Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Hilarische game momenten (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1107353)

Revan 18-02-2005 17:42

Hilarische game momenten

Post hier de grappige dingen die je hebt meegemaakt in games.

In CS-Source:

Ik was als laatste T over tegen nog 1 CT op CS_italy. De wapens van mijn rifle waren op. en mijn pistool ook bijna. Ik was bij mijn eigen basis en hoorde de voetstappen van mijn tegenstander. Ik besloot stil te blijven staan met pistool getrokken zodat de CT misschien zou denken dat ik idle was.... Ja hoor, hij trok een mes en liep op me af; op het laatste moment.... HEADSHOT

niet supergrappig, maar wel vermakelijk

Levitating Nun 18-02-2005 18:02

Je wilt gewoon even showen?

Onorthodox 18-02-2005 18:13

Of hij verzint het ter plekke...

SuperSanne 18-02-2005 18:47

mag toch ook wel es :p

MegaManX 18-02-2005 19:34

Bij het spel Goldeneye Multiplayer

1 iemand heeft Oddjob en 1 heeft Jaws

Als Oddjob dicht bij Jaws staat zie je alleen z'n hoed. Dan kan je m niet raken, das wel irri maar wel grappig :D

Fishy 18-02-2005 20:05

Citaat:

Revan schreef op 18-02-2005 @ 17:42 :

De wapens van mijn rifle waren op.

:confused:

Silverchoice 18-02-2005 20:10

Citaat:

Fishy schreef op 18-02-2005 @ 20:05 :
:confused:
Hij bedoelt waarschijnlijk ammo ;) Maar dan nog liggen er toch wel meer dan genoeg rifles in de map als je als laatste over bent :p

Fishy 18-02-2005 20:18

Citaat:

Silverchoice schreef op 18-02-2005 @ 20:10 :
Hij bedoelt waarschijnlijk ammo ;) Maar dan nog liggen er toch wel meer dan genoeg rifles in de map als je als laatste over bent :p
ik vatte t ook wel hoor ;) moest t gewoon even herhalen. :o

Ymir 18-02-2005 20:57

De gigantische lag @Diablo2 waardoor je keihard doodgaat en dikke XP en gold verliest, of god verhoede dat je HC (hardcore) speelt en dus in een klap al je werk kwijt bent, want @hardcore: Dood=dood, kut voor je begin maar overnieuw.
altijd leuk.

Wes 18-02-2005 22:08

Met je clangenoten op Ventrilo en een server zorgt voor genoeg mooie momenten, vooral als je elkaar lang kent.

D@mien 18-02-2005 22:18

Ik vind et altijd grappig als je in Desert Combat in een heli (evt. als pasagier) héél hoog vliegt, eruit springt en dan een mijn naar beneden pleurt die bovenop een tank terecht komt...met een beetje oefening is het wel te timen, maar et blijft priceless...

Als je in DC weet dat iemand je in een gangetje gaat 0wnen dan heel snel een granaat droppen waar je staat...schiet de tegenstander je dood en barst in lachen uit...vervolgens gaat de granaat de lucht in en heb jij er toch weer een kill bij :D:D...priceless tijdens een LAN :D

Revan 18-02-2005 22:36

Citaat:

Onorthodox schreef op 18-02-2005 @ 18:13 :
Of hij verzint het ter plekke...
je moeder ;)

dan zou ik wel wat ongeloofwaardigers verzinnen

en idd, ik wou ff show=offen, maar anderzijds vind ik dit soort topics altijd leuk om te lezen, dus waarom ook niet?

Wes 18-02-2005 22:45

Citaat:

D@mien schreef op 18-02-2005 @ 22:18 :
Als je in DC weet dat iemand je in een gangetje gaat 0wnen dan heel snel een granaat droppen waar je staat...schiet de tegenstander je dood en barst in lachen uit...vervolgens gaat de granaat de lucht in en heb jij er toch weer een kill bij :D:D...priceless tijdens een LAN :D
Hehe, ik herken het van Spearhead, dan willen ze je pakketje met health oppakken en boeeeemmm. Humor ten top.

Levitating Nun 18-02-2005 22:54

Citaat:

Revan schreef op 18-02-2005 @ 22:36 :
en idd, ik wou ff show=offen, maar anderzijds vind ik dit soort topics altijd leuk om te lezen, dus waarom ook niet?
Dan is het goed.

T_ID 18-02-2005 23:56

Wat altijd melig is zijn gefrusteerde pubertjes die in welk spelletje het toevallig ook mag zijn op een schelden zetten en roepen "me pwn u" , en vervolgens zelf ingemaakt worden.

D@mien 19-02-2005 01:21

Citaat:

T_ID schreef op 18-02-2005 @ 23:56 :
Wat altijd melig is zijn gefrusteerde pubertjes die in welk spelletje het toevallig ook mag zijn op een schelden zetten en roepen "me pwn u" , en vervolgens zelf ingemaakt worden.
Dat is even leuk als die losers die gaan zeiken dat je een trainer gebruikt omdat je iemand steeds 0wned en hij steeds misschiet...:D

Wammus 19-02-2005 02:26

Citaat:

Rikkus schreef op 18-02-2005 @ 20:57 :
De gigantische lag @Diablo2 waardoor je keihard doodgaat en dikke XP en gold verliest, of god verhoede dat je HC (hardcore) speelt en dus in een klap al je werk kwijt bent, want @hardcore: Dood=dood, kut voor je begin maar overnieuw.
altijd leuk.

Dat is idd kut. Ik ben nog eens een lvl 76 hc druid kwijtgeraakt door fucking batle.net. Alles stond stil en alles wat aanviel viel mij aan :|. Toen ik het 5 seconden later weer zag zag ik nog net hoe m'n druid doodging.

Ymir 19-02-2005 02:31

Citaat:

wammus schreef op 19-02-2005 @ 02:26 :
Dat is idd kut. Ik ben nog eens een lvl 76 hc druid kwijtgeraakt door fucking batle.net. Alles stond stil en alles wat aanviel viel mij aan :|. Toen ik het 5 seconden later weer zag zag ik nog net hoe m'n druid doodging.

Hmmm (n)
Het is dat b.net gratis is, anders zou ik lichtelijk onflateuze uitspraken maken over de heren van Blizzard :o

Wammus 19-02-2005 02:39

Citaat:

Rikkus schreef op 19-02-2005 @ 02:31 :
Hmmm (n)
Het is dat b.net gratis is, anders zou ik lichtelijk onflateuze uitspraken maken over de heren van Blizzard :o

ja echt hoor. Ik ben al meer dan genoeg goede items en chars kwijtgeraakt door een of andere vage lag of vastlopende game of whatever.

Revan 19-02-2005 12:56

Citaat:

T_ID schreef op 18-02-2005 @ 23:56 :
klopt, ik maak er een sport van om dat soort lieden te 'hunten'

Lucky Luciano 19-02-2005 13:06

Stond bij perfect dark iemand te campen in een miniruimte, maar toen werd ik net toevallig in diezelfde ruimte herrezen:D

T_ID 19-02-2005 13:48

Ik kan me in Freelancer wel zo'n moment herinneren, dat iemand liep te schelden dat ik er gee ruk van kon, en dat ie m'n hele groep wel op kon ruimen zonder moeite te doen en blablabla.

Komt ie in zicht, komt ie er achter dat ik op dat moment een slagschip vloog, druk op de knop, woesh, prettige dag verder.

Ook een keer gehad dat iemand tijdens een gevecht over de schreef ging en beweerde dat Polen zoog tegenover een groepje Polen.

Afijn, wat volgde was een flamewar waardoor ik uieindelijk genoodzaakt was de overtreder plus praktische alle Polen op de server te bannen. Afijn, so much for nationalisme. :o

Revan 19-02-2005 15:12

Gisteravond met 11 bekenden in een public hl2dm server, we wilden een screenshot maken, dus wij allemaal netjes op een rij naast elkaar een beetje poseren :D (dat alleen was al grappig)
komt er een of andere onbekende gast die er een ton explosieven tussen gooit. toen waren we wel pwned moet ik zeggen.

daarna natuurlijk massaal alleen op die gast jagen :cool:

Sifl 19-02-2005 15:19

bij Rome:Total War

de tegenstander bijna verslagen hebben met alleen nog olifanten en archers over en tegenstander alleen archers,schiet de tegenstander vuur pijlen waardoor mijn olifanten op hol slaan en mijn eigen units vertrappen om vervolgens van de map af te rennen...Close Defeat :(

Morridin 19-02-2005 15:28

Vele eeuwen geleden bij duckhunt:

Ik was ff met een vriend op m'n zolder duckhunt aan het doen. Ik was aan de beurt. Komt er een andere vriend boven, ik kijk om naar hem en schiet tegelijk. Bam, eend dood.
Was toen best hilarisch :P

T_ID 19-02-2005 17:00

Duckhunt. (y)

Morridin 19-02-2005 18:07

Mja, daar hadden we een paar weken weer een hilarisch moment mee. Maat zei dat hij iedereen er wel mee zou ownen, dus wij hem dissen zodat hij een nes+gun+DH koopt. Hebben we het allemaal te druk :D

Ander hilarisch moment is met Blood.
Zat ik jaren geleden(6 jaar ofzo?) bij een vriend te spelen, met hem ernaast(hij zuigt in shooters zonder godmode, ik vind zonder juist leuker :P)
Ik was bij de eindbaas. Had de kamer waar hij uit zou komen volgegooid met prox bommen en detonation bommen.
Liet de boel erna ontploffen. Hij leefde nog. Dus dat werd een kwestie van veel wegrennen vanwege de move die die gast doet(=ik zie je, ik zet je vanaf 50 meter in de hens). Steeds om het hoekje heen rennen als ik hem zag. De kamer was min of meer rechthoekig, maar dan met een groot blok nog in het midden en daar rende ik steeds omheen.
We zaten echt gewoon angstig te kijken waar hij zat en elke keer dat we hem zagen gilden we gewoon als een stel kleine meisjes. Dat was echt erg :D Z'n vader dacht dat er iemand boven vermoord werd XD

Robo 19-02-2005 21:18

Monkey Island.

Revan 20-02-2005 00:53

Citaat:

Morridin schreef op 19-02-2005 @ 18:07 :
knip
haha :D dat herinner ik me ook nog, die eindbaas

RanC 20-02-2005 13:18

Als enige op de Teamspeak (TS > Ventrilo) server nog levend zijn, healthbar nog vol, nog 2 clips of ammo in mijn M4 SOPHMOD en drie OPFOR in leven, terwijl ik de Central Objective in SF Sandstorm loop te verdedigen.

Gaat opeens een van die leukerds op de TS server iedereen laten meegenieten van zijn Schnappie: Alle Versies En Remixes CD, waardoor ik natuurlijk zo geschokt ben dat ik die ene OPFOR die mij aan het flanken is niet opmerk, met als gevolg dat ik (figuurlijk gesproken) keihard verkracht word door de AK op volautomatische stand van die OPFOR.

Of ook zoiets:

Op MOUT McKenna, drie gozers en ik zitten in zo'n gebouwtje, een van de OPFOR gooit een flashbang naar binnen waardoor wij, de drie gozers in dat gebouwtje, als een gek in het rond beginnen te schieten, met als gevolg dat we ELKAAR overhoop knallen.

Jaja, soms zit het mee en soms zit het tegen in de gevaarlijke wereld van het Amerikaanse Leger.

ice-dive 20-02-2005 13:22

Spearhead;

War, 8 VS 8 op The Hunt, íedereen was al op the road neergemaaid, ik was nog in spawn, toen was het 1 vs 7, maar had ze wel állemaal. :D

Waarna een heftig gejuig ontstond op TS. :D

Counterfeit 20-02-2005 13:31

bij yuris revenge (exansion op red alert 2) online game,
1 vs 1, ik heb dikkere tank macht dat mn tegenstander
hij rijd mijn troepen mis, toen ik aanviel
valt mijn onbeschermde basis aan en heeft m eerder gemold dan ik die van hem, verlies k nog

ondanks dat het echt kut was kon ik er wel om lachen :P

RanC 20-02-2005 13:40

Of in AA dat wij ons verveelden, en elke ronde lang ergens met de hele clan gingen campen.

Eerst bij South Objective, toen bij North Objective, Central Objective, East Spawn (onze spawn) en West Spawn (hun spawn).
Op het laatst kregen al onze clanleden een perm-ban van die server omdat wij een "camp-clan" waren.

:cool:

Revan 20-02-2005 13:44

Citaat:

RanC schreef op 20-02-2005 @ 13:40 :
Of in AA dat wij ons verveelden, en elke ronde lang ergens met de hele clan gingen campen.

Eerst bij South Objective, toen bij North Objective, Central Objective, East Spawn (onze spawn) en West Spawn (hun spawn).
Op het laatst kregen al onze clanleden een perm-ban van die server omdat wij een "camp-clan" waren.

LOL :D

Twanos 20-02-2005 13:51

ook leuk bij CS: de_dust

met een stuk of 3/4 man achteruit gaan lopen door de underpass en kijken of je bij de T-spawn kan komen. Het mooie was dat het 3x achter elkaar lukte.

Of een torentje maken van 4 man ergens op zo'n typische campplek gaan staan en wachten tot mensen de hoek om komen.

altijd een dolle boel op de TS dan. :p :rolleyes:

SubbehQ 20-02-2005 14:01

Citaat:

Wes schreef op 18-02-2005 @ 22:08 :
Met je clangenoten op Ventrilo en een server zorgt voor genoeg mooie momenten, vooral als je elkaar lang kent.

jaaaaaaaaaa :)

Unique Clone 20-02-2005 19:20

Ik ging lannen tegen mijn neefje met AOE 2.... ik had alles vermoord en gesloopt tenminste dat dacht ik. Hij had dus een gigantisch woud met 1 villager erin. Ik was geloof ik een uur bezig dat woud te kappen om vervolgens zijn laatste unit te vernietigen. Dat was echt kut (n)

RanC 20-02-2005 20:16

Citaat:

Unique Clone schreef op 20-02-2005 @ 19:20 :
Ik ging lannen tegen mijn neefje met AOE 2.... ik had alles vermoord en gesloopt tenminste dat dacht ik. Hij had dus een gigantisch woud met 1 villager erin. Ik was geloof ik een uur bezig dat woud te kappen om vervolgens zijn laatste unit te vernietigen. Dat was echt kut (n)
:D (y)

In combinatie met die sig ook.

schietgeweer 20-02-2005 20:46

Ach ja. Van die nog één kogel bij je en raak schieten situaties en zo.

RanC 20-02-2005 21:03

Vandaag had ik nog een A*A sessie op Urban Assault dat IEDEREEN de Ghost Mode cheat gebruikte. (Het was geen officiële site met PunkBuster ondersteuning)

Iedereen vloog in het rond, met onbeperkte kogels en nades. :o

Raven 20-02-2005 21:38

bij GTA een politie auto jatten wegscheuren en roepen: " Elvis has left the building" :evil: :D

Kazet Nagorra 20-02-2005 21:42

Ik was net een potje Doom 2 CTF aan het spelen, en toen had ik 120 frags in 15 minuten met behulp van het spammen van veel rockets.

T_ID 20-02-2005 21:57

Citaat:

Mephostophilis schreef op 20-02-2005 @ 21:42 :
Ik was net een potje Doom 2 CTF aan het spelen, en toen had ik 120 frags in 15 minuten met behulp van het spammen van veel rockets.
Lijkt me dat het meeste spammen met behulp van 'veel' gebeurd. :D

Revan 21-02-2005 02:01

net nog met HL2DM

een teamgame: met vier gasten met crowbars een campende combine kapot slaan

Oni Shikio 21-02-2005 02:07

Vnadaag nog met World of Warcraft. Ik loop met een lvl10 tauren Shaman door Thunderbluff, wil een ander gastje samen met mij van een hoog geleden stuk springen. Ik laat hem eerst springen omdat ik niet dood wilde gaan, wat hij ook niet deed :o Maar toen sprong ik en was ik wel dood.

:eek:

Maradinus 27-02-2005 02:00

Game : Counterstrike
Map : De_dust
Camera mode : First person

(T)Bom lag in de hall die leid naar het balkon boven underpass.
(CT)Iemand ging sluipend ook naar the same balkon.
(T) Liep door naar het balkon hij was bijna op dat trapje.
(CT) Knalde m neer met AK-47.

Niet te missen maar was rofl weet niet waarom.

Maradinus 27-02-2005 02:01

Citaat:

Revan schreef op 21-02-2005 @ 02:01 :
net nog met HL2DM

een teamgame: met vier gasten met crowbars een campende combine kapot slaan

:DROFL:D

Citaat:

Raven schreef op 20-02-2005 @ 21:38 :
bij GTA een politie auto jatten wegscheuren en roepen: " Elvis has left the building" :evil: :D
:DROFL:D

Citaat:

Twanos schreef op 20-02-2005 @ 13:51 :
ook leuk bij CS: de_dust

met een stuk of 3/4 man achteruit gaan lopen door de underpass en kijken of je bij de T-spawn kan komen. Het mooie was dat het 3x achter elkaar lukte.

Of een torentje maken van 4 man ergens op zo'n typische campplek gaan staan en wachten tot mensen de hoek om komen.

altijd een dolle boel op de TS dan. :p :rolleyes:

INDEED:D

faan 27-02-2005 13:52

Citaat:

Revan schreef op 18-02-2005 @ 17:42 :

Ik was als laatste T over tegen nog 1 CT op CS_italy. De wapens van mijn rifle waren op. en mijn pistool ook bijna. Ik was bij mijn eigen basis en hoorde de voetstappen van mijn tegenstander. Ik besloot stil te blijven staan met pistool getrokken zodat de CT misschien zou denken dat ik idle was.... Ja hoor, hij trok een mes en liep op me af; op het laatste moment.... HEADSHOT

niet supergrappig, maar wel vermakelijk

Ik schrok me toch de pleurus toen zoiets mij overkwam :| :| Ik knife dus nooit meer een afk!

Daboman 27-02-2005 15:05

In het spel warcraft 3: reign of chaos:

Ik zat in een random team 3v3 en ik was night elf. Ik dacht laat ik nou eens een keertje grappig doen. Dus ik had heel veel ancients gebouwd. M'n teammates konden het niet zo hebben, maar ze vielen me niet aan.

Maar toen kwam het leuke. Ik ging ermee aanvallen. M'n teammates stuurden gewoon support. En het allerleukste was, dat we gewonnen hadden! En de tegenstanders konden niet hebben dat ze op zo'n manier hadden verloren. Echt cool hoe eerst m'n teammates er zeer afkeurend op reageerden en toen we wonnen de tegenstanders nog veel leuker reageerden en m'n teammates opeens heel blij met me waren:D Er zat al chat bij de replays, maar jammergenoeg is het al een zeer verouderde replay.

Leuk detail: volgens mij had ik de dag ervoor als undead gewonnen met mass graveyard/necro en zonder helden. Die necro's heb ik ook pas veel en veel later gebouwd, in het begin alleen graveyards. Spelers reageerden toen op een vergelijkbare manier, maar met de ancients was toch leuker.

koekjes 27-02-2005 20:33

maat van me bij wc3:tft hij was bij zon online td (oid) met zijn builders aant kutten en hout aant jatten en dat deed iedereen in de map en toen had iedereen 100 builders ofzo en toen gingen ze met zn allen in een treintje door de map heen achter elkaar en een gast was nog serieus aant spelen en die zag dus al zn allies door zn stukkie land waggelen en flipte als een idioot.
was echt retegrappig om te zien, hele veld vol met rennende idioten

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.