe dit kan? Vallen die dingen zomaar uit? Mijn andere oog heeft nog een keurig dik laagje wimpers. :confused: Het is overigens wel zo dat ze weer aangroeien, want nu heb ik er een dubbel laagje innieminnie wimpertjes zitten. Het valt niet echt op ofzo, maar ik vraag me toch af hoe dat zomaar kan.. Anybody help me? :o |
Als je je mascara er 's avonds niet afhaalt kunnen je wimpers eruit vallen, misschien is dat het?
|
@ redhair: Ik heb al van 1999 nooit mijn mascara eraf gehaald ebij mij vallen nooit wimpers uit hoor ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wimpers vallen hoe dan ook uit, een halfjaar nadat ze ontstaan zijn... maar dat doen ze dan 1 voor 1 en niet in een bosje.
Misschien heb je ze in je slaap er uit getrokken? door mascara vallen ze niet sneller uit, maar breken ze sneller af :) |
Citaat:
|
Citaat:
Het zou best kunnen dat ik er in mijn slaap aan heb zitten pulken, maar het lijkt me redelijk pijnlijk als je er een heel bosje in één keer uittrekt, dan had ik dat toch wel moeten voelen of er wakker van moeten worden? :confused: Nouja, laten we het er maar op houden dat mijn wimpers het in een neurotische slaap hebben moeten ontgelden en hopen dat de volgende lichting wat langer blijft zitten. ;) |
Gebruik je mss een wimperkrultang??
Trouwens m'n moeder heeft het ook hoor... dan heeft ze opeens een 'kaal' plekje... kweenie waar t aan ligt... |
Citaat:
|
Citaat:
Wimpers vallen nou eenmaal uit, misschien is het gewoon toeval dat er meerdere wimperhaartjes tegelijk uit vallen? Of heb je heel erg in je ogen gewreven..? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rook je? Misschien zijn ze dan een keer per ongeluk afgebrand toen er een iets te grote vlam uit je aansteker kwam en je in een vreemde houding stond tegen de wind oid en woesj, weg wimpers. :o
*lach me niet uit jullie, het zou zomaar kunnen! gebeurt met wenkbrauwen ook wel eens bij plotselinge extreme steekvlammen* |
Mijne vallen niet zomaar uit, kan ze er wel vaak uittrekken, maar dat komt door de mascara :o
|
Citaat:
En .Pure, dat kan ik ook. Niet met bossen tegelijk ofzo, maar als ik mijn mascara eraf haal, dan zit er wel eens eentje op mijn make-up-remover-ding. Voorzichtiger zijn dus. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |