![]() |
wat moet ik doen?
ik kan zaterdag naar een meisje die ik heb 2 weken gelede heb ontmoet en zei wil dat ik met haar mee ga naar een 2 feestjes van haar vriendinen dus dan heb ik weer niet met haar allen en belde een vriend van me op en die gaat met een stel nog een paar vrienden naar 1 danse westrijd kijken en vroeg of ik mee ging allen mij x's is bij die danse westrijd en zei is nog op mij dus nu weet ik nie voor wat ik moet kieze
|
Ben jij serieus 18?
|
Oke, wil je naar je vrienden dan ga je naar je vrienden. Wil je naar het meisje dat je net ken dan ga je daar naar toe.
Met je ex moet je geen rekening houden. Ik persoonlijk zou meegaan met dat meisje dat je net kent. |
Citaat:
|
l.e.e.s.t.e.k.e.n.s.
|
Offtopic: Een beter interpunctie, geen grammaticale fouten en tikfouten helpen heel veel bij het begrijpen van je probleem
Even 'vertaald': ik kan zaterdag naar een meisje, die ik 2 weken geleden heb ontmoet. Ze wil dat ik met haar mee ga naar 2 feestjes van haar vriendinnen, dus dan ben ik weer niet met haar alleen. Ook belde er een vriend van mij op en hij gaat met nog een paar vrienden naar een danswestrijd kijken en vroeg of ik mee ging. Alleen mijn ex is bij die danswestrijd en ze is nog op mij verliefd, dus nu weet ik niet voor wat ik moet kiezen. Ontopic: Als jij niet meer verliefd op je ex bent, moet je sowieso niet voor haar kiezen. Als je haar nog wel leuk vindt én dat andere meisje ook leuk vindt, dan moet je voor jezelf uitmaken voor wie je kiest. Kan je niet kiezen, kies dan voor geen van beide. |
Heel simpel: Bij welke heb je de grootste kans om te scoren? :)
Ik bedoel, als ik jouw verhaaltje zo lees is dat het enige waar jij bij bezig bent. Allereerst gaat het er om wat JIJ vindt, als jij niks voor je ex voelt, dan boeit het toch niet wat zij voor je voelt? Maak eerst maar de afweging: Wie vind ik leuker, dat nieuwe meisje of de ex ipv bij welke heb ik de grootste kans om te scoren lijkt mij... tenzij dat echt is waar je op uit bent uiteraard. Not my cup of tea, but the majority likes that flavour ;) |
Citaat:
@ TS: Waar heb jij t meeste zin in? je vrienden of je nieuwe vriendin? Je moet iig niet teveel rekening houden met die ex van je, ook al vind ze je nog leuk of wat dan ook, als jij gwoon graag naar dat dansen wilt ofsow moet je dat gewoon doen. |
Citaat:
Ik zou voor het scoren gaan. Hup naar die ex |
Citaat:
|
als het je om alleen zijn met dat meisje gaat, zou ik sowieso proberen zelf om iets te proberen te verzinnen of regelen.
@ WolterB: bedankt voor de vertaling :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11. |