![]() |
www.oorcheck.nl
|
heb ik een tijdje geleden al gedaan, t was iig niet geweldig
|
Lekker onbetrouwbaar zo'n test.
|
Citaat:
|
nou de 1e keer dat ik hem deed zei hij dat mijn gehoor "onvoldoende" was, en de 2e keer zei hij dat mijn gehoor voldoende was.
wat een indicatie zeg |
mja dat heb ik een tijd geleden ook gedaan, toen was het steeds onvoldoende :s
dus toen heb ik toch mijn stereo en mijn gitaarversterker zachter gezet. (die staan inmiddels weer hard hehe) |
wat een verrotte test zeg (n)
|
Hmm..goed :)
Ik dacht altijd dat ik doof was omdat ik mensen nooit kan verstaan, dan zal het waarschijnlijk aan iets anders liggen. |
dikke bullshit, hoe hard moet mijn versterker hiervoor staan?
|
Citaat:
Vraag mensen soms 3 keer wat ze zeggen, maar volgens de test was m'n gehoor goed. |
Heb ik gedaan en was super, in tegenstelling met mn zus. Maarja die is ook half doof
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
redelijk domme test. volgens mij.
ik vulde overigens onvoldoende in, maar ik kreeg er iets minder dan goed uit. ik dacht altijd dat mijn gehoor veel slechter was, ik versta niet zo goed. het zal vast en zeker aan de onbetrouwbaarheid van de test liggen ofzo ;). |
Citaat:
volgens de test had ik trouwens iets minder dan goed |
Die test is erg slecht om het gehoor te meten. Het is erg afhankelijk van je boxjes enzo of je het goed kunt horen of niet. Als je hele goede boxjes hebt hoor je het veel beter dan met dingen van 5 euro ofzoiets. Ook als je een koptelefoon op doet hoor je het beter (en ja, ik heb het getest :P). Lijkt me dus niet echt een betrouwbare test. Je kunt beter naar een arts gaan voor zo'n soort test.
|
ach ja, dat ik halfdoof was wist ik gelukkig al vantevoren.
:o |
Doet test:
// http://home.planet.nl/~krauw018/hoor.gif Dus... :evil: Maar dit is natuurlijk geen duidelijke test. Ik heb een koptelefoon, en mijn geluid stond al hard zat, dus ik kon alles horen, ook al was er een hoop ruis. Maar ik weet zelf ook wel dat mijn oren niet 100% zijn, kan ook niet als je zo'n 5 uur per dag met een koptelefoon op zit. Ook heb ik een vervelend overblijfsel van een vuurwerkongelukje een paar jaar geleden (lichte oorsuis) Maar ik hoor nog wel goed vind ik, heb nergens last van... :) |
Ik heb hem een tijdje geleden gedaan, en mijn gehoor was goed.
M'n zusje zou hem een keer moeten doen, volgens mij heeft die tegenwoordig een super slecht gehoor. Altijd koptelefoon op, en dan volumeknop op 10. :nono: |
Jeetje, dat mens gaat steeds zachter praten! Toch? :p
De eerste keer was iets minder dan goed ofzo, de tweede keer was goed. |
Vind het wel grappig hoor om keertje te doen. En natuurlijkis het niet echt betrouwbaar, maar wat maakt dat uit?!
En mijn gehoor is goed, maar dat had ik niet anders verwacht. |
Ik heb het 2 keer gedaan
2x iets minder goed opzich wel verwacht. Ik heb 2 keer een doorboord trommelvlies gehad (wat overigens wel weer is genezen). |
goed, laatst ook al dacht ik (paar maanden terug)
|
Kheb um ook gedaan.. Nou volgens die test was ut onvoldoende.. Nep dus.. Hoor best! :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |