![]() |
Martelingen
Nieuw bewijs Amerikaans misbruik Afghanistan en Irak
Ook in Afghanistan hebben Amerikaanse militairen zich schuldig gemaakt aan 'wijdverspreid Abu-Ghraib-achtig misbruik' van gevangenen. [gepubliceerd: 18-2-2005 13:16:25] www.volkskrant.nl De amerikaanse soldaten ijn weer eens bezig |
tiswah :o
|
Mja ach...
|
Dat zal ze leren!
|
o en dus oh ja nou okay dan
|
duh
|
Waar gaat dit toch heen :(
Overigens had ik niets anders van ze verwacht :o |
typisch zo'n topic waarbij je jezelf afvraag:
en nu ? |
Het wordt wel eens tijd dat de Amerikanen opzouten en zich bezig gaan houden met hun eigen problemen inderdaad.
|
lol zoveelste keer dat die gastjes het internationaal-recht breken.
als dit nu joegoslaven waren die bosniërs aan het mishandelen waren kregen ze een enkeltje den haag. Maar de amerikanen zijn heilig dus daar doen we niets tegen :o |
Citaat:
|
Ik stel voor dat we de amerkiaanse soldaten voorhet internaitonale rgerechtshof gooien.(Wat overgens toch nooit zal lukken)
|
Citaat:
|
Deze topic hoort in het bovenste a la tiswah topic. Dus weg ermee :p
|
je doet maar
|
Citaat:
|
ach, daar gaan we weer.
HET IS TOCH WAT. |
Wat zou er aan moeten worden gedaan
|
Citaat:
|
Wanner krijgen mensen nou eens door dat er in een oorlog geen "good guys" zijn, aan geen van beide kanten. Tijdens een oorlog maken beide partijen elkaar af, knallen ze krijgsgevangen neer, verkrachten ze en plunderen ze en martelen ze gevangenen. Die Conventie van Geneve was niet voor iets hard nodig. En nee, natuurlijk houdt geen hond zich eraan. Een oorlog wil je winnen, en dat kan niet door aardig en fatsoenlijk te zijn.
In dictaturen is het de overheid die dit eenzijdig met haar bevolking doet, dus ik weet nog zo net niet wat erger is. |
Citaat:
En oorlog praat toch geen verkrachtingen of martelingen goed? Zeker niet als dat door Amerikaanse soldaten gebeurt, die de wereld 'beter maken'. |
Die soldaten vervelen zich waarschijnlijk in dat land. Misschien kunnen we ze ganzenbord kado doen
|
juist (y). niet kletsen, maar vuren!
|
Citaat:
|
Martelen is :nono:
Maar misbruik is iets heel anders als martelen Misbruik is ook :nono: |
Citaat:
de kakers van west-point zijn goed opgeleid. 't kanonnenvoer komt terug op jou regel :D |
Citaat:
|
Sommige mensen zijn weer eens erg bedreven in het heel goed duidelijk maken aan de rest dat ze een tiswah-topic hebben weten te herkennen. *klapt*
Tip om slim te lijken: reageer niet met iets in de trant van 'dit is een tiswah-topic' als er al 80 keer iets in de trant van 'dit is een tiswah-topic' in het topic staat. |
Citaat:
On-topic: Ik herhaal hier eventjes mijn opmerking dat het weer eens tijd wordt voor een gezellige aanslag op Amerika. Wie doet er mee? Vrijwilligers? Ik zorg voor het vliegtuig, doen jullie de rest?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Naar mijn mening moet niet Amerika aangevallen worden, maar moeten de tegenstanders van Amerika sterker worden. En gelukkig gebeurd dat ook. |
Citaat:
Nee! Ik zit hier ook nog :o |
S. is staatsgevaarlijk. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja hoor, de tegenstanders van de VS zijn ook zó sterk. :rolleyes: Syrië en Iran hebben een clubje opgericht. Hoezee! Noord-Korea heeft een paar bommen die ze toch niet gaan gebruiken. Blaffende honden bijten niet. En Europa is nog steeds te verdeeld om een blok tegen de VS te vormen. (n) |
Oh die Amerikaanse soldaten ook altijd!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52. |